Új hozzászólás Aktív témák
-
ak76
senior tag
Nekem nem tetszik ez a full touch irányzat,amit nem csak a Volvo nyomat ezerrel,értem én hogy haladni kell a korral,de bármilyen forgalmi szituációban a menük almenüjének az almenüjében bolyongani konkrétan nettó balesetveszélyes,csak egy negyedannyiba kerülő Vitarám van,de a touch volume kontroll az őrületbe kergetne ha nem lenne a kormányon manuálisan is ott a hangerőgomb,a kompatibilitási gondok még az 5 milliós árszinten is idegesítőek (miracast nem ismeri fel sem a csúcs samsungokat,sem semmi mást),a 20M feletti ársávban viszont facepalm a dolog,még szerencse hogy a klíma/szellőztetés/ülésfűtés gombokat meghagyták.
[ Szerkesztve ]
-
Retekegér
HARDVERAPRÓD
Egyetértek, egy pár tekerőgombot igazán meg lehetne hagyni. Aztán addig tolják, hogy megszokjuk, mint az okostelefonoknál a fizikai híváskezelő gombok hiányát.
Egyéb szempontból nálam telitalálat ez a verda.
<< Heimdal >>
-
Pjotr
senior tag
Viccen kívül. Aki próbált infras telefonnal tv-t távirányítani, annak van fogalma róla mi a baj ezzel a tapicskolos menüvel... Nem tudod egyszerre nézni mindkettőt, viszont nem tudod hol van épp az ujjad, pedig a telefon még rezeg is, ha eltalalsz egy "gombot". És az utat azért nem ártana nézni. Vagy ez is kiírja, mint a waze, hogy ugye Te az utas vagy, aki épp túr a menüben?
[ Szerkesztve ]
-
babosmiki
addikt
Jó ez az új rovat, tetszik a megközelítés ebből az irányból.
Viszont, pár adatot szívesen hallanék a rendszerek teljesítményéről..
Proci, ram, kijelző felbontása..."Galaxy Z Fold3" , Watch Active4, GalaxyTabS2 8.0, Dell E6430 i7.."
-
#76385920
törölt tag
Több tesztben már leírták, hogy "szar" kezelni, bonyolult, oda kell figyelni rá. És pont a Volvo aki kínosan ügyel(t) arra, hogy az autói egyszerűen kezelhetőek és funkcionálisak legyenek. Ezt elég sok helyen le is írták, mint formatervezési filozófiát.
„A jó design nem csupán a szép megjelenésen múlik. Ugyanilyen fontos, hogy könnyen érthető és használható legyen a termék. Ami nem célszerű, az nem lehet szép sem.”
Volt Volvom, imádtam! Ezt is nagyon tudnám imádni!
-
kasata91
tag
Úgy látom nem én vagyok az egyetlen akit a videót nézve a too much érzés töltött el.
Akármilyen kütyü mániás vagyok, és minden okos megoldásért rajongok, nem tudom elképzelni hogy hosszú órákat üljek az autóban egy utazás előtt vagy után és pötyögjem a műszerfalat, hogy elolvassam a gépkönyvet például. Egyszerűen nem tartom életszerűnek. De nyilván bele kell tenni minden felesleges opciót azért a borsos felárért.Én 2 irányba vinném inkább az "okos autók" jövőjét:
1.) Egy kiválóan összeszinkronizálható mobil applikációval, az autótól távoli műveletekhez. pl. indulás előtti belső hőmérséklet időzítése, szélvédő leolvasztás, műszaki állapot visszajelzések (üzemanyagszint, keréknyomás, ablakmosó), gépkönyv, vezetési statisztikák stb.
2.) Vezetés közben egy pöpec hangvezérlő szoftver. Vezetési módok közötti váltás, tempomat, tükör beállítások, kameraképek kezelése, hívások, navigáció szerintem mind mind mehetne vezényszavakkal. Nyilván szükséges lenne egy hangszín (vagy a hang forráshelyének) felismerésére szolgáló rendszer, hogy csak a vezető ülésben ülőnek engedelmeskedjen. Az tuti hogy biztonságosabb lenne mint a tapiképernyő
Trust me I'm an engineer
-
cintula187
addikt
Nem az itt a fő probléma, hogy kellenek a fizikai gombok. Engem szvsz amióta megjelent ez a volvós fedélzeti rendszer irritál, bántja a szemem az összevisszaság, áttekinthetetlenség, felesleges ikonok halmaza. Meg lehet tekinteni a közismert tesla rendszerét, szerintem messzemenően áttekinthetőbb. És nem csak azért mert brutál nagy a képernyője.
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
Bocha
HÁZIGAZDA
Ezeket az adatokat nem közlik az autógyártók, az USB-csatlakozók által leadott áramerősség is egy olyan kérdés, amivel kapcsolatban hosszasan kell leveleznünk minden alkalommal. Mondjuk a Volvótól pont nagyon hamar megtudtuk, de a lényeg, hogy az adatok, amiket említettél, nem publikusak, nem adják ki őket a gyártók.
Szenzor minden csütörtökön 15 és 16 óra között a Trend FM-en (Budapesten 94,2 MHz). / Game On minden szerdán 15 és 16 óra között a Radiocafé 98.0-n
-
Lacee1986
senior tag
Ezek az autóba beépített navigációk/rendszerek legalább 5-6 évvel levannak maradva. Itt egy gyönyörű autó, erre beleraknak egy ilyen ocsmány ui-el rendelkező cuccot, a felbontásról és a laggról már nem is beszélve. Borzalmasan néz ki szegényke, és ez nem csak a Volvoról mondható el.
-
SkyLine3000
addikt
Az a baj ezekkel a mai autókkal, h nem csak belehuppan az ember és már megy is, hanem napokig lehet olvasgatni a leírásokat, h egyáltalán el tudjon vele indulni az ember, meg kezelni tudja. Ez a sok vacak csak elvonja az ember figyelmét a vezetéstől.
Meg aztán mire ezeket egy átlag magyar meg tudja venni, pont elérik azt a kort, mire elkezd minden szar tönkremenni benne... -
Csapoati
nagyúr
Csodálatos ez az autó, számomra kb egy modern szobor hatását kelti. Viszont szerintem is sok már a tipi-tapi, ahogy mondjátok, egyszerűen bizonyos dolgokhoz jobb egy sima gomb. Az Android Auto kihagyása meg számomra érthetetlen.
[ Szerkesztve ]
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
sgery
őstag
Az autó maga gyönyörű, messzemenőleg elegánsabb és kifinomultabb mint a német autógyár prémium kocsiparkja.
Mindennek ellenére ez a kezelési felület nagyon nem magától értetődő. Nektek és sok más embernek itt egyértelmű sok minden a kezelésben, de behuppan egy 40-50es emberke, aki nem ezen nőtt fel és jó esetben a klímát beállítja, de biztos, hogy nem fog tudni tolatási képeket váltani vagy bármi mást beállítani a kocsin.
Valahogy nagyon túl van bonyolítva itt minden, szerintem nem ez a jövő a kocsiknál. Vagy a hangvezérlés vagy olvassa a gondolatomat, de még az is jobb lenne ha a szélvédő alja maga lenne egy kijelző / vagy maga az egész egy átlátszó kijelző lenne (a technika már adott is amúgy..) és átfedéssel látható lenne minden + hozzá egy retinakövető és kész. Ezek is adottak. Bár itt egy szélvédő csere egy kiskocsi ára lenne ha jön a kavics...
Amúgy simán befért volna még 2-3 tekerőgomb és ehhez hozzá lehetne programozni mindenkinek azt amit akar. Vagy 10 gomb a kocsiba mini oled kijelzőkkel így bármire rá lehet programozni bármit. Van nyomásvisszacsatolás, mégis hitech és klassz.Amúgy nem értem a gyártókat. Sokkal olcsóbb lenne egy 10"-os helyet kihagyni és tabletra rádobni egy kezelőprogit. A világ évente változik már, egy tabletet kidobni és venni újat amire frissíteni a volvo progit sokkal gyorsabb és könnyebb. Pénzforrás is mert fizetős lehet a frissítés.
Asszony bedobja a tabletjét és Ő rá állítodik rögtön a kocsi. Aztán az Uraság és rákapcsol.
Végtelen jó ötletem van[ Szerkesztve ]
FurTv-s Lapeno figurát keresek, aki tudja hol lehet venni szóljon!!!:)
-
Scholes9
nagyúr
Azt a kú, de szíp autóó Elmászkálnék vele szívesen Nem csoda, h így tetszik, eléggé hasonlít külsőre szerintem a 6-os Mazdára, ami számomra az egyik legszebb autó jelenleg Szomszéd szöszi -t naponta látom vele rohangálni, adja na
[ Szerkesztve ]
PS5 + PS VR2 <-> XSX <-> 65” S90C
-
Scholes9
nagyúr
válasz cintula187 #18 üzenetére
Pont az van neki, brutál gyönyörű, itt áll nem messze tőlem
PS5 + PS VR2 <-> XSX <-> 65” S90C
-
nagyúr
Amúgy nem értem a gyártókat. Sokkal olcsóbb lenne egy 10"-os helyet kihagyni és tabletra rádobni egy kezelőprogit. A világ évente változik már, egy tabletet kidobni és venni újat amire frissíteni a volvo progit sokkal gyorsabb és könnyebb. Pénzforrás is mert fizetős lehet a frissítés.
Erre lenne jó a Miracast és társai. Csak akkor a T. autógyártók nem tudnának plusz több százezer / millió forintért eladni egy kb. 80-100e Ft értékű rendszert. Meg irtó "poén", hogy a VW csoport autóiban nekem még nem sikerült normálisan működésre bírnom...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
sgery
őstag
válasz #76385920 #17 üzenetére
Le vagyok maradva
De már látom magam előtt a 20évvel későbbi jövőt. mindenhol önvezető autók (amik csak a márkaszervízbe tudnak elmenni este amíg alszol..) aztán egy nagy napkitörés, minden elektronika off, én meg vígan száguldok az étolajjal megtankolt elektronikát nem is ismerő régi tranyómmal
Cifu
Nem feltétlen, mert a gyártó simán kérhet minden éves frissítésért pénzt. Mindent meg lehet oldani, hogy pénzbe kerüljön.. Vagy a használati jogokat veheted csak meg és elő kell fizetned rá. Autógyártók álma lenne[ Szerkesztve ]
FurTv-s Lapeno figurát keresek, aki tudja hol lehet venni szóljon!!!:)
-
gPoint
tag
az interiőr hasonlít a 70-es évek amerikai dizájnjára.
-
gianni85
veterán
Sajnos nem adatik meg nekem, hogy sok kocsit teszteljek, így le is vagyok maradva, de egy BMW iDrive-nál komplexebb cuccra nem is lenne szükségem.
-
.DLL
veterán
Tökre mazda6 Tudom, nem részleteiben, meg "nem láátóód, tök más!" ok-ok. Egyébként tetszik ez a maszkulin trend amit még talán a Mercedes kezdett; a korábbi lágy vonalas, csúcsos design nem annyira gyött be, a szigorúbb, morcosabb vonalvezetés már igen.
[Trololo]Nem kapott plecsnit, nem kéne...[/Trololo]
[ Szerkesztve ]
(P.H.)
-
nagyúr
Amúgy tényleg, most már volt pár rendszer letesztelve, lehetne plecsni. Oké, a Tetszett / Ajánlott / Különösen Ajánlott itt nem igazán helyes, inkább valami olyasmi, hogy sebesség / ergonómia / szoftvertámogatás terén mondjuk 1-5 közötti osztályzatok szerűen megoldva?
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Blindmouse
senior tag
"Amúgy nem értem a gyártókat. Sokkal olcsóbb lenne egy 10"-os helyet kihagyni és tabletra rádobni egy kezelőprogit."
Még szerencse hogy nem vagy autógyártó. Más se hiányzik, mint hogy gagyi konzumer teszteletlen szoftver (aka. Android, iOS vagy Windows) fusson életveszélyes dolgokon.Amúgy ezektől az autós rendszerektől égnek áll a hajam. Nagyon kevés gyártó képes eltalálni. HUD kivetítve az ablakra, érintőképernyő+fizikai gombok a középkonzolra, VFD kijelző (vagy esetleg OLED, de semmiképp LCD) a kormány mögé.
3440x1400@120Hz #ultrawidemasterrace #gloriouspcgamingrace
-
guriga1234
addikt
Az iDrive nagyon jó, ezt meg tudom erősíteni. Akkor van gond, ha az iDrive meghal, mert akkor ugyan lehet vezetni még az autót, de se navi, se hifi (rádió/cd/tv/stb), se részletes visszajelzések, se beállítások, se semmi nincs. Ezt sajnos tapasztalatból mondom. Az iDrive cseréjéhez mélyen bele kell nyúlni a zsebbe (ezt is tapasztalatból mondom). Nem jellemző egyébként, hogy elromlik, nekem sajnos nem volt szerencsém.
A nejem autójában (Honda) beépített, de nagyon lebutított, android alapú tablet van. Menet közben azt kezelni egy rémálom (álló helyzetben egyébként semmi gond nincs vele). Kényelem és kezelhetőség között nagyságrendi különbség van az iDrive és a hondás tapicskolós megoldás között az előbbi javára. -
zetecR
addikt
-
#06658560
törölt tag
-
#06658560
törölt tag
válasz guriga1234 #33 üzenetére
Szerintem viszont ritka szar valami.
-
iMagic7
tag
Full felesleges és erőltetett ez a teljes erinto a kozepkonzolon. ...
Sokkal használhatóbb és egyedibb egy hagyományos muszerfal ...
Akinek kell kér bele navigációt, és ott tud nézni mást is ,de komolyan ilyen rossz irányba haladni ...
Ja meg persze az önálló vezetes stb...
Meg lehet nézni mennyi tesla baleset volt mostanság. ...
Ha valaki lusta vezetni ,bereljen sofőrt -
angyalfoldi
csendes tag
Azt a menüpontot hiányolom csupán, ami ezt jelzi: "Az akkumulátor feltöltéséig hátralevő idő még 2 perc." ...miután 10 perccel azelőtt bedugtam a kábelt a fenekébe.
[ Fujitsu Lifebook E736 ]
-
#06658560
törölt tag
válasz guriga1234 #41 üzenetére
Tapasztalatból.
-
Matada2.3
veterán
Nagyon baba ez az autó! Ám a teljes érintőképernyőt annyira nem támogatom, a fentebb felsorolt indokok miatt. Ennyi pénzért még abba kötnék bele, hogy egy Android Auto is igazán belefért volna a rendszerbe, de overall minden elismerésem!
Finn the human
-
Burt1793
veterán
válasz guriga1234 #33 üzenetére
VW/Audi rendszere is nagyságrendekkel jobb a Hondáénál, mindkettő használható, de ugye vannak fokozatok. Ahogy máshogy működik egy automata távolsági kapcsoló, egy esőszenzor vagy egy auto hold funkció a két autóban, persze azért a Honda olcsóbb, egyszerűbb.
(#43) Integrale: Szerintem se olyan szép ez az autó, nekem jobban tetszik egy E merci, A6-os audi vagy egy 5-ös bmw, sőt még a mazda6 is. Ez csak azért "szép", mert nagy, a hátulja viszont csúnyácska. Kicsit túltolták a Totalcar-nál is ezt a "jajj, Volvo-d van, akkor nem vagy paraszt, nem úgy, mint egy mercis, bmw-s, audi-s...". Nálam pont ez alakított ki mára egy Volvo ellenes érzelmet.
[ Szerkesztve ]
-
Stanlee
őstag
válasz Lacee1986 #32 üzenetére
A legutobb volt egy renault captur nalam, a fejegyseg dizajnjat valoszinuleg a gyakornok keszitette el egy 2 eves projekt kereteben. Ennyira bena kinezetu valamit baratnom munka utan lefekves elott oszedobal paint-ben, es ezert meg penzt is kernek:-)
“Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany
-
Integrale
veterán
Nekem jobban tetszik a Volvo ezeknel, talan csak az A6-nal nem, az E merci szornyen unalmas, a sokadik ugyan olyan dizajnnal. Ez a Volvo viszont kombiban V90- neven az igazi, a szedan hatulja elnagyolt.
A Mazda pedig nem egyedi, se a 6-os, plane nem a 3-as."Bad reklám is reklám too"
-
ricsi8800gt
addikt
Brutálisan szép
Opel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Yamaha Yz450f 2007
-
Burt1793
veterán
válasz Integrale #47 üzenetére
A prémium kategóriában nekem fontos a tökéletes megvalósítás. Csak az Audi rendszerét ismerem, az hibátlan, de gondolom a Merci, BMW is hasonló, plusz ott van a 6 hengeres dízel, ami tökéletes utazóautóvá teszi ezeket (ez a kategória ezért van). Az E Merci tényleg nagyon hasonlít a többire, de inkább hasonlítson, csak legyen olyan, amilyen. Nekem ez a fontosabb, nem érdekel, hogy Volvo-t csak egy-két ember vesz, attól nem egyedibb az ember szerintem, vagyis nem ebben mutatkozik meg az "egyediség" az én szememben.
Tökéletes példa a telefon, a L930-cal "egyedibb" voltam, de nem ért annyit a dolog, most S7-em van, mint mindenkinek, de ez legalább jó. -
Stanlee
őstag
válasz #06658560 #37 üzenetére
En igaz csak 2014-es BMW-ket hasznaltam, de azokban tenyleg ritka foss volt a tekergetes. Ugyanez igaz a Mercedes B-Klasse, C-Klasse rendszerere is. Amugy biztos jo a tekergetos rendszer, ha az ember sokat hasznalja es pontosan tudja, hogy hogy reagal es mukodik az egesz rendszer, de nekem szemely szerint meg egy gombos regi VW rendszer is "kenyelmesebb". De ez csak az en velemenyem.
“Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany
-
őstag
Köszi az ismertetőt, de én megragadtam az autónál. Nagyon bejön, kombi V90 már jöhetne is a házhoz.
Aminek kerekei, vagy mellei vannak, azzal előbb-utóbb gond lesz.
-
Dexar007
veterán
válasz Lacee1986 #10 üzenetére
Ugyanerre gondoltam en is. Brutalis,hogy a MercedesAudiBMW 20 milliós autokba,siman belerak egy 4-5 evvel ezelotti, kinai 100 dollaros tabletszeruseget.Aztan pedig ujjongani kene,hogy ez megis mekkora allatsag mar! Tablet a kocsiban!! Lag..480p...Volvo master race! Ja nem..
Inkabb adnanak egy muanyag tartot az iPad-hez..vagy hagyjanak inkabb ott egy bazinagy lyukat,es majd belepattintok valamit.Mert ez szanalmas. Nem is tudom,aki ilyen autot vesz az nem erzi annak?Give me your cum,bull!
-
Burt1793
veterán
Lehet, hogy nem a legszebb, QHD-s kijelző van benne vagy, hogy az aktuális csúcstelefon minimálisan gyorsabb, ez viszont jóval megbízhatóbb és egy autóban ez fontosabb. Ha a telefon összeszarja magát, újraindítod, autót viszont nem olyan könnyű leállítani a forgalomban.
[ Szerkesztve ]
-
borotvahab
csendes tag
Magyarországon nincs SIM benne, de ahol van, hogy működik a dolog? Veszek egy ilyen autót és korlátlan net van vele hosszú éveken keresztül? Vagy havonta kell fizetnem? Vagy én vehetek utólag, és beleteszem?
-
Burt1793
veterán
Igen, nekem valahogy a Volvo-nál nem jön meg ez a pimaszul jó autó érzés, sokkal inkább egy ilyet választanék, azért ezek a szedánok nem sugallják még nálunk se azt, hogy bunkó az, aki kiszáll belőle, az inkább a nagy SUV-k esetén tapasztalható. Mindegy, akinek ilyen autója van, nem foglalkozik más véleményével.
-
JoeYi
őstag
szörnyű képek egy gyönyörű kocsiról
-
stratova
veterán
Azt hiszem, kicsit elvesznék ebben az autóban, tényleg kicsit túl sok dolog nyugszik az érintőkijelző "vállán". De maga a kocsi nagyon tetszetős.
Az ülésről ez jutott eszembe. -
SShadow
aktív tag
Jó a cikk köszi szépen!
Szívesen fogadnék egy olyan tesztet ahol pl: szivacs akadályokat kerülget az önparkoló/vezető, hogy demonstrálja felkészült mindenre)
A viccet félretéve több autót is vezetek naponta és nekem az véleményem hogy igen is kellenek a gombok a kocsiba nem csak a kezelhetőség és ergonómia miatt hanem ez egyfajta izlésességet jelent (kivitelezés függvényében!!) ,hogy mennyire igényes a gyártó a portékájára.
Pl megnézed az órákat hiába van okos óra már mindenhol egy szép analóg óra sokkal jobban mutat mint egy odavetített kép.
Én így vagyok a gombokkal is ne legyen sok, de ami van az legyen szépen kivitelezve. -
Szép ez az autó úgy ahogy van. Köszönöm szépen a tesztet.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Stard72
tag
Ilyet ma is kapsz már a Mercidhez
-
guriga1234
addikt
1. Mi szükség van a Merci központi szerverére? Miért nem lehet közvetlenül az autóval kommunikálni? Ez súlyos biztonsági probléma, mert ha a központi szervert megtörik, akkor nagyon sok autó kiszolgáltatottá válik. Ha meg elromlik, akkor annyit ér, mint halottnak a beöntés.
2. Az addig rendben van, hogy ha gond van az autóval, akkor a központi szerverrel kommunikál. De pl. egy klímabeállításhoz erre semmi szükség nincs. Stb.
3. A narrátor miért nem magyar anyanyelvű? (de ez csak részletkérdés) -
#06658560
törölt tag
válasz guriga1234 #61 üzenetére
Céges pool car bömös. A komplett szisztéma, plusz a "gomb" működése. Szerintem egy navigációnak ezzel beadott cím sem túl ügyesen kivitelezett megoldás, rohadt lassú, ami menet közben nem egészséges. Viszont mint gomb már 2005-ben találkoztam vele munkahelyen, az akkori hetesből, sokat szerintem nem javult azóta.
-
dragonfx
veterán
s merci+a7
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
#06658560
törölt tag
válasz guriga1234 #65 üzenetére
Neked. Nekem meg szar. Ahogy a többi hasonló rendszer is.
-
#06658560
törölt tag
válasz guriga1234 #69 üzenetére
Nem gondolkozol kissé egy bitesen?
-
Neurotoxin
őstag
válasz cintula187 #8 üzenetére
Teljesen egyetértek, a Tesla valahogy jobban ráérzett erre. Tavaly ha nem is sokat, de lehetőségem nyílt egy ügyfelünk jóvoltából egy P85D-t vezetnem, először csak hüledeztem, hogy mekkora tabletet raktak bele, másodszorra pedig azon kaptam magamat, hogy egy 40 milliós autóban teljesen magától értetődően nyomkodom a funkciókat, mert logikusan vannak elhelyezve, kézreállnak. Ezzel szemben az S90 rendszere elsőre nagyon kusza, de mint autó, nagyon rendben van.
18 éve a PH! lapcsaláddal!
-
noPublicFG
senior tag
A Range Rover Evoque-ben van jól megoldva a tapicskolás. Konkrétan vannak dedikált gombok és van a kijelző, ami tapizható. És ennyi.
plus ça change, plus c'est la même chose
-
guriga1234
addikt
válasz noPublicFG #74 üzenetére
Mesélj még...
PS: ne keverd a dolgokat! A 3 említett márka mindenhol prémiumnak számít. Vannak ugye luxus/sport/stb. autók is, amik árfekvésben is más kategóriát képviselnek.
-
lexter00
őstag
válasz guriga1234 #75 üzenetére
Az Audi egy VW drága ruhában,lehet hogy prémiumnak van beállítva de engem nem győzött meg.Azért egy Jaguar XJ-t jobban megnéznek mint egy 5-ös vagy 7-es BMW-t és én habozás nélkül a Jaguárt fogadnám el szerintem sokkal szebb "minőségibb" benyomást kelt mint egy BMW.
A cikkben szereplő Volvo meg szerintem a ma kapható legszebb prémium autó.[ Szerkesztve ]
-
guriga1234
addikt
Hogy kinek mi tetszik, az nagyon szubjektív. Azt a kategóriát, hogy prémium, nem én találtam ki és nem is én soroltam oda egyik márkát sem.
Csak úgy mellesleg: A Bentley-t a VW vette meg (a VW csoportnak sok tagja van), a Rolls Royce-ot pedig a BMW.PS: a Jaguar-ról meg csak annyit, hogy állítólag sajnos nagyon könnyen meghibásodó autó (mindegyik típus). Ezt a magyarországi Jaguar klub egyik tagja állította.
-
lexter00
őstag
válasz guriga1234 #77 üzenetére
Audi és a BMW se az alacsony meghibásodásáról híres + a fentartásuk egy rémálom de ugye aki ilyet vesz az számol rá
-
kovgab
aktív tag
uhh...
Hát meggyőztekKá Úr
-
Sebhelyes
senior tag
válasz Neurotoxin #72 üzenetére
Igen, a Tesla UI sokkal jobb (bár a hibrid Navigon/Tesla/Google Maps navigáció elég zavaros), viszont laggol rendesen mert 2011-es Tegrán fut.
-
Cold5
senior tag
Sziasztok,
Lenne egy technikai jellegű kérdésem:
Adott egy 2018 S90 D4 AWD Inscription
A fedélzetni médialejátszóval lenne egy kis gondom. 64GB-os pendrive, a zenék mappába rendezve, van egy mappa aminek a neve Singles (ebbe kül. zeneszámok vannak berakva, cím természetesen eredeti, az előadó is az eredeti viszont az Album név Singles-nek van megadva.)
mp3tag- programmal csináltam, adott 195db zenezszám a mappába kijelöltem és az Album névnek Singles-t adtam meg, illetve a borítókép is mindnél úgyanaz.
Namost: mikor beolvassa ezt a pendriveot és a Album fülhez görgetek akkor nem 1db Singels mappát látok hanem 195db-ot és mindegyikben 1db zeneszámot.
Erre valakinek ötlete?
kérnék 8 bacardit, 4be, 2 kólával...
Új hozzászólás Aktív témák
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care