Új hozzászólás Aktív témák

  • Landsmann

    addikt

    válasz Braddock #42 üzenetére

    Én is éppen a hívásirány megosztás miatt váltottam kártyásra. Számlazárás előtt 3, a megosztás bevezetése előtt 10 nappal. Miuvelhogy szegény Telenor nem tud tört havi számlát kiállítani. Így aztán hamarabb kellett. Na, többek között az ilyen esetek miatt is romlott az eredményességük. Kár az adóra fogni, mert az a többi szolgáltatót is sújtja. Tulajdonkléppen egyszerű a képlet, hogy mi miatt csökkent a jövedelmezőségük: A cégvezetés miatt. Miattuk jutott oda a cég, hogy mindenki csak panaszkodik, nem csak az árak miatt, hanem a cég hozzáállására az előfizetőkhöz, a késedelmes és össze-vissza történő számlázásra, (állítólag már helyreállt) a nyögvenyelősen működő Online-ra, az elérhetetlen telefonos ügyfélszolgálatra, stb. Talán magukba kellene nézni egy kicsit és elgondolkodni. Legalább saját maguknak ne hazudnának.

    Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

Új hozzászólás Aktív témák