Új hozzászólás Aktív témák

  • balhmm

    tag

    válasz hallador #12 üzenetére

    kereskedőként mondom, hogy mi és szerintem sokan örülünk, ha hozzánk hozod vissza a garanciás laptopod, sőt az sem érdekel, ha nem nálunk vetted.. mi mindenkinek segítünk, mert az ajánlások miatt jönnek hozzánk az emberek vásárolni.

    És tegyük hozzá, hogy üzletileg is ez a jobb felfogás: a legtöbb gépnél kiderül, hogy szoftveres gond van, így fizetősbe már csináljuk is.. vagy hardveres hiba esetén is simán kérnek telepítést, karbantartást vagy bármit.

    Szóval az a hülye, aki ezeket az ügyfeleket elküldi..

    Egyébként az acer szervize futározással együtt is sokkal gyorsabb, mint sok hazai szerviz. Ez pont annak köszönhető, hogy szinte minden szar van nekik raktáron és nem kell állandóan alkatrészre várni. Sőt sok esetben olyan dolgokat is garban cserélnek, amit más gyártó nem. Illetve pont az acernél találkozunk olyan fizetős szervizekkel is, ahol meglepően jó árat adnak a gyári alkatrészre és nem valami javított szar alaplapot raknak bele, mint pl a dellnél sok esetben.

Új hozzászólás Aktív témák