Új hozzászólás Aktív témák
-
Silentfrog
veterán
Én akárhol probáltam nyilvános helyeken netezni az többnyire borzaszo lassu volt.Nem tudom az nem lenne megoldhato,hogy aki a hálozathoz kapcsolodik az fix sávszélt kapna?
Se többet se kevesebbet.
/ehhez egyáltalán nem értek,lehet hülye felvetés/ -
Alexios
veterán
A végén még elhiszem, hogy tényleg a 21. században élünk
-
Varszegig
veterán
A T 5x-ös áron akarta vinni a bulit? Ész megáll
-
Erasmus
őstag
válasz Silentfrog #1 üzenetére
hát igen, ez ilyen műfaj. ha kocsinként egy routert telepítenek, akkor egy (a telenor által a gysev-nek adott) router ma 7,2 kpbs max. letöltési sávszélt tud leosztani, ami a gyakorlatban ennek inkább a fele, a pusztában kevesebb. egyedül kell utazni a kocsiban
-
Archer
őstag
Nem akarok itt trollkodni de a "mire van szüksége a vasútnak" listában ez kb. a 300. hely környékén állhat. Karbantartáskor egy doboz ablaktisztítóra nincs pénz de internet az kell.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
malwy
senior tag
Jajj, de jó, h szombathelyi vagyok.
-
hohoo
senior tag
Majd leülsz a szaros fekete szmötyivel tisztított ülésre és nem fogod így érezni. (nem vicc tényleg ezzel mossák a kocsik belső terét a mávnál.)
[ Szerkesztve ]
T-home extra csomag monopolterületen 6500 ft/hó, versenyterületen ahol Digi vagy UPC is van pedig 2990 ft/hó. Köszönjük!
-
fatal`
titán
És áram mikor lesz?
[ Szerkesztve ]
-
Samus
addikt
Hát, ilyen jegyárak mellett már régóta kellett volna valami extra, mert az ár/színvonal jelenleg igencsak gyér...
Buszokra is kellene ugyanez, a benzin mellé pedig stick-et kellene adni.
De szép világ is lenne.
[ Szerkesztve ]
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
remington2
senior tag
válasz Silentfrog #8 üzenetére
Most ott tartunk, hogy a pontos, tiszta vonatok a fantázia kategóriába tartoznak. Személykocsikat hónapokig nem mosnak kívülről, az ablakon nem lehet kilátni a csulától, tiszta gané és retek minden, még fővonalakon is (IC!!!). Nyáron a légkondi is fantazmagórikus kihívást jelent, csoda, ha sikerül nagyjából 30 fok környékére hűteni egy intercityt, mezei vonatokat meg meg sem érdemes említeni, tuti agyhalál az egész. Szinte mindennapos a menetrendeket laza 40-50 perces késésekkel borító gixer, lásd mai felsővezeték-szakadás. A mozdonyok nagy része 30-40 éves, eső-kelő roncs, nem győznek előfogatolni szinte minden nap. A pályasebesség a fővonalakon tűrhető, azon kívül béka segge kategória, néha extremitásig hajló példákkal (20 km/h átlag).
Ilyen körülmények között az internet hááááát. . . nem az elsődleges probléma. Az arányos dolgokról meg a jónép tömegközlekedésre és azon belül vonatra szoktatásáról nem beszélve. Egy skoda octaviából egy bzmotba átülve úgy érzem magam, mint amikor Kirk kapitány felvette a kapcsolatot a gyíkemberrel és sziklákat dobált rá
[ Szerkesztve ]
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
FRENK1988
veterán
válasz remington2 #12 üzenetére
szívemből szóltál. Előbb emberibb szállítást minden osztályon sima 2. osztályon is!
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
Silentfrog
veterán
válasz remington2 #12 üzenetére
"csulától, tiszta gané és retek minden"
De jogos! -
dajkopali
addikt
válasz Silentfrog #14 üzenetére
ehhez azért félve hozzátennék annyit - nem feledve, hogy az alapkörnyezet befolyásolja a viselkedést -, hogy a csulát, a ganét, a retket nem a MÁV készíti oda bónuszként, hanem a kulturált utasok...
"fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter
-
remington2
senior tag
válasz dajkopali #15 üzenetére
Jó, vulgárisan fogalmaztam, ami a fenti három szó mögött áll, az a kosz, és ez nem a hajléktalanok meg az utasok sara. A vagonok külsején nem utaznak, mégis tiszta kosz, néha fekete / sötétszürke a mocsoktól, nem csak a vagon, de mondjuk mozdony is, ami külön gusztusos. Télen még csak hagyján, sár és hó, oké. De hogy mindig? Belül meg nem sokkal jobb a helyzet. Sokan használják, és nem takarítják elég alaposan.
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
nagyúr
válasz remington2 #19 üzenetére
Tök jó poén volt, amikor a kétfarkúkutyapártos srácot beperelte a MÁV, mert kirakott olyan plakátot, hogy "a vonatokat direkt nem takarítjuk". [link]
Gondoltam ha nem direkt, akkor biztos véletlen lehet, mert hogy nem takarítják az ugye ténykérdés
De lesz helyette net. Ez is valami...
[ Szerkesztve ]
Aki él és nem boldog, az téved!
-
#95561216
törölt tag
Én meg annak örülnék, ha a volán vagy akármilyen vállalkozó indíthatna közvetlen buszjáratot Pestre, és nem azzal takarózna a minisztérium, hogy "Győrön át remek IC kapcsolat van". Akkor utazzanak ők azzal, meg a remek átszállásaikkal, nekem az lenne a netovább, ha többet nem kéne vonatra szállnom.
-
Archer
őstag
Azért más az, amikor egy olyan kicsi helyen össze van zsúfolva 40-50 ember, akkor azért jobban moderálja magát még a tahóbbik réteg is, meg más az amikor a törő-zúzó "izompacsirták" maguk vannak a kocsiban vagy csak néhányad magukkal. Vehetnek ide Desirot, Talentet, Flirtet, ha a sok ~0 IQ-s ember az első adandó alkalommal összefirkálja, összekarcolja, letépi stb. Ahelyett, hogy megbecsülnék, hogy nem a 40 éves retkes, büdös Bhv kocsikban kell zötykölődniük. Komolyan nem értem az "emberek" ezen csoportját. Az ilyeneknek elég lenne a szerelvény végére besorozni pár marhavagont, azokat már úgysem használja a kutya sem aztán zúzzanak.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Morden24
nagyúr
válasz dajkopali #15 üzenetére
Egyszer volt hol nem volt, amikor még dohányzó IC kocsiba vettem jegyet, és helyette nemdohányzó kocsit csatoltak fel. Megkérdeztem a kallert, hogy lehetne-e kérni valami hamutartót, vagy bármi alkalmatosságot szemetelés céljából, mert ahhoz mégis túlkoros vagyok kicsit, hogy a budiban bagózzak nyitott ablaknál, meg egyébként eléggé inkorrekt is másokkal szemben.
A válasz az volt, hogy nincsen semmi, de hamuzzon nyugodtan a földre. Elmés
Ezen felül, hogy rengetegszer nincsen víz a tartályokban, nincsen papír a budiban, vagy éppen ellenkezőleg: áll a víz a budiban, az azért húzós. Személyvonatra, gyorsvonatra nem szívesen merészkednék fel (bár azok a kis piros izék elég kultúráltak, legalábbis voltak), de az IC-n alapvetően nincsen gané az utastérben. Csak a wc-ben, és ez bizony mindkét felet, utast és MÁVot egyaránt minősít. Én meg csak simán inkább visszatartom, mert ha bemennék, lehet kidobnám a prémet.
[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
nagyúr
Mondjuk arra kíváncsi lennék, hogy ha ugyanolyan ajánlatokat kap a MÁV is, mint a másik, akkor ők nem-e véletlenül a T-mobilosat választanák-e Biztos lenne rá megfelelő magyarázat, hogy miért a 10x-es összeget fizetik...
Aki él és nem boldog, az téved!
-
juliabrilke
addikt
Már régen alap kellene, hogy legyen.
Persze normális sebessége mellett. -
hemaka
nagyúr
A MÁV inkább másra készülődjön, mert nem a net a legfontosabb a kocsikban... főleg náluk nem.
-
.mf
veterán
Én inkább azt nem értem, hogy miért mobilnettel csinálják, és miért nem pl. felsővezeték mint powerline-nal? Sokkal egyszerűbb és olcsóbb lenne. Igaz az is elképzelhető, hogy ott leosztva utasokra is csak hasonló vagy akár gyengébb sávszélt tudnának biztosítani.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
#06658560
törölt tag
Na akkor tessék segget örömötökben földhöz verni, lekörözi a magyar vasút a németet.
-
WonderCSabo
félisten
Hmm, ez nem rossz dolog, de remélem a többi hiányosságot is pótolják.
-
domi007
őstag
Az nem esett le látom senkinek, hogy a GYSEV != MÁV...
mod: jah, és a hír vagy 4 napos legalább kb, mert indexen vagy valami más portálon már akkor olvastam...
[ Szerkesztve ]
"̶d̶e̶ ̶a̶ ̶t̶u̶d̶o̶m̶á̶n̶y̶ ̶m̶a̶i̶ ̶á̶l̶l̶á̶s̶a̶ ̶s̶z̶e̶r̶i̶n̶t̶ ̶a̶z̶ ̶i̶p̶a̶r̶i̶ ̶m̶é̶r̶e̶t̶e̶k̶b̶e̶n̶ ̶i̶s̶ ̶h̶a̶s̶z̶n̶á̶l̶h̶a̶t̶ó̶ ̶S̶H̶A̶1̶ ̶c̶o̶l̶l̶i̶s̶i̶o̶n̶t̶ ̶g̶e̶n̶e̶r̶á̶l̶ó̶ ̶e̶s̶z̶k̶ö̶z̶..." - 2017. február 23. óta már létezik
-
zone
őstag
Az vajon mennyibe kerülne, hogy időben induljanak a vonatok?
YouTube - https://goo.gl/bCKFYP
-
Nekomajin
aktív tag
Az egész dolognak az a pozitívuma, hogy ezentúl már utazás közben lehet tolni a netre a vonaton átélt kalandokat, nem kell hazáig várni.
Nem baj, az a lényeg, hogy sokadrangú dolgokra megint van pénz. Csak aztán majd vicces lesz, ha bemondják az állomáson, hogy az alacsony sávszélesség miatt a vonat előreláthatóan 5 percet késik. Szíves türelmüket kérjük.
-
vamzi
őstag
válasz remington2 #19 üzenetére
Ezek szerint te nem a nyugati-Debrecen-Miskolc-keleti és vissza útvonalú ic-ken utazol. Csak mert az belülről az elmúlt 8 év alapján mindig tiszta volt. Továbbá vannak most nekik ezek az új zöld kárpitos faasztalos minden asztalban 4db 230as konnektoros kocsijaik, amik szerintem bőven komfortosak és kulturáltak. Majdnem hanyatt is vágódtam, mikor először megláttam. A vágányt 2x kellett ellenőriznem, hogy jó helyen vagyok-e Viszont a személyre minden igaz amit írtál, de azt lehetetlen lenne takarítani, főleg fent borsodban...
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Net? Előbb takarítsák ki ezeket a putrikat
-
WhiteWalker
nagyúr
hát ez jó ötlet csak....én 16 éve ingázom pest és vidék között vonattal....de nem erre lenne szükség...már az is elég lenne ha betartanák azt a kurva kibaszott menetrendet , teljesen mindegy milyen idő van,lehet tavasz,nyár, ősz, tél, bármikor bemondhatják hogy " előre láthatólag fél órát késik,szíves türelmüket és megértésüket kérjük"
mindezt negyed órás késés után persze...találd ki mikor jön a vonat... Borzalmas...Tavaly nyáron,meló után mennénk haza a cimborámmal,a déli pu. kb olyan öt körül....felszállunk a szokásos vonatra...telik az idő...fél óra....még mindig nem indulunk..mondom előre megyek oszt megkérdezem a sínbohócot hogy wtf?..."mikor fogunk indulni?" mi volt a válasz:
"Nincs mozdony!"
Mi van?????? Igen,nem volt mozdony a déli pályaudvaron az induló vonathoz....
Valamikor hazaértünk.....
Na ezeket kellene rendezni előtte,arról nem is beszélve,ahogy kinéznek a ketrecek a pályaudvarokon a trollokkal egyetemben....
Még hogy net? Ugyan már.....[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz WhiteWalker #42 üzenetére
"...teljesen mindegy milyen idő van,lehet tavasz,nyár, ősz, tél, bármikor bemondhatják hogy " előre láthatólag fél órát késik,szíves türelmüket és megértésüket kérjük"..."
És ez még a jobbik eset, mert Pesten vagy és legalább valamit mondtak. De az út "másik végén"? Nálunk pl. se hangosbemondó se bakter, úgyhogy csak áll az ember mint lóf@sz az esőben és várja a csodát...https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
kpal
veterán
Csak IC járaton
-
Abszolút kötött pálya párti vagyok, úgyhogy üdvözlöm a hírt. Remélem, hogy konnektorok lesznek majd előbb-utóbb
-
Suker10
aktív tag
válasz WhiteWalker #42 üzenetére
Az még mindig jobb, mint amikor kigyullad és látod, ahogy lángol az egész mozdony (ez is 2010 nyarán volt). 2,5 órás késés lett belőle. Néha nem jó a GPS és mindenféle helyet megad. Bemondja, hogy a jobb oldalon lehet leszállni, ahol egy nagy kerítés található közvetlenül a sín mellett. Az is előfordul, hogy be kellett lassítani a vonatot a mozdony miatt és a 8 km-es utat kb. 2 óra alatt tettünk meg. Valószínűleg végig tolták. Ilyenkor jól jön az ingyenes hálózat. Nyár, 35 °C árnyékban, az ablak nem nyitható, a fűtés megállás nélkül megy. Ilyenkor főleg jó. Nem hiszem, hogy van bármiféle prioritása a dolgoknak.
Müzli 38% gyümölccsel: "Száraz, hűvös helyen tárolandó. Az elemzés értékeit a természetes termékek biológiai variáció. Hiszen ebben a gabonafélék természetes termék tartalmazhat nukleáris alkatrészek, részek és kő shell alkatrészek is." De legalább természetes.
-
imibogyo
veterán
Nem milliárdosok, de aki mindennapi és nem hosszútávú ingázásra használja a vonatot, ráadásul nem túl jól kereső, azok rendszerint nem intercityvel járnak. Legalábbis felénk nem.
Ráadásul ezeken a rövidebb távokon vagy rövidebb távokat (50-60 km) képviselő megállókban, meg sem áll az IC.
[ Szerkesztve ]
-
sptkyle
senior tag
Elolvasva a kommenteket sokkal egyet tudok érteni.
Ámde vegyük figyelembe, hogy mennyibe került most ez a kényelmi szolgáltatás (meglepő módon kivételesen nem milliárdokba), és hogy ebből mit tudtak volna csinálni. Szerintem nem sokmindent. 1 új mozdony töredékére nem lett volna elég (az meg a másik fele, hogy ha vett volna a társaság egy új mozdonyt, akkor is kapott volna hideget bőven, hogy: "méé csak egyet?" "és mi lesz a kocsikkal?" stb)
Ez egy olyan fejlesztés volt, ami aránylag kevés pénzből megoldható , látványos, hírértékű dolog. Ha van egy rossz házad, és kevés pénzed, akkor mondjuk bevezeted a villanyt... hiába lenne fontosabb kicserélni az egész tetőt, ha arra nincs pénzed.
Nem védeni akarom egyik társaságot se, de szerintem rosszul látják többen a dolgot.Említettétek , hogy Volánbuszokon már van wifi egy ideje.
Igen. Kint van mindegyiken a Vodás matrica.. de ennyi. Én nettel még nem találkoztam egyiken se. (lassan meg is kérdezem már , hogy wtf? )"Az a baj,hogy ha v.ki játszik igényesebb játékkal,akkor a gépre költeni kell.Ez a helyzet." by Gica666
Új hozzászólás Aktív témák
- Környezetvédelem
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Formula-1
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen alaplapot vegyek?
- Renault, Dacia topik
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- További aktív témák...