- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- OpenWRT topic
- VPN topic
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Sweet.tv - internetes TV
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Milyen program, ami...?
Új hozzászólás Aktív témák
-
warcat
veterán
válasz Immperiall #751 üzenetére
Akkor a bankod kezeli eltérően, vagy túl sokszor átverték őket azóta, májusban a fenti módon intéződött az ügy.
UPS-el még nem volt gondom, kétlem,hogy az egész céggel probléma lenne (nehezen maradna meg nemzetközi piacon), maximum a futárok minőségével itthon akiket alkalmazni tudnak annyi pénzért amit adnak.
Ételfutárként jóval nagyobb pénzt be lehet húzni, különösen Pesten.[ Szerkesztve ]
EA: It's in the crate!
-
taptaq
aktív tag
Volt egy érdekes telefon hívásom az Asus-tól. (németországi szám volt)
A rendelésemet nem fogadták el, mert túl sok volt mostanában a csalás, átverés, és egyeztetni akarták velem a személyes adatimat. Bankkártyaszámot telefonon!!!!
A rendszerük véletlenszerűen visszadob néhány megrendelést, csak egy adategyeztetés után fogadják el a megrendelést.
Gondolom sejtitek mi volt a válasz.... ki az a hülye aki megad ilyeneket telefonon.
Mindegy az úriember normális volt, egy 5 perces beszélgetés zajlott , mikor is jön meg a múlt héten megrendelt telefon - talán a héten, de inkább jövőhéten....
Kérdem miért nincs feltüntetve, hogy nincs magyarországi raktár.
Miért vonják le a számlámról az összeget, ha nincs is a megrendelés elfogadva? Csak a szokásos hablatt.
Ettől a cégtől én az életben nem rendelek semmit sem. A márkával semmi bajom egyébként.
Azt hittem megjön a teló időben, és már keztem volna ezzel a túraszezont.Nem a UPS a futárcég.
[ Szerkesztve ]
Samsung A54, CASIO 1500WH
-
warcat
veterán
Ha csak egy részletet akart egyeztetni,pl utolsó három számjegy, na és persze nem nyomult a lejárat és 3 jegyű biztonsági kód felé, akkor nem akkora probléma.Ekkor csak próbált téged a megadott telefonszámon a kártyával összekötni.
Az lehet, amit korábban tippeltem, hogy lenyúlják őket ezért próbálják szűrni.
Bár feltüntethetnék, hogy nincs Mo.-n belül raktáron, a jelzett szállítási időből nem nehéz kitalálni.
Igazából eléggé elterjedt gyakorlat, amikor a "termék külső raktárból elérhető" - van feltüntetve, akkor sem a nagyker raktárára gondolnak, hanem külföldről hozatják.Annyit tudok mondani,hogy én sem küldenék fizetség nélkül külföldre 500€+ csomagot, korábban megtették (zárolással), és valószínűleg megégették magukat.
[ Szerkesztve ]
EA: It's in the crate!
-
taptaq
aktív tag
Elfogadom amit mondasz.
De amikor megrendeltem akkor még volt raktáron, mivel tököltek pár napig és a megrendelésem nem volt aktív tulajdonképpen, valószínűleg már elfogyott a készlet.
Akkor tulajdonképpen most megint várólistára kerültem. (ne legyen igazam)Van hivatalos pesti telefonszáma az ügyfélszolgálatnak.
ASUS Ügyfélszolgálat
Ügyfélszolgálat: +36 1 505 4561Miért egy német telefonszámon keresztül keresnek?
+49 69 21903385
Szerintem érthető a gyanakvásom.Holnap az első dolgom lesz felhívni őket délelőtt 9:00-kor.
Samsung A54, CASIO 1500WH
-
Darellus92
aktív tag
Engem is hívtak, felvettem. Csak leegyeztették a rendelést és azt mondták most került készletre, két napon belül szállítják. Mondtam neki hogy az e-mailben augusztus vége volt, de nem értette hogy miért. Minden estre tudta az összes adatom és nem kérdezett olyat amivel csalásgyanús lett volna a dolog. Valóban bankkártyaszám utolsó 4 számjegyének és lejárati dátumának történt egyeztetése, de a CVC kód és a bankkártyaszám többi része nem került szóba. Jó arc volt a csávó de nem volt túl szakszerű egyébként.
[ Szerkesztve ]
HTC = Help This Company
-
lalika37
csendes tag
Rendelés amit leadtok az Asus-ál azt nem Magyar raktárból jön. Német illetve Hollandiai kirendeltség küldi. Illetve, ha nincs ott sem raktáron, meg kell várni hogy kínából megérkezzen a szállítmány. Ezért van hogy két hetes idő limitet adnak meg.
Az elsők közt rendeltem. Az Azus rendben volt. Viszont a UPS valoban egy tetű cég. Hogy ha gond van a rendeléssel az Asus magyarországi kontaktja készségesen segít. Emailre 24 órán belül mindig válaszoltak. Lekérték a Német raktár adatait. Nálam a baj az volt, hogy a csomagra nem került rá a telcsiszámom. A UPS ezt nem egészen korrekt módon oldotta meg. Az első hozzászólásaimban ezt leírtam. Sajnos mással nem küldik. -
taptaq
aktív tag
Sikerült beszélnem az ügyfészolgálattal.
"Sajnos" a megrendelésem még mindig feldolgozás állapotában van, ezért kértem a megrendelés törlését, illetve a készpénz visszautalását a számlámra.
Simán ment minden, mivel fel sem lett adva a csomag.Érdekel valakit majd egy tok + 2 fólia erre a készülékre?
[link]Samsung A54, CASIO 1500WH
-
BB0401
aktív tag
Sziasztok ! Elhagyom a topikot, végül másik telefont választottam.
Samsung Galaxy Young 2 -> Huawei P8 Lite -> Nokia 7 plus -> Black Shark 2 -> LG G8x ThinQ Dual Screen -----------------------------------------------Asus Zenwatch 2 -> Samsung Galaxy Watch 42mm
-
mjani1172
addikt
válasz Immperiall #767 üzenetére
Black Shark 2
-
BB0401
aktív tag
válasz Immperiall #769 üzenetére
Úgy gondolom igen. Kamerában és üzemidőben igaz, rosszabb, de nekem kinézetre jobban tetszik, és egy flash sale keretében meg tudtam venni 163.400 forintért a 8/128-as verziót. Majd tudok venni hozzá kiegészítőket is.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Young 2 -> Huawei P8 Lite -> Nokia 7 plus -> Black Shark 2 -> LG G8x ThinQ Dual Screen -----------------------------------------------Asus Zenwatch 2 -> Samsung Galaxy Watch 42mm
-
tothbe
addikt
azért van még egy-két eltérés, de a dizájn az kétségtelen mellette szól. mondjuk nekem a ROG jobban bejön akkor már, persze az meg sokkal drágább.
viszont az ár amit írtál azért nem olyan egyedi, az a teló kb ennyi mindenhol, illetve otthon pont nem néztem, de itt Amszterdamban, ahol néztem mindenhol 480-520 EUR között mozog a 8/128.By(e) Tothbe
-
kovacs65
senior tag
Használja valaki Samsung Watch okosórával ezt a telót?
Normálisan összedolgoznak?Ryzen 9 3900-as noti, RTX-2070, 32 GB, 250 GB+ 1 TB SSD, Gyártó Schenker Technologies, Németo.-ból rendelt. Érdekel valakit?
-
Darellus92
aktív tag
Érkezett ma a számlámra +160.000 forint. Mivel az applikációm csak napokkal később írja ki, hogy kitől és milyen címen érkezett az összeg, így vagy a gearbest utalta kétszer vissza a telefon vételárát, vagy az asus webshop utalta vissza nekem a vételárat. Mindkettő érdekes, mert nyilván nem mondtam le az asusos rendelést és telefonon sem beszéltem velük semmilyen visszautalásról. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol azt mondták semmi ilyen nem történt, folyamatban van a rendelés. Jelenleg úgy néz ki, egy hiba miatt vagy a gearbest vagy az asus kifizette nekem a telefont .
[ Szerkesztve ]
HTC = Help This Company
-
warcat
veterán
válasz Darellus92 #775 üzenetére
Á, az ilyen nem tartós, és az összeg nagysága miatt nem hagyják rá De persze szurkolunk.
EA: It's in the crate!
-
donantónió
csendes tag
Hát Uraim,sok-sok olvasás és vívódás után beneveztem egy 64GB-os szürkére az Alza.hu oldalom utánvét házhozszállítással.
-
turbulencia8
őstag
Sziasztok! Biztonsági frissítések jönnek rendesen a Zenfone 6-ra?
-
mjani1172
addikt
válasz turbulencia8 #781 üzenetére
Még a telefont sem lehet kapni.
-
ghiottone
nagyúr
válasz turbulencia8 #781 üzenetére
Igen, 1 hónappal vannak lemaradva az aktuális Google sec. patchtől, de minden hónapban van frissítés legalább 1. Itt vannak a frissítési jegyzékek.
"ÉÍ 'AANNÍÍGÓÓ 'ÁHOOT'É" (La verdad está lejos de aqui)
-
greyslay
aktív tag
válasz donantónió #779 üzenetére
Én is azon gondolkodom, hogy a plussz 8 ezer forintot megéri a gyorsabb kézhezvétel illetve a normalis ügyfélszolgálat. Nem mellesleg a szürke nekem is jobban bejön.
"embertelen ember munka"
-
Darellus92
aktív tag
-
turbulencia8
őstag
válasz Darellus92 #786 üzenetére
Brutal jol nez ki! Koszi
-
Darellus92
aktív tag
válasz turbulencia8 #787 üzenetére
Szerintem is jobban néz ki mint a fekete, viszont annyira fényes, hogy tuti nagyon meglátszanak rajta a hajszálkarcok egy idő után. Ettől függetlenül vinném.
HTC = Help This Company
-
gattolino
senior tag
válasz Darellus92 #788 üzenetére
Tegnap megnéztem élőben a Mi 9t-t Lurdyban. Nagyon szép telefon az is. Hívásrögzítés van a Zenfone 6-ban? Munkám miatt fontos lenne. Illetve valaki megkapta e már aki a legfrissebb megjelenés óta? Július vége óta? Hivatalos Asus oldalra gondoltam. Kíváncsi leszek milyen lesz az utód.
Vivo X90 Pro Plus
-
SzaBIKA84
csendes tag
Sziasztok!
Még július 2.-án vásároltam egy ilyen telefont. Szerettem is, mert végre megfelelt az elvárásaim 90%-ának. De aztán jöttek a gondok.Az első fontos dolog, hogy én RGB értesítési LED-re számítottam, de ez csak RG, vagyis piros/zöld. De ezzel még együtt tudnék élni...
Aztán kiderült, hogy a sztereónak hirdetett hangás sem igaz, mert a beszédhangszóró tized olyan hangos, mint főhangszóró. Amolyan fél-sztereó effekt... Van is, meg nincs is... De még ezt is megbocsájtottam volna a remek hardver, a gyönyörű kijelző, és az embertelenül jó képek/videók miatt.Aztán jött a fekete leves.
Mint mondtam, a telefonnal amúgy semmi gond, mert iszonyat gyors és visz mindent, mint a piros hetes. Már amikor működik... mert olyat sokszor nem csinál...
Általában naponta egyszer becrashel, újraindul, majd megint újraindul, utána elfeketedik a kép (csak a háttérvilágítás megy) és egy nagyjából negyed órás procedúra, mire újra be tudod kapcsolni. Akkor is sokadik próbálkozásra hajlandó elindulni, aztán utána megy egy darabig.
Rákerestem a hibára, és kiderült valami, amiről egyrészt a magyar Asus szerviz nem is tud, (vagy nem akar tudni) a viszonteladók meg mélyen hallgatnak: alaplaphibás egy csomó ilyen készülék, amit nemzetközi fronton már az Asus is beismert.
A szerviz egyébként a megkeresésemre a gyári adatok visszaállítását javasolta, ami nem oldja meg a problémát. Most küldhetem vissza, lehetek telefon nélkül hetekig, mire majd ők is csinálni fognak egy visszaállítást, így elküldik nekem, hogy aztán elölről kezdődhessen az egész. Mert ugye jó magyar szokás szerint az hótziher, hogy nem fogják a legdrágább alkatrészt cserélni a garanciális telefonban - még ha a gyártó ezt is kéri...Úgyhogy azok után, hogy rengeteg Asus termékem van, (így szétnézve az asztalon is van pár, és nem éppen az olcsó kategóriából...) és nagy bizalmam volt a készülék felé, még én kerülök méltatlan helyzetbe a gyártó, és a hazai szervizük miatt.
Arról meg ne is beszéljünk, hogy mennyit veszít egy új készülék az értékéből, ha már szét kell szedni, és főalkatrészt is kell benne cserélni...Úgyhogy hiába a csicsás hardver, és a remekül kigondolt szoftver, ha az alaplap meg szar...
És tudom, persze... nem mindegyiknek van ilyen baja... de Te megkockáztatnád a vásárlást ezek után?A semmi az a valami, ami azáltal van, hogy nincs.
-
nagyúr
válasz SzaBIKA84 #792 üzenetére
Én még nem hallottam olyan telefonról/autóról/TV-ről/alaplapról/ésmégsorolhatnámról, amiből ne romlott volna el pár darab. Ha ez alapján akarsz dönteni telefonvásárlásról, akkor javasom a két konzervdobozt madzaggal összekötve megoldást, az talán nem romlik el...
Másrészt még vissza sem küldted, de már tudod, hogy nem fogják megjavítani?
Aki él és nem boldog, az téved!
-
SzaBIKA84
csendes tag
@pilóta: A madzag is elszakadhat...
Viccet félretéve: azt gondolom, hogy ha veszel egy drága valamit, akkor az legyen jó. Ha mégsem jó, és ráadásul a gyártó által beismert főalkatrész hibája van, akkor ne szerelgessék, és ne cserélgessék, hanem küldjék szépen a zsír új készüléket. Nem hónapokkal később derült ki a hibája egy elgyengült alkatrésznek...
A szervizekről: hosszú évek tapasztalata, hogy mindig az usert nézik hülyének.
Legutóbb a RoG laptopommal volt ez, hogy telepítsem újra, csak épp halott volt az SSD, amit mondtam is a szervizesnek... Aztán nagy nehezen küldtek érte futárt, elvitte, és kiderült, hogy... halott az SSD.
Csere után kértem, hogy kapja meg ugyanúgy a gyári image-ről a telepítést, ők meg feltették egy másik típusét, és úgy kaptam vissza, hogy semmi nem működött úgy ahogy kell... Ezt mondjuk legalább itthon meg tudtam oldani. Bónusznak volt rajta egy szép festéklepattanás, pedig én még makulátlan gépet küldtem el.És ez csak egy ilyen, tudnék még mesélni.
@greyslay: Media Markt-os. A 128GB-os változat.[ Szerkesztve ]
A semmi az a valami, ami azáltal van, hogy nincs.
-
SzaBIKA84
csendes tag
válasz mjani1172 #796 üzenetére
Köszönöm.
De fenntartom, hogy a telefon maga egy remek kis készülék, és ez egy igazán jó az irány az Asusnál, hogy így törnek felfelé. És ha nem lenne az alaplaphiba, akkor amúgy imádnám. Pontosabban imádom is, mert a gondom a probléma kezelésével van.
Sajnos Magyarországon nem is írt róla még senki, és még a hivatalos hazai szerviz sem tud a dologról, legalábbis telefonon ezt mondták. Pedig úgy érzem, hogy egy ilyen szériahiba esetén, ami a megjelenés után 1 hónapon belül ki is derült, alap lenne hogy zokszó nélkül cseréljék a készüléket.A semmi az a valami, ami azáltal van, hogy nincs.
-
mjani1172
addikt
válasz SzaBIKA84 #797 üzenetére
Ez a telefon nagy siker lehetett volna,(minden benne volt amire vágytam) de látszik, hogy valami nem kerek, szinte soha nincs, boltokban nem lehet megnézni, akadozik az ellátás, és amit a kollégák írtak az on-line rendelés címén az is nevetséges.
Hihetetlen hogy hiába jó egy készülék, hiába jó az ára, még így is tudnak hibázni.
De reméljük rendezik a sorokat., és akkor nagyobb élet lesz itt is. -
nagyúr
válasz SzaBIKA84 #797 üzenetére
Azért olyan nagyon elterjedt hiba nem lehet, ha még a szerviz se hallott róla. Amit linkeltél, ott is azt írja, hogy néhány készülék lehet érintett, azt meg vissza kell küldeni és javítják. Szóval szerintem ne párázd túl, küldd vissza és javítani fogják...
Aki él és nem boldog, az téved!
-
SzaBIKA84
csendes tag
Sok választásom nincs... Amúgy nem csak ez az egy cikk szól róla, persze a legtöbb a ZenTalk fórumról indult, ami a hivatalos support fórumja az Asus termékeknek. Ott történt a hivatalos közlés, és ott is ugyanígy idegesek miatta az emberek. Különös tekintettel az értékvesztésre is ugyebár. :/
Az én fenti kommentem is akkor született, amikor épp nem tudtam bekapcsolni a telót, és ideges voltam. De ettől függetlenül ez a helyzet sajnos. Összecsomagolom, aztan mehet az RMA.
Majd megírom hogy mit sikerült intézni.A semmi az a valami, ami azáltal van, hogy nincs.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- IPhone 12 128GB 100% hibátlan gyári független akku 97%
- Samsung Galaxy A34 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iPhone 11 Pro 64GB Független Megkímélt/1 hónap gar./Akku 97%/p3363/
- iPhone 13 128GB Független Megkímélt/1 Hónap gar./Akku 87%/p3362/