Hozzászólok Aktív témák

  • joghurt

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz bambano #25 üzenetére

    Igen, tudok a Telenor esetéről (az ügyvezetőnknek kellett is tanúskodnia az ügyükben ;) ), de az volt a kb. évszázadonkénti egyetlen eset.

    Szerintem a "hasonló" kommunikálás alatt nem ugyanazt értjük. Megértem, hogy nem csinálnak olyan országos reklámkampányt az emelésnek, mint a csökkentős akcióknak. De azért valami rendes értesítést várnék, ahol tényszerűen közlik az emelést, és a jogszabályoknak megfelelő helyzetet. És nem azzal zsarol az ügyfélszolgálatos, hogy ugyan nem kötelező elfogadni az emelést, de akkor felmondottnak minősül a szerződés.

    (Az ÁSZF-ek bonyolultságához annyit, hogy én a jogszabályokat is odaadnám Józsi bácsinak, és ha ő nem érti, akkor a jogalkotásban résztvevő minisztériumi aktakukac kapna 50 botot a hátsójára. Elég hamar megtanulnának fogalmazni.)

    A tej élet, erő, egészség.

Hozzászólok Aktív témák