Új hozzászólás Aktív témák

  • Chaser

    titán

    válasz Reggie0 #9 üzenetére

    pontosan erről van szó
    menet közben derült ki, h csak megnézik a kontrollert, ha tényleg defektes akkor cserélik, egy már javítottra, az meg v uo. állapotú mint amit küldött a user, v nem :d én speciel egy 100% újszerű kinézetű és állapotút küldtem be, ki is fejeztem aggodalmam a support felé ( : mert ugye nem volt aki jegyzőkönyvezze az állapotot, szerencsére megnyikkant a gép is, ami szintén uo. állapotú mint a kontroller, és nyilván szeretném is uo. állapotban visszakapni
    supportban nagyon jó az ms kommunikáció terén, de pl a kontrollereket a magyar postával szállíttatják vissza a németektől ( :meg az h leharcoltat küldenek újszerű helyet az pfffff, topikban egyik tag mondta harmadjára küldte vissza a kontrollert, lehet nagyon ritka az ilyen, de egynek sem kellene lennie
    az ms-nél azt mondták, véletlen se küldjem gyári csomagolásban, mert azt amiben küldtem nem kapom vissza, egy egység csomagolásban jön vissza mindig a termék
    innentől ha szállítás közben defektes lenne, mert a user rosszul csomagolja be, azért izgalmas lenne h kin akarják leverni a báááálhét'
    szóval ennyit a call center csodáiról, amikor nincs gond akkor örömbodogsá', de amikor gond van az mókás tud lnni

    _tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

Új hozzászólás Aktív témák