Új hozzászólás Aktív témák

  • azbest

    félisten

    válasz bambano #27 üzenetére

    Ezesetben nem értek veled egyet... az, hogy az ügyfelek közt milyen urban legend terjed az nem egyenlő azzal, ami a szerződésben szerepel, amit aláírtak.

    Azért van a szerződés, hogy abban szerepeljenek a feltételek. A tájákoztatás, amire hivatkozol pedig nem így működik: ha megváltoztatják az áfsz-t, akkor kell kiadni erről értesítést / esetleg napilapokban közzétenni. De az, ha saját kény és kedv szerint változtatgatják a szolgáltatás paramétereit, s ezt tapasztalat útján az ügyfelek egy jelentős része tudja (de nem tud a pontos szabályokról sem, mert ilyen nem is létezik), nem szabályos eljárás, hanem csalás.

    Kissé azt is aggályosnak tartom, hogy a tömeges szerződésszegés ellenére nem engedték meg az ügyfeleknek a hűségidő vége előtti szerződésbontást. Fordított esetben azonnal kivágnák az ügyfelet.

    --
    más:

    "a folyamatos adattovábbítást igénylő forgalmat – például böngészés, multimédiás alkalmazások, chat, Skype stb. – helyezik előtérbe, priorizálják a kevésbé késleltetésérzékeny és egyben a forgalom java részét adó fájlcserélő alkalmazások kárára."

    a böngészés pont nem olyan... a (karakteres) chat sem, a skype p2p protokollú (emlékeim szerint volt is probléma már "prioritizálás" miatt vele)... a hálózati játék és az elő hang/videó stream kapcsolat, ami érzékeny a késleltetésre, minden más átlagos protokoll elbírja ha szakaszosan kis szünetekkel jönnek a csomagok. :U

    (#38) tzsolesz: érthető, hogy úgy érzed, a te szolgáltatód még egy nagyságrenddel rosszabb, mint amire panaszkodnak, de ez nem jelenti azt, hogy le kell nyelniük a békát, csak mert nekik még mindig jobb a helyzetük, mint pl neked. Ne a legrosszabb legyen a viszonyítási alap, hanem a legjobb. :U

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák