Új hozzászólás Aktív témák

  • Sayuar

    őstag

    Na, hát szinte vesszőre pontosan bejött, amire számítottam.

    Többször írtam nekik, hívtam őket telefonon, de mit adok én tanácsot, hiszen ott vannak a több millióért megfizetett menedzserek!
    1. csak úgy működhetett volna, amennyiben hálón belül nagyon olcsó. Írtam egy 5Ft-os percdíjat, havi díj nélkül. Erre bevezették havi díjjal. De az lett volna legjobb, ha 700 Ft-os havi díj mellett ingyen beszélhettél volna hálón belül. Ez a 700 Ft fedte volna a matelcsi adót, a több pedig úgyis ingyen lett volna nekik.
    2. Átláthatatlan rendszer. Beregisztráltál a vodafone weblapon, de csak az alapegyenleged és ingyenperceket láttad; se a megmaradt adatot, se a bónuszegyenleged. Az adatot ingyen SMS-ben ugyan lekérdezhetted, a bónuszt csak pénzért. Szóval ha nem akarsz fizetni, több helyről szedd össze az infót? XXI-ik század, ébresztő!
    3. többször panaszkodtam adatkimaradás miatt. 3G-ről ledobott és nem váltott vissza 2G-re (gondolom egy protokoll miatt, hogy ne duguljon be a 2G adatforgalmazással, és mindig lehessen hang alapon telefonálni). Megoldás lett volna a 4G, de ettől is elzárkóztak.
    4. Be kellett volna menni percdíjjal a blue ára alá, de nem ez történt.
    5. A kedvenc tarifa egy kaotikus töltésen/aktiváláson alapult, ezt is meg lehetett volna oldani, lásd a 2016-04-16 utáni megoldást.
    6. megállt az idő a netes csomagok díjazásánál: 500 MB 2000 Ft-ért?
    7. semmilyen akciózás nem volt, pedig pont egy ilyen kis táborral rendelkező szolgáltatásnál lett volna könnyű időszakos kedvezményeket adni.
    8. a készülékajánlat 2014 decembere után egy vicc volt. Addig még iphone is volt, utána....

    Még gondolkodok azon mi legyen, a két T kilőve....marad a voda vagy a blue.

Új hozzászólás Aktív témák