Hozzászólok Aktív témák

  • joghurt

    addikt

    LOGOUT blog

    Röviden: Szarjon sünt az összes telekom/bank/biztosító!
    Majd ha én is kommunikálhatok úgy velük, hogy a folyosóra kiakasztok egy 600 oldalas ÁSZF-et, amit végigbogarászhatnak az én módosításaimat keresgélve, akkor beszélhetünk arról, hogy nem élnek vissza az erőfölényükkel.
    Vagy ha a saját alkalmazottaik legalább 50%-a megérti a saját ÁSZF-üket.
    Na jó, kifejezetten lágyszívű leszek: Ha az alkalmazottaik fele képes megérteni a pároldalas ügyfélszerződésüket.

    Nyilván minden jogszabályt betartanak (ha nem, akkor legfeljebb kapnak valami nevetséges bírságot, az illetékes személyi felelőst pedig évszázadonként egyszer, ha megbüntetik), már csak azért is, mert nekik telik rá a jogalkotóknál "lobbizni", az ügyfeleknek pedig nem. Ők lehetnek a kormány "stratégiai partnerei", akik kicsit egyenlőbbek.

    Az lenne a korrekt jogi szabályozás, ha az összes árváltozást hasonlóan kellene kommunikálni. És mondjuk azt sem lehetne megtenni, hogy egy csomagot az 1-2 hónapnyi akciós árával reklámoznak, aztán apró betűvel ott van, hogy két éven át igazából mennyit kell majd csengetni érte a hűségidő alatt.

    A tej élet, erő, egészség.

Hozzászólok Aktív témák