Hirdetés

2019. március 22., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Redneck


Redneck
(PH! kedvence)
LOGOUT blog

Jó hír, sokakat visszatartott az Acer termékek vásárlásától hogy Brnóba küldik ha gond van. Remélem színvonalasabb lesz mint a hazai szervizek nagy része. ;)

Play Hard GO pr0! - A bugfix a hiba véglegesítése a programban. http://steamcommunity.com/id/redneck026/

(#2) AxBattler


AxBattler
(PH! félisten)

Faja. Notiból csak olyat vennék, amelyik márkának van idehaza hivatalos szervize: Dell, HP, stb.

És az EC-CO Kft-vel most mi lesz?

[ Szerkesztve ]

.............................. "Cable management is for the weak!" ................................

(#3) csako válasza Redneck (#1) üzenetére


csako
(PH! addikt)

Hát ja, pedig nem volt veszélyes, legalábbis évekkel ezelőtti tapasztalat alapján (1 hét alatt megjárta és jó sok mindent kicseréltek benne)

Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...

(#4) Redneck válasza csako (#3) üzenetére


Redneck
(PH! kedvence)
LOGOUT blog

Sejtettem, de AxBattler példája is jól mutatja hogy sokan miért kerülték az Acer gépeket, illetve többeket miért beszéltek le róluk. Itt a fórumon is többször volt említve a hazai szerviz hiánya, mint negatívum.

Play Hard GO pr0! - A bugfix a hiba véglegesítése a programban. http://steamcommunity.com/id/redneck026/

(#5) Chaser válasza Redneck (#4) üzenetére


Chaser
(Jómunkásember)

Volt olyan is akinek 1 honap alatt jarta meg az utat, olyan is akinek hibasan ment vissza v serules lett a gepen
En soha nem szerettem a call centeres torteneteket, szemelyesen bevinni, jegyzokonyv az allapotrol, ne utolag talaljak ki h egyebkent torott volt a gep, mikor bevittem semmi baja nem volt
Ez szimpatikzs lepes toluk

_tejesen'® joálapotpan'™_

(#6) Redneck válasza Chaser (#5) üzenetére


Redneck
(PH! kedvence)
LOGOUT blog

Én se szeretem a beküldős szervizelést, de nem mindenki tudja személyesen bevinni a terméket. Abban az esetben a beküldéssel sincs gond, ha saját garanciafutár szolgálatot üzemeltetnek, vagy normális szerződést kötnek egy futárszolgálattal, és mindent körültekintően dokumentálnak.

[ Szerkesztve ]

Play Hard GO pr0! - A bugfix a hiba véglegesítése a programban. http://steamcommunity.com/id/redneck026/

(#7) Sz.Miki


Sz.Miki
(őstag)

Itt régen nem Toshiba központi szerviz volt? Egy kék épület piros Toshiba felirattal, a google maps-on még mindig az szerepel :) Velük mi lett?

(#8) skathy


skathy
(lelkes újonc)

Ez jó hír! szuper

(#9) Chaser válasza Redneck (#6) üzenetére


Chaser
(Jómunkásember)

becsomagolva tudod átadni, útra készen, azt kifizetni h megvárja a futár amíg te előtte becsomagolod olyan nem lesz:)
nem kell szerviz közelében lenni, a vásárlsá helyére is el lehet vinni - lényegtelen h ők mit mondanak -, velük fel lehet vetetni jegyzőkönyvet az állapotról és utána ők intézik a call centert v vmelyik szervizt, átfutás lehet nagyobb, ha ilyen gépem lenne csak így adnám be garanciáztatni

_tejesen'® joálapotpan'™_

(#10) hallador válasza Sz.Miki (#7) üzenetére


hallador
(PH! addikt)

TOSHIBA

De. A Google térképen ott virít még.

A Toshiba mint márka gyakorlatilag Kelet-Közép Európában nem létezik már. "Nincs rá igény".

(#2) AxBattler

Az EC-CO az elmúlt 10 évben is jól érezte magát. Ráadásul kvótával voltak képesek ellátni a hazai szervizt, nem véletlenül mondtam, hogy a fillér utcai szerviz egy ilyen elmondhatjuk, hogy van ilyen, de pont ilyen hatásfokú is volt. Egyszerűen túl kicsi ahhoz, hogy egy Acer-t ellásson. Kb egy családi vállalkozás szint egy komolyabb szervizhez képest. Mindig is névleges volt kb, hogy ne lehessen elmondani, hogy nincs szerviz, névleges volt ez, nem megoldás.

-----------------

Ennek nagyon örülök, de van bennem egy olyan félsz, amit a Dell, HP régen túllépett, hogy az új seprű jól seper, de hatékonyan is? Szerintem egy ilyen szerviznek kell egy - két év, hogy összeforrjon. Reméljük a segítőkészség, a hozzáállás, és a mentalitás is meglesz.
A szerviznek örülök.

[ Szerkesztve ]

[ Debian Stretch; Fedora 27/28; Linux Mint Cinnamon]

(#11) -Faceless-


-Faceless-
(őstag)

Na most már csak érkezzen meg az új aspire 7, és be is szállok a klubba.

(#12) hallador válasza Chaser (#9) üzenetére


hallador
(PH! addikt)

Hát azért ez nem így van a valóságban:

nem kell szerviz közelében lenni, a vásárlsá helyére is el lehet vinni - lényegtelen h ők mit mondanak -, velük fel lehet vetetni jegyzőkönyvet az állapotról és utána ők intézik a call centert v vmelyik szervizt, átfutás lehet nagyobb, ha ilyen gépem lenne csak így adnám be garanciáztatni

Mert a valóságban pont letojja a fejed a magyar kereskedő, mert kb ami neki nem érdeke, azzal nem fog foglalkozni. Megvette a terméket, senkit nem érdekel. A kereskedő a büdös életben nem fogja ezt csinálni, mert ebből egy fillér haszna nincs, Magyarországon nem létezik az erkölcsi haszon fogalma...

[ Debian Stretch; Fedora 27/28; Linux Mint Cinnamon]

(#13) Chaser válasza hallador (#12) üzenetére


Chaser
(Jómunkásember)

a jogszabályokat egyelőre nem a kereskedő írja:) lehet h téged el tudnak hajtani, engem nem
a gyári szerviz csak opció, nem kötelező, bármit veszel a vásárlás helyére visszaviheted - de szép is lenne a bolt felveszi a lóvét, további kötelessége/felelőssége meg nulla -

_tejesen'® joálapotpan'™_

(#14) hallador válasza Chaser (#13) üzenetére


hallador
(PH! addikt)

Ez pedig pont így szokott lenni. Nem attól függ, hogy engem elhajt vagy mást, hanem attól, hogy a magyar jogszabályok szart sem érnek, a fogyasztóvédelem a mesében létezik, nem Magyarországon. Amiről Te beszélsz, max a Medimarkt, vagy a Besbuy esetében van így (Véletlenül egyik sem magyar), de a király utcai suftni tuning notebook boltból úgy hajtanak ki, mint román pásztor a juhokat a Kárpátokban, és nem csak onnan.

És akkor ez egy elég jó, és tényleg becsületes bolt: [link]

de szép is lenne a bolt felveszi a lóvét, további kötelessége/felelőssége meg nulla -

Te láttál már olyat, hogy Kelet-Közép Európában, akár Magyarországon valaki felelősséget vállalt volna bármiért is? Most tegyük is félre a miben hiszek, és hogyan kellene működni...

[ Szerkesztve ]

[ Debian Stretch; Fedora 27/28; Linux Mint Cinnamon]

(#15) pendre54


pendre54
(őstag)

Üdv!
A cikk alapján akkor ugye jól értelmezem, hogy ez a szuper szerviz kizárólag csak notikkal foglalkozik majd, más Acer termékekkel itt nem foglalkoznak, mint pl. monitorok?

"Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani." G.B. Shaw

(#16) Redneck válasza pendre54 (#15) üzenetére


Redneck
(PH! kedvence)
LOGOUT blog

Ez mondjuk jó kérdés, de nem írták sehol hogy csak notebook szerviz.

(#9) Chaser:
Ha garanciafutár szolgáltatást üzemeltetnek, vagy feláras szerződést kötnek a futárcéggel, megoldható hogy az adott terméket speciálisan dokumentálják és csomagolják. Kérdés Magyarországon ezt meglépik-e.
Annyira nem bonyolult, ezzel a metodikával mindenki jól járna.

[ Szerkesztve ]

Play Hard GO pr0! - A bugfix a hiba véglegesítése a programban. http://steamcommunity.com/id/redneck026/

(#17) Chaser válasza hallador (#14) üzenetére


Chaser
(Jómunkásember)

mondom, lehet téged elhajt, velem jóval kezd - nyilván ott kezdődik, mért is vásárolnék sufni boltokban _bármit_? notebookot csak őstermelőtől -
ezzel a linkkel mit szeretnél?:) felsorolja kinek van hivatalos képviselete/call centere, de ha odaírná h hozzzájuk semmilyen körülmények között nem lehet vinni semmit, akkor is annyi történne, h jogszabályba ütköző közlemény lenne, ami semmis

Redneck mindent meg lehet oldani, csak pénz kérdése

_tejesen'® joálapotpan'™_

(#18) balhmm válasza hallador (#12) üzenetére


balhmm
(tag)

kereskedőként mondom, hogy mi és szerintem sokan örülünk, ha hozzánk hozod vissza a garanciás laptopod, sőt az sem érdekel, ha nem nálunk vetted.. mi mindenkinek segítünk, mert az ajánlások miatt jönnek hozzánk az emberek vásárolni.

És tegyük hozzá, hogy üzletileg is ez a jobb felfogás: a legtöbb gépnél kiderül, hogy szoftveres gond van, így fizetősbe már csináljuk is.. vagy hardveres hiba esetén is simán kérnek telepítést, karbantartást vagy bármit.

Szóval az a hülye, aki ezeket az ügyfeleket elküldi..

Egyébként az acer szervize futározással együtt is sokkal gyorsabb, mint sok hazai szerviz. Ez pont annak köszönhető, hogy szinte minden szar van nekik raktáron és nem kell állandóan alkatrészre várni. Sőt sok esetben olyan dolgokat is garban cserélnek, amit más gyártó nem. Illetve pont az acernél találkozunk olyan fizetős szervizekkel is, ahol meglepően jó árat adnak a gyári alkatrészre és nem valami javított szar alaplapot raknak bele, mint pl a dellnél sok esetben.

(#19) AxBattler válasza hallador (#10) üzenetére


AxBattler
(PH! félisten)

Reméljük a legjobbakat.

.............................. "Cable management is for the weak!" ................................

(#20) hallador válasza Chaser (#17) üzenetére


hallador
(PH! addikt)

mondom, lehet téged elhajt, velem jóval kezd

Én ezzel ott tartok, hogy csak akkor veszek Magyarországon valamit, ha nagyon nem tudom megoldani Ausztriában, Németországban vagy GB-ben. Nem hiszek ebben amit mondasz, ha egy kereskedőnél az kell, hogy veled jóval kezd, akkor az már régen rossz, és nem tudja mi a dolga... Nekem erről ez a véleményem.

A másik probléma ezzel amit mondasz, hogy amikor eladja a terméket 100 kereskedőből 110 nem azt mondja, hogy ide is visszahozhatja, hanem azt, hogy a szerviz a garancijegyen található = Pont nem akar veled foglalkozni.

Az hogy visszamegyek hepciáskodni meg olyan mint a magyar narancs a Tanúból, van de minek?

[ Debian Stretch; Fedora 27/28; Linux Mint Cinnamon]

(#21) hallador válasza balhmm (#18) üzenetére


hallador
(PH! addikt)

(#18) balhmm

Nem tudom mióta vagy benne a kis magyar valóságban mint kereskedő, de én 98 óta benne voltam úgy 2012-ig, és többek között a legendás Mistrálnál is.
Szóval tudod nekem az a problémám ezzel, hogy én végigmentem azokon az okosban megoldjuk dolgokon, hogy care pack-et csak 3 hónapon belül lehet venni HP-hez mert a gyártó miatt, amit ugye a gyári garancia ideje alatt bármikor megvehető, sőt utána egy évvel is vehető még egy év rá. meg a Dell az nem ad el csak 1 évig jótállás bővítést, aztán a dell az tulajdonképpen a 35. hónapban is elad, csak akkor nem tud egy éven, 3 hónapon belül lehúzni a kereskedő.
A majd mi beletesszük a gyári memóriát neked hozd be, a "gyári" kingmaxot.... Persze 2* áron.
Az Asus-hoz nem lehet jótállásbővítést venni mert hát tudod csak 1 hónapig, ami 3 volt a valóságban.

minden 2 - 3 évben tudok neked mondani az elmúlt 20 évből olyan lehúzási formát, legyen az garancia, szerviz szolgáltatás. takarítás, nem tudom én micsoda, amivel épp aktuálisan képesek voltak megvezetni embereket az otthoni kereskedők.

Szóval 20 év alatt annyi lehúzást találtak ki globálisan, hogy nem nagyon van ingelem ehhez.

München:
A kereskedőnél megveszem a notebookot, 8 GB rammal, nekem 32 GB-al kell mert mit gondolsz van délutánra, ja ingyen beépíti mert ugye nála vetted. 30 db amiből valamennyi 32 GB rammal valamennyi kevesebbel.
Budapest, neves kereskedő: 5 hét, és persze beszereljük nektek, gépenként x Forint, nehogy érezze a vevő, hogy jóbarát megvagy becsülve, mert nálam vásároltál... Nagyon nagy különbség van aközött, hogy legyél hálás, hogy nálam vásárolhattál, vagy hálás vagyok, hogy nálunk vásárolt. Na az utóbbi nem Magyarország.

Mondanom sem kell nem BP-en vásároltunk.

Ugyanez HDD-vel szó sem volt a Flex-ről, Entegro-ról, vagy az Aloháról, a C szervizről, vagy a Deltáról akik alaphelyzetben is 7 - 9000 Ft-os órabérben dolgoznak. kiskereskedőről beszélünk....

Csak egy példa München-ből.
Bementünk egy boltba csak érdeklődni, nem vettünk semmit, azt is megköszönte, hogy megtiszteltük a boltot, hogy érdeklődtünk. Szintén Munchen. (Persze, hogy magába mit gondol, az más kérdés, de abban biztos vagyok, hogy a magyar kereskedő jó ha köszön, nem megköszön)

Berlin:
Előttünk szenvedett még 2015-ben egy valamilyen broadveles inspironnal egy pár, nem megy rá a Windows 7 ez az, nyilván nem értettek hozzá nem is kell mindenkinek érteni hozzá. Hát a srác a boltban, itt az install média, itt begugta a pendrive-ot bios-t felkonfigolta elindította a telepítést, mindenki boldog volt, kb 5 - 8 percet foglalkozott a vevővel. Szépen elmondta nekik, hogy ez még nem megoldás, mert driverek kellenek blabla továbbléptek. Mondanom sem kell nem kért egy figyinget sem érte.
Na ez ugye Magyarországon nem egészen így zajlik ugye?

Szóval a 20 év alatt annyi lehúzással találkoztam és nem egy egy kiemelkedő eset hanem rendszer szinten, hogy én ezekben már nem annyira hiszek.

Biztosan vannak kivételek, de szerintem ez a fehér holló kategóriája... Arról, hogy szakképzés, meg tényleg gyári normák szerint javítunk, meg ott a gyári képzéssel rendelkező certificate-el a homlokán 5 technikus, meg a mesében sincs általában.

[ Debian Stretch; Fedora 27/28; Linux Mint Cinnamon]

(#22) turorudi


turorudi
(fanatikus tag)

A cseszkó szervizzel nekem is tele volt a tököm. A töltő csatlakozójával volt baj, ehhez képest a 320-as vinyó helyett egy kerregő 250-essel jött vissza és Ram-ból is 3GB lett az eredeti 4 helyett. Az utóbbira azt mondták, hogy tört Win-t raktam fel, és csak az mutatta rosszul 4GB-nak a 3GB Ramot. Persze a hozzá adott Win-t használtam, amit külön partícióról kellett telepíteni első indításkor, de az se volt rajta a ki tudja miért cserélt "új" HDD-n. Nem tudtam semmit lépni, hiába kapartam elő, hogy a gépet eredetileg 320-as HDD-vel vettem és úgy is hirdették, mert azt válaszolták, hogy azt én kicseréltem 250-esre és örüljek, hogy foglalkoztak egyáltalán a géppel a belenyúlkálásom ellenére.
Most legalább itt lesz helyben, hogy ilyen esetekben rájuk gyújthassam a kócerájt.

(#23) SonyNex7 válasza -Faceless- (#11) üzenetére


SonyNex7
(senior tag)

Szia
Én is laptop vásárlás előtt állok ezért írok.
Miért választottad ezt a típust?
Üdv

(#24) yerico válasza AxBattler (#2) üzenetére


yerico
(senior tag)

Úgy 14 évvel ezelőtt vettünk egy Acer gépet. Itthoni szervíz, hurrá. Kb. két hónap múlva már abban maradtunk, hogy akkor saját költségen elkezdem hirdetni mindenhol az országban, hogy az Acer nem tud vagy nem akar megjavítani egy vásárláskor alaplaphibás készüléket. Akkor jöttek azzal, hogy majd jól beperelnek rágalmazásért, hitelrontásért, stb.. Mondtuk, hogy ennek szívesen állunk elébe, a notebook egy ügyvédi iroda használatában van. Érdekes módon másnap jött a telefon, hogy akkor garancia keretén belül inkább kicserélnék. Mondjuk a gép azóta is megvan, és működik.
A Technotrade-ről meg annyit, hogy vettem tőlük anno Toshiba notebookhoz garanciakiterjesztést. Csak mint kiderült, sikerült olyan eladniuk, amit már előtte beaktiváltak maguknak. Persze aztán kaptam újat, de azért kérdés, hogy ezt hogyan sikerült mégis felbontás után úgy visszazárni, hogy újra eladásra alkalmas legyen.

Más szóval, lényegtelen, hol van a szervíz, az egyetlen fontos dolog, hogy mennyi idő alatt kapja vissza az ember megjavítva a gépet. Ebben pedig tavaly a HP-t dicsérték a boltosok, akikkel akkor beszéltem, így a Toshiba egy HP-re lett lecserélve.

Kívánságműsor a rádióban: -Kérnék egy számot a BKV-soknak. Rhiannától kérném a Shut up and drive-ot!

(#25) yerico válasza Sz.Miki (#7) üzenetére


yerico
(senior tag)

A Technotrade volt a Toshiba hazai képviselete.

Kívánságműsor a rádióban: -Kérnék egy számot a BKV-soknak. Rhiannától kérném a Shut up and drive-ot!

(#26) M107 válasza turorudi (#22) üzenetére


M107
(PH! addikt)

:R

Részvétem, velem ezt csinálták volna már nem működnének.
Olyan pert akasztottam volna a nyakukba, saját költségükön öröm lett volna nézni.

UI:

Nekem anno hibás alaplap miatt volt problémám (PC-s) egy megyeszékhelyi céggel, azt mondják nem cserélik még az nap visszavittem 2 memória slot nem működött a 4 ből.
Asus lap volt AM2 féle ha jól emlékszem.

Megvizsgálták hibátlan volt külsőre se karc semmi probléma, de nem cserélik mert nem ők rakták bele.
Hol ott a garanciában ez nem volt kitétel, mert ha veszel egy procit és tényleg hibás vagy egy hdd ami fel sem pörög stb, 3 nap alatt vissza viheted és csere ha nincs akkor 2 hét és visszaküldenek egy jót.

Mondom jó.
Letelt a 2 hét, semmi 2.5 hét semmi majd hívnak nem tudják cserélni mert én rontottam el a terméket amit ők átvettek garanciába.
Sajnálják.

Vérnyomás 220 bementem, ezzel nyitottam, a Jó kurv......kat, kérem az aznapi videófelvételeket és hívtam a fogyasztóvédelmet + a hatóságot és két független tanút is hoztam. és beperlem a céget az ő költéségén 400 millió Forintra+ az én költségemen az akkor megyei nyomtatott sajtóban megjelentetek egy írást a cég fogyasztóvédelmi hozzáállásáról.

Ohh úram , mi a probléma 30 perc itt a vezető kávé nem kell ide senki.......
Mondom hülyének néznek, ne vesztegessenek meg hisz videófelvétel megvolt az aktuális napról még és a mostaniról meg főleg.
Jó mondták, kijött a hatóság közben, személyes adat egyeztetés stb-stb.
Megérkezett a cég vezető is.

10 perc múlva nekem adtak igazat és egy középkategóriás lap helyett egy felsőt kaptam és 300.000 Ft vásárlási utalványt, ha nem folytatom és nem lesz per, mindezt a rendőség és a fogyvédelem füle hallatára

Mondom most ez komoly ????

Igen mondták és lehet, ha egy más közt megegyezünk lehet, mondták a hatóságiak.

Mondom jó és elmentek.

Nekem meg lett akkor 2007-ben egy felső kategóriás gépem + egy Amd Felsőházas lapom

UI:

Azóta is oda járok vásárolni és semmi problémám velük.

A fórumon, bármit leírhatsz, én csak az igazat írom le. :) Utálom ha hülyének néznek ! ( (PH! addikt) YEAH vissza az őstag címet :) )

(#27) Chaser válasza hallador (#20) üzenetére


Chaser
(Jómunkásember)

szerencsére utóbbi nagyon sok évben csak használt üzleti gépeim voltak, így nem érint túlzottan, de a jogaimmal tisztában vagyok, az h ő mit akar v mit nem, szuverén joga, az h jogszabályban előírt kötelezettségei vannak már nem kívánságműsor, ha nem tetszik be lehet zárni és lehet zöldséget árulni

turorudi
ezeket elkerülendő tudod azt csinálni, h nem call centeren keresztül intézed a gart, hanem visszaviszed az üzletbe ahol vásároltad, sokak szerint fullextra' a callcenter, pont amíg ilyenbe nem lépnek bele - most h lesz itthoni szerviz és aki a közelében lakik persze tudja oda is vinni -

szerk:
szerencsére igen ritkán kellett bármit visszavinnem és mindig cserélték, egyszer aldiban akartam hdd-t enni, nagyon olcsón hirdették, ott voltam nyitásra, kiderült van egy egész darab ( : oké mondom, kérem az üzletvezetőt és panaszkönyvet, nem kell ,jönni fog, telszámát mindenkinek felírták, egyből értesítenek...na eg hét múlva telefon, hdd nem jött, de!!!!!!!!! tudnak adni ezer ft-os vásárlási utalványt, mondom tessék? nem erről volt szó, köszönöm, nem kérek az alamizsnából, jelezni fogom a haóságok felé
úgy is volt, gvh-mál feljelentettem ket, szerencsére nem csak én, rá 1-2 évre volt cikk, 10 c 20m ft-ra bírságolták őket, ami nekik apró, de azért túl kellemes nem lehetett, és azóta nem volt ilyen beetető hirdetés

[ Szerkesztve ]

_tejesen'® joálapotpan'™_

(#28) hallador válasza Chaser (#27) üzenetére


hallador
(PH! addikt)

úgy is volt, gvh-mál feljelentettem ket, szerencsére nem csak én, rá 1-2 évre volt cikk, 10 c 20m ft-ra bírságolták őket, ami nekik apró, de azért túl kellemes nem lehetett, és azóta nem volt ilyen beetető hirdetés

És akkor tulajdonképpen miért is jártál jól ezzel? Vagy én nem látom a megoldást? (Ja hogy kb szart sem ér MO-on a fogyasztóvédelem azt már 20 éve tudom, ezen felül? )

az h jogszabályban előírt kötelezettségei vannak már nem kívánságműsor,

:D és komolyan a garis ügyek valamennyi részét úgy kellene intézni, hogy fenyegetőnek a felek, hogy nekem van igazam, ja nem nekem, ha beperellek, vagy nem, ne vicceljél már, ez rég egy nemzetközi vicc, ha így működik.
Nem azzal van a baj, hogy Te majd aztán jól megmondod, hanem az, hogy így kell eljárni, hogy érvényesítsd a jogaidat. Ez nem kereskedelem, meg fogyasztóvédelem, hanem egy bohózata egy jobban működő rendszernek.

(#26) M107

Nem ezzel van a baj, hanem azzal, hogy ez így működik. Mekkora hulladék egy hozzáállás már egy bármilyen kereskedelmi tevékenységet folytató cégtől, hogy így lehet velük beszélni. Na erről beszéltem Magyarország egy nemzetközi vicc kereskedelmi szempontból. Tele bohóccal, akik ott próbálnak lehúzni ahol tudnak... Komolytalan, és ma sem nagyon van ez másképp, ahogyan hallom.

[ Szerkesztve ]

[ Debian Stretch; Fedora 27/28; Linux Mint Cinnamon]

(#29) hallador válasza yerico (#24) üzenetére


hallador
(PH! addikt)

Na erről van szó, a mutyi ,a sunnyogás, a szarháziság. Kinek kell ez?

[ Debian Stretch; Fedora 27/28; Linux Mint Cinnamon]

(#30) awexco


awexco
(senior tag)

Régen volt acer szerviz de botrányosan szar volt .

I5-6600K@4700Mhz + Rx470 + LG 24GM77

(#31) Redneck válasza hallador (#21) üzenetére


Redneck
(PH! kedvence)
LOGOUT blog

Bízzunk benne, hogy az Acer kiemelt szervize egy színvonalas és jól működő vállalkozás lesz. Én hiszek bennük, elvégre elég nagy igény volt rá itthon.

hallador:
Nem tudom milyen sufniGSM mentalitású helyeken dolgoztál, de biztos nem ott ahol én vásároltam. Sok céghez volt szerencsém az elmúlt 15 évben, de csak pozitív tapasztalataim voltak ha garanciális ügyintézésről vagy szervizről volt szó.

Nem a legolcsóbb kis cégekhez járok vásárolni, sok közülök már a 2000-es évek elején megvolt. Szóval nem, nem mindegyik működik úgy, és a németeknél sincs mindenhol kolbászból a kerítés. :W
Még a sokszor fikázott iPon-Aqua-Extreme Digital vonallal is volt garanciális ügyem, és mindet pillanatok alatt megoldották, a jogszabályok szerint jártak el.

turorudi:
Biztos nagy balhét csináltam volna ebből, ez azért nem semmi. Ebből is látszik hogy nem csak Abszurdisztánban vannak furcsa dolgok.

M107:
Tipikus nyerészkedő, ÁFÁ-zós, sutyerákos hozzáállású cég, csak gratulálni tudok. Azóta is ott vásárolsz? :U
Mondjuk ehhez is, de ezzel lementél a szintjükre:
"Vérnyomás 220 bementem, ezzel nyitottam, a Jó kurv......kat, kérem az aznapi videófelvételeket és hívtam a fogyasztóvédelmet + a hatóságot és két független tanút is hoztam. és beperlem a céget az ő költéségén 400 millió Forintra+ az én költségemen az akkor megyei nyomtatott sajtóban megjelentetek egy írást a cég fogyasztóvédelmi hozzáállásáról."

Egy ideje nincs fogyasztóvédelem, de mikor volt, akkor sem ért semmit. Békéltető testülethez lehet fordulni (ami sokszor szintén időpazarlás), továbbá ügyvédi felszólítással és/vagy perrel lehet, jobb belátásra bírni az ilyen gyökér cégeket. Valamint azzal hogy nem vásárolunk náluk.

Chaser:
Nem szabad hagyni magunkat, de parasztba se érdemes átmenni.

[ Szerkesztve ]

Play Hard GO pr0! - A bugfix a hiba véglegesítése a programban. http://steamcommunity.com/id/redneck026/

(#32) Chaser válasza hallador (#28) üzenetére


Chaser
(Jómunkásember)

Annyit elertunk, h azota nem ismeteltek meg ezt a produlciot, csak gvh-nal jelentettem be, azota ha valamit hirdetnek van is

Nem kell fenyegetozni, ha olyan helyzetbe kerulok nem tojom ossze magam, nemreg obiban fenykepeztem korbe meet eldugtak a panaszkonyvet ( : aztan szepen beleirtam ezt is, azota erdekes mod kinn van, sehol nem jelentettem be, eleg volt h a ficko feje vorosodik
Az emlitett pelda is mutatja, ha valaki hatarozott, jogszabalyokat ismeri, akkor maskepp mennek a dolgok, legtobb kereskedo a birkakra epit, es sajnos vannak szep szammal

Egy regi eset, euronics, par dolgot vettunk anyummal, tobbek kozott egy kavefozot, menne ki, becsipog, visszajon, megy, csipog, kezdtek gyulni az eladok, megint kimegy, megint csipog, kb mar rohogtek, aztan megneztek a kavefozot, benne hagyzltak a lopaserzekwlot...siettunk, mentunk
Masnap visszamentem, kertem a panaszkonyvet, egybol be lett igerve 20% kedvezmeny, ingyen kiszallitas, nem publikus akciok, termeszetesen nem hatott meg, mehettem volna tovabb is ha az idotajt jobban raerek, sztem azota nem derulnek akkorakat az eladok ( :

_tejesen'® joálapotpan'™_

(#33) hallador válasza Redneck (#31) üzenetére


hallador
(PH! addikt)

Figyu, ma ezek a cégek akik 2005 - 2012 között így működtek, azok ma a legnagyobbak között lévő pl notebook kereskedések. Félreértések elkerülése végett, nem arról van szó, hogy jajj Móricka betévedt a király utcai suftni tuning zacishoz, hanem globálisan ilyenek voltak a boltok...

Sok céghez volt szerencsém az elmúlt 15 évben, de csak pozitív tapasztalataim voltak ha garanciális ügyintézésről vagy szervizről volt szó.

Ebből mennyi volt vitás ügy?

Nem a legolcsóbb kis cégekhez járok vásárolni, sok közülök már a 2000-es évek elején megvolt. Szóval nem, nem mindegyik működik úgy, és a németeknél sincs mindenhol kolbászból a kerítés. :W

Senki nem mondta, hogy bárhol kolbászból van a kerítés, csak a mentalitás az nem a Kádár rendszer paródiája... A kedvesség, meg a viselkedést nem lehet tanulni mesterségesen, az nevelés/szocializáció kérdése is. Valahogy arrafelé ez megvan, MO-n meg nincs. Tisztelet a kivételnek.

Még a sokszor fikázott iPon-Aqua-Extreme Digital vonallal is volt garanciális ügyem, és mindet pillanatok alatt megoldották, a jogszabályok szerint jártak el.

Aha... Soha semmi, minden tökéletes...

Nem tudom, hogy Te eddig hol éltél, de a világ fejlettebb része ezeken a dolgokon már túllépett....

[ Szerkesztve ]

[ Debian Stretch; Fedora 27/28; Linux Mint Cinnamon]

(#34) Redneck válasza hallador (#33) üzenetére


Redneck
(PH! kedvence)
LOGOUT blog

Mit értesz vitás ügy alatt? Csak pár változatos eset különböző boltokból:
-elpukkant a minőségi márkás táp (iPon)
-a VGA hol megy hol nem (Aqua)
-alaplapcsere notebookban két alkalommal (Samsung szerviz)
-a táblagép nem tölt (edigital)

Megnéztem az edigitalnál konkrétan:
-az első, futárcég panasz
-a második is
-a harmadik feltételezés, tipikus rosszindulatú kuponos vevő (gy.k. olcsójános)
-utána újra egy olcsójános, valami gagyi dzsunkánlakó által épített magnóval, 1 csillag, pedig happy-end a story.

Bocs ha ezekre nem adok, és nem olvasom tovább, a személyes tapasztalatom más. Egy hónapja vittem vissza kb 8 nap után egy terméket azzal hogy elállok a vásárlástól. Kb 3 percembe került, visszakaptam a lóvét.

Abban egyetértek hogy a kommunikáció fontos és Magyarországon sokszor nem megfelelő. Mondjuk ezen nem lepődök meg, a társadalom is egy nagy 0 általában, és az ilyen ügyeknél a vásárlók is megérnek egy misét. Sokszor nem az ügyintéző kezdi a gusztustalan stílust, hanem a panaszos nem tud emberként viselkedni. Ezzel kapcsolatban kiemelném hogy az említett cégeknél egyszer sem beszéltek velem "minősíthetetlen hangnemben" sem szóban, sem írásban.
Mondjuk én tudok köszönni, ismerem az illemet, és jól kommunikálok.

[ Szerkesztve ]

Play Hard GO pr0! - A bugfix a hiba véglegesítése a programban. http://steamcommunity.com/id/redneck026/

(#35) Tsa-bika


Tsa-bika
(senior tag)

Tehát azt mondjátok, hogy a garanciás Asus laptopom bevihetem az Extreme Digitalba, ha a vinyó bemondta az unalmast ahelyett hgogy kimatekozzam munkaidőbe, hogy jutok ki 3. kerület csücskébe az egyetlen szervizükbe?

[ Szerkesztve ]

Maximum effort! |BlackBerry user| NBMR

(#36) sowi


sowi
(őstag)

LOL, lehet itt lenne az ideje, hogy dobbantsunk paran az eccobol es legyen valaki aki ert is a gepekhez a technotradenel :D

btw en orulok a legjobban, hogy vegre egy normalis kinezetu szerviz is van itthon...

[ Szerkesztve ]

Anytime, anywhere, any war ... if the price is right

(#37) Polllen válasza Tsa-bika (#35) üzenetére


Polllen
(PH! nagyúr)

Ha ott vetted és garis még a gép, akkor igen.

"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"

(#38) Tsa-bika válasza Polllen (#37) üzenetére


Tsa-bika
(senior tag)

Igen, ott és 2019 Februárig garanciás. Köszönöm! Ha majd elhajtanak anyukámba, megírom itt.

Maximum effort! |BlackBerry user| NBMR

(#39) Chaser válasza Tsa-bika (#38) üzenetére


Chaser
(Jómunkásember)

Megkeresem otthon a jozszabalyt, ha megprobalnak elhajtani panaszkony, uzletvezeto, de nyugi, nem fognak:) te jogviszonyban veluk allsz, nem a gyartoval, attol fuggetlen h kulon szerzodest nem irsz vasarlaskor, az letezik, altalanossagban te mint vevo, a bolt mint elado szerepel, ugyanugy mintha ingatlant vennel

_tejesen'® joálapotpan'™_

(#40) hallador válasza sowi (#36) üzenetére


hallador
(PH! addikt)

Várjál már, lebuktál b@szk1! ( :D ) Hát nem is olvasod mire kommentálsz?

Attól sem kell tartanunk, hogy itthon esetleg alacsonyabb lenne a felkészültségi szint: egyrészt a szakemberek ugyanazokat a továbbképzéseket kapják, mint Brnóban, rendelkezésre áll minden szerszám, van helyi raktárkészlet, továbbá mögöttük áll a Technotrade sok éves tapasztalata az IT eszközök szervizelésének területén.

Na pont ettől félek én is amit Te leírtál, kell ennek 1 - 2 év.

Amúgy pont akkor szüntette meg az igazán fekete öves/Hardcore üzleti kategóriáját az Acer, amikor lett Magyarországon is hivatalos gyors reagálású szervize az Acernek. :((( :O

[ Debian Stretch; Fedora 27/28; Linux Mint Cinnamon]

(#41) turorudi válasza Chaser (#27) üzenetére


turorudi
(fanatikus tag)

Telekomos szerződéshosszabbítás keretében lehetett viszonylag jó áron venni, ott nem volt hová visszavinni. Először kivittem a fenébe oda, ahol azt hiszem most a szervizt is rátelepítik a képviseletre és kiröhögtek, hogy ott nincs leadás, vigyem vissza és hívjam a call centert. Tehát nem volt másik járható út.

(#42) sowi válasza hallador (#40) üzenetére


sowi
(őstag)

Biztos felkészültek, de nem véletlen hozták a problémás eseteket hozzánk és nem brnoba... :)
Érik már a dobbantás, szóval különösebben nem bukunk le, csak azt nem tudom ki fog utána szervizelni...

[ Szerkesztve ]

Anytime, anywhere, any war ... if the price is right

(#43) Duree


Duree
(PH! kedvence)

Hát nem tudom a Technotradénak még a Toshiba notebook szervízeléssel is volt bajuk nem valami jól dolgoztak.
Volt már egy jó magyar szervíz az EC-CO kft ők javítottak garba Acer notikat miért nem ők lettek a hivatalos magyar szervíz, nekik valóban több mint 10 éves tapasztalatuk van ezen a téren.

Notebook javítás alaplap szinten, csatlakozók , chipset , smd csere. Kijelző és káva javítás, csere

(#44) sowi válasza Duree (#43) üzenetére


sowi
(őstag)

rengeteg oka van, errol tudnek meselni, de inkabb nem fogok....

[ Szerkesztve ]

Anytime, anywhere, any war ... if the price is right

(#45) Duree válasza sowi (#44) üzenetére


Duree
(PH! kedvence)

Gondolom a mutyié a főszerep.

Notebook javítás alaplap szinten, csatlakozók , chipset , smd csere. Kijelző és káva javítás, csere

(#46) sowi válasza Duree (#45) üzenetére


sowi
(őstag)

nem, sok mas, de errol nem szeretnek itt beszelni :)

Anytime, anywhere, any war ... if the price is right

(#47) Reggie0


Reggie0
(PH! nagyúr)

Azert tegyuk hozza, hogy a Brno-i szerviz egy rakas szar, az egyik fo ok amiert nem veszek Acer termeket.

(#48) Tidus válasza Redneck (#1) üzenetére


Tidus
(PH! addikt)

És azzal mi volt a gond. túl közel volt?
Azt miből gondolod hogy a magyar jobb lesz.

(#49) balhmm válasza hallador (#21) üzenetére


balhmm
(tag)

Na, akkor én pár évvel kezdtem később (2001 óta saját céggel). És a legtöbbször pont ezekkel az áfázós, trükközős cégekkel van a gond, akik az árakat lenyomják, mert a sok csalással keresik meg a pénzt.. a mistrál talán a legtrógerebb volt mindegyik közül. Áfá, alkalmazottak bejelentésének elfelejtése és még sorolhatnám... a legtöbb árgépes mai cég pomt ezt csinálja csak már kicsit más módszerekkel.. mi inkább megválogatjuk a beszállítókat és így tuti, hogy mindent cserélnek is garban, ha baj van és nem kell az ügyfeleket átb@szni... viszont sajnos sokan csak az ár alapján döntenek, aztán sírnak, ha baj van.

De a témához: az acer szerviz sokkal korrektebb, mint sok másik. Óriási mennyiségben adunk el laptopot, így szervizre is sokszor kerül sor, de a legkevsebb panasz nálunk az acer szervizére van. Mindegyik márka mellett vannak pro és kontra érvek.

(#50) Tsa-bika válasza Chaser (#39) üzenetére


Tsa-bika
(senior tag)

Elfelejtettem megírni, de amúgy bevették gond nélkül. Átfutási idő "jó 30 nap".

Maximum effort! |BlackBerry user| NBMR

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.