- Mikrotik routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Kanada big tech-adót zúdít az amerikai cégek nyakába
- Windows 11
- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Hálózati / IP kamera
- PHP programozás
Új hozzászólás Aktív témák
-
WN31RD
addikt
"a fogyasztók tisztában vannak a tévéreklámok figyelemfelkeltő szerepével, és nem várják, hogy az a termékről, szolgáltatásról minden részletre kiterjedő információt közöljön"
Tehát, mivel az emberek hozzászoktak ahhoz, hogy a reklámok pofátlanul hazudnak (csúsztatnak, félrevezetően állítanak be, vagy elhallgatnak, fontos dolgokat stb., végső soron egyre megy), és próbálnak ehhez alkalmazkodni, azaz nem elhinni mindent, tegyük a még nagyobb hazugságokat (csúsztatásokat, fontos részletek elhallgatását stb.) törvényessé...
''... we as consumers want our content free (as in Freedom) and if we don't get it, we'll take our content free (as in beer).''
-
#16820480
törölt tag
igazából be is tilthatnák a reklámokat akár. bár mondjuk az izgibb lenne, ha jól megszabályoznák a kritériumokat (például tilos flashben reklámozni neten ), és a szabálysértőktől meg lehetne szedni a jattot.
rengeteg iszonyatosan pazarló reklámforma van. szórólapo, plakátok... de igazából a tévéreklámok is ide tartoznak, mert (remélhetőleg) egyre kevesebb ember vevő a kamu szövegekre. -
#16820480
törölt tag
szerintem azért a tévé nézettsége sajnos nem csökken olyan mértékben, mint a műsor színvonala... a legtöbb ember hazamegy munkából, bekapcsolja, még akkor is, ha nincs igazán semmi műsor, csak a szokásos negyd órás reklámblokkok közt elvétve pár perces B kategóriás talkshow. az lenne igazi, ha konkrétan egyes castornákra tudnál előfizetni, de méginkább egyes műsorokra, nagyot koppannának a csatornák.
bár az a baj, hogy ennek szerintem az értelmes műsorok innák meg a levét, mert a többség előfizetne mondjuk győzikére meg pár sportműsorra, sorozatra, és lassan de biztosan kihalnának a(z inkább az idősebb generáció által kultivált) tévéjátékok, színdarabok, stb. -
WN31RD
addikt
Nem hiszem, hogy van értelme itt a tévénézési szokásokat kitárgyalni, sehova nem vezet. Arról viszont érdekes lenne több információt megtudni, hogy milyen módon szeretnék lazítani a reklámok szabályozását. Mit értenek vajon "kreatívabb" reklámon, és hogyan korlátozzák a "kreativitást" tisztességes reklámozásról szóló szabályok?
Szerintem üdvözlendő az, hogy az utóbbi időben mintha igyekezett volna a GVH komolyabban venni a megtévesztő, félrevezető, tisztességtelen reklámozási technikákat, ezt a vonalat inkább folytatni és erősíteni kellene, nem pedig belenyugodni abba, hogy az emberek tudják, hogy a reklámok csúsztatnak.
''... we as consumers want our content free (as in Freedom) and if we don't get it, we'll take our content free (as in beer).''
-
Depression
veterán
Ez kész! Az igazság jelenlegi ferdítésével nem tudjuk már vásárlásra ösztönözni a vevőket, engedjétek meg, hogy nyíltan hazudhassunk, mert a mi munkatársunk a boltban minden részletet, és apróbetűt elmagyaráz majd az egyébként is tájékozott leendő ügyfélnek. [sírvaröhögôs smiley]
Szíven szerint betiltatnám az 'akár' szót a reklámokból, és azt sem engedném, hogy kezdőrészlettel x összegtőlreklámozzák a dolgokat.
[ Szerkesztve ]
Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.
-
Metalfan
senior tag
válasz Depression #6 üzenetére
Egyetértek Esetleg csinálják azt, hogy ne csak az "x-től" részt mondják, hanem azt is, hogy "x+y-ig", illetve azt is árulják el, hogy milyen feltételek esetén érvényes az "x-től" eset.
Új hozzászólás Aktív témák
- Havi kétszáz leégett tápcsatlakozó fut át egy Los Angeles-i szervizen
- Macska topik
- Házimozi belépő szinten
- LEGO klub
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Autós topik
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Projektor topic
- Akár 368 TB-nyi NVMe SSD-t is pakolhatunk a Western Digital "kofferébe"
- További aktív témák...