Új hozzászólás Aktív témák
-
Mura
csendes tag
Szép kezdeményezés - de talán inkább a T-Home-os ügyfélkapcsolati rendszert kellene legalább minimálisan működésre bírni. Vagy elrendezni, hogy a T-Home-os webmail alkalmazás ne 192 másodperc alatt induljon el (mértem!). Vagy mondjuk lehetővé tenni, hogy több különböző ügyfélszámon levő előfizetéseimet közösen kezeljem és csak egy számlát kelljen fizetnem, ne pedig hatot. Vagy mondjuk hálózatot fejleszteni, hogy ne legyen elérhetetlen vágyálom egy 100/20-as kapcsolat egy nagyvárosban. Most ennyi jutott fél perc alatt eszembe...
Overclocking és vízhűtés csak volt - most már csak a család és stock cooler :)))
-
Feketelaszlo
senior tag
Hát igen, az előző fórumukat szépen magára hagyták, valószínűleg házon belül is elfelejtették, hogy volt ilyen felületük.
-
addikt
nem volt már valaha valami közösségi oldal a telekom hegemóniában?
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
sz.balazs.95
veterán
Így első ránézésre megcsinálták a gyakorikérdések.hu 2.0-t.
Don't sing if you want to live long, they have no use for your song, you're dead, you're dead, you're dead, you're dead and outta this world.
-
kurtuzov
senior tag
Nincs ember az ügyfélszolgálatra, de majd az az egy akin segítettek leírja mit kell csinálni és ezzel segít a többieknek. Ehhez nekem elég a PH! fóruma is.
-
SirCsimbók
tag
hmm... ha a teletokom ilyen merészen belecsapott a lecsóba, csak nem lehet olyan bonyolult közösségi oldalt fejleszteni
nekem is megjött a kedvem, asszem, indítok is egyet a jövő héten valamelyik nap, amikor ráérek kicsit (úú, remélem, nem kell túlórázani, mer az rendesen keresztülhúzná a számításaimat)
[ Szerkesztve ]
-
#79621120
törölt tag
A cég úgy látja, hogy a teljes ügyfélkörét kiszolgáló, egyelőre még tesztváltozatban futó Gondolatbörze az ügyfelekkel való közvetlen és nyilvános interakcióhoz, gondolatmegosztáshoz nyújt komplex segítséget: a fórum ötletmegosztó és blogfelület is lesz egyben, ahol lehetőség nyílik a szakértő és a kezdő felhasználók és alkalmazóktalálkozására.
-
winhate
őstag
Bassz** meg !
Nem közösségi oldalt kene csinálni hanem először is kilapátolni a sz*rt !Ügyfélszolgálat:
Jelenleg sajnos nem tud belépni
online önkiszolgáló ügyfélszolgálatunkra!Szervíz
ja az nincs...http://pouet.net/prod.php?which=5633
-
joghurt
addikt
A sajtóhírek között jobban mutat ez a PR-bullshit (lámlám, az ITCafé is beállt a sorba), mint a tényleges, ámde nem olyan látványos minőségjavítás.
Mondjuk az online ügyfélszolgálat ilyen látványos nemműködésére időzíteni ennek a közösségi oldalnak a megnyitását némileg öntökönrúgás.
És bár rühellem a Facebook-tudatúakat és a web2-es hipsztereket, a mai világban a "Fórum" jellegű "közösségi" oldalak nem erősen dohosak már?A tej élet, erő, egészség.
-
sz.balazs.95
veterán
-
joghurt
addikt
Az én személyes szimpátiám nem kedveli ezeket az adatvédelmileg nulla környezeteket.
De ha a T valami baromira új dolgot akar promózni, akkor az miért épp egy ilyen régi megoldás? Még jó, hogy nem e-mail hírlevelet, vagy BBS newsgroupot indítottak. És főleg az lenne a lényeg, hogy az egésznek legyen valami értelme. Az ügyfélvisszajelzések jelenlegi kezelése nem feltétlenül erre mutat.A tej élet, erő, egészség.
-
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- DIGI internet
- parandroid: KerékPH!áros 2024 tavaszi balatoni megmozdulás, április 1. - és ez nem tréfa!
- RAM topik
- Hobby elektronika
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
- 3D nyomtatás
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen