- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Aliexpress tapasztalatok
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- Synology NAS
- Hálózati / IP kamera
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ubuntu Linux
Új hozzászólás Aktív témák
-
atike
nagyúr
Ez azért tényleg komoly.
Mondjuk az sem kis dolog, hogy 11 műholdat pályára is állított...
-
csongi
veterán
De jo ezt latni reggel , igy mindjart jobban indul a napom.!! Ez a missio sem semmi!! Mukodhet a vissza tero egyseg, nem kellenek leszallo palyak . Persze hosszu az ut mire a dupla kockazatot vallalva emberek is landolhatnak ebben a formaban. , de valoban szep teljesitmeny ,es az emeberek onzetlen oromet is jo volt latni
-
Történelmi pillanat. Örülök azért, hogy vannak Musk-hoz hasonló emberek. Hiába ő is a pénzért csinálja de nagyot lendít az emberiség fejlődésén már csak ő egyedül is. És természetesen a munkatársai, alkalmazottjai!
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
nagyúr
Hmm... Na, ha így haladunk, tényleg eljuthatunk oda, hogy egy F9 indítás csak 7 millió dollár lesz.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
félisten
Gratulálunk nekik, szép landolás.
-
Dyingsoul
veterán
De jó ilyenekről is olvasni! Musk pedig egyre szimpatikusabb nekem, nagyon korrekt embernek tűnik és olyan dolgokkal foglalkozik, ami hosszú távon igazán hasznos az egész emberiség számára. Kevés olyan cégvezetőt láttam, mint ő és ahogy előadásokat tart az is lenyűgöző.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
nagyúr
Vannak céljai, nagyon jó előadó és tud bánni a médiával, ezt megadom neki.
A 'korrekt ember' részével vannak gondjaim, mert egyre több és több irányba megy szét (ugyebár nemrég az OpenAI miatt volt hangos a média), amiket alapvetően két irányból támogat, a SpaceX esetében állami megrendelésekből, a Tesla esetében pedig tőzsdei részvényforgalmazásból (csak sejtem, de az OpenAI-s saját része feltehetően Tesla-részvényeket takar, amik ugye durván túl vannak árazva).
Musk azonban alapvetően mások ötleteit és megoldásait veszi elő, szépen becsomagolja, majd eladja. Az egész Mars-álma Robert Zubrin és az általa létrehívott Mars Society tervei copy-paste stílusban, csak szép kis marketinggel megtolva. A SuperDraco hajtóműnél Steve Davis nevét sehol sem olvasni, pedig oroszlánrésze volt a megalkotásában.
Félreértés ne essék, a civil űriparral kevés jobb dolog történt az elmúlt 50 évben, mint a SpaceX, de alapvetően egy zseniális marketing és üzleti irányítás miatt, amit Musk csinál. Azonban annak nem örülök, hogy kvázi csak róla szól a SpaceX és a többi cége, Ő mutatja mindig be a médiának az újdonságokat, Ő kapja a tapsot, miközben a fejlesztő mérnökök a háttérbe vannak szorítva. Számomra ez eléggé negatív dolog.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Dyingsoul
veterán
Sajnos nem mindenki teremtetett média szereplésre. Ha a cég sikeressége részben az ő szereplésének köszönhető, akkor szerintem azért mindenki csak hálás lehet. Egyébként nem egyszer megemlítette a mérnököket és más háttérben szereplő tagot, név szerint is, volt akit fel is hívott a pódiumra és be is mutatott egy-egy előadás alkalmával.
Az, hogy mások álmait valósítja meg negatív dolog lenne? Szerintem nem. Ő legalább nem csak beszél róla, de tesz is érte! Lásd elektromos autók. Évek óta ment róla a diskurzus, mégsem ért el egy gyártó sem olyan sikereket, mint ők.
Én nem vagyok sem elvakult híve sem valamiféle rajongó. De azért tényleg nem látok más magánember kezében lévő cégtől olyan technológiai fejlődéseket, amik elhozzák a jövőt a mindennapjainkba.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
ncc1701
veterán
Na, végre, már nagyon drukkoltam, h végre összejöjjön nekik.
-
róland
veterán
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
gabor7th
addikt
Azt, hogy ezt megtudja csinálni kinek a fejlesztése? Nem volt benne NASA? / Amúgy meg szerintem addig azért nem csinálták ezt mások mert nem éri meg. Attól, hogy visszajött nem használható fel gondolom sokszor max. egyszer újra, és az üzembehelyezése is egy csomó pénz, meg extra kockázat a második kilövésnél. Szóval nem éri tán meg.
A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu
-
Nem hiszem, hogy bárki is elhinné, hogy mindent Musk csinál vagy talál ki. Az, hogy ő áll kint a színpadon az azért van mert jó előadó és az ő arcához köthetőek a cégei. Akik a munka oroszlánrészét végzik azok nem előadóművészek, és szerintem nincsenek is elhallgatva. De nem az a szerepük, hogy szerepeljenek a médiában. Más cégeknél sincs ez másképp.
Az pedig, hogy a dolgokat nem ő találta ki még is ő nyer rajtuk azzal nem lehet mit csinálni. Ő legalább meg is valósítja az ötleteket.
Valószínűleg ő sem egy velejéig jó ember, mert a jó, becsületes emberek nem jutnak ilyen magasságokba. Viszont amit tesz az jó, és előremutató.
(#12) gabor7th Elon 1971-ben született. Iron Man első feltűnése 1963 Márciusa.
Szóval max a szülei mintázták Muskot az Iron Man-rőlTudom, a RDJ féle karakterre gondoltál, de az se úgy van teljesen.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
tomazin
veterán
Szerintem ez itt nem annak a helye, hogy bárkit is ekézzünk. Az, hogy ki aratja le a babérokat, illetve hányszor lehet még felhasználni a fokozatot mellékes. A legfontosabb, hogy egy lépcső megint meg lett lépve.
[ Szerkesztve ]
-
Igen írtam is.
Azért írtam, hogy az se úgy volt mert addigra már a képregényben is kiforrott alap karakter volt a Vasember. A milliárdos playboy, feltaláló stb. stb.
Az pedig, hogy a marketingesek bevonták a képbe Musk-ot is a reklámkampány erejére, az nagyon nem azt jelenti, hogy valóban róla mintázták. Csak jó reklám volt mindkét fél részéről. Ezért túlzás az "ihlette" vagy "mintázta" kijelentés. Van hasonlóság maradjunk annyiban..[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
csabsz13
aktív tag
a leszállást bemutató videót nézve úgy éreztem magam, mintha egy sci-fi filmet néznék. mintha egy új bolygóra ereszkedne a szerkezet. hátborzongató! alig várom hova jutnak ezek a dolgok még az életem során.
AMD Ryzen 2600x 3.6GHz - BE QUIET! Shadow Rock Slim - MSI B450 Tomahawk - KINGSTON HyperX Predator 32GB DDR4 3200MHz - ZOTAC RTX2070 AMP! EXTREME - FSP Aurum Gold 550M - Bitfenix Merc Alpha
-
-
Lehet egy olyan cégről azt mondani, hogy "egy kézben van" amelyik kint van a tőzsdén? SpaceX, Tesla, mindegyik cége..
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
big-J
őstag
A fellövési 1 órás műsorban még a nevét sem igen ejtették ki, csak alkalmazottak voltak az előadók.
A többi amit írt is csak információ(vagy értelmezésük, elismerésük) hiányából ered.
A spacex állami megrendelés nékül is élne és virulna (felénél is kevesebb már arányaiban az állami megrendelés), a tesla-val meg az a baja, hogy mint nagyvállalatok 99%-a részvényt ad ki...Vannak akik érzelmileg invesztáltak a véleményükben, őket nem fogod észérvekkel meggyőzni.
[ Szerkesztve ]
-
orbano
félisten
én nem mondtam, hog a többiben igaza lenne, vagy hogy bármivel egyetértenék. csak arra hívtam fel a figyelmet, hogy azért a legtöbb cégnél megvan, hogy ki mutatja be az újdonságokat. nyilván a nagy volumenű eseményeknél a cég arca (lásd M$, Apple, akármi), a többinél meg a kisebb vezetők, ha alkalmasak ilyenre. Usában legalábbis én ezt a rendszert vélem felfedezni PR terén.
A vér nem válik VAZZE!™
-
dabadab
titán
"Lehet egy olyan cégről azt mondani, hogy "egy kézben van" amelyik kint van a tőzsdén?"
Igen. A részvényeseknek egyáltalán nincs beleszólásuk a cég napi ügyeibe, alapvetően csak a boardot meg a CEO-t tudják leváltani. Ami ténylegesen számít, az az, hogy a cég vezetője mennyire aktívan folyik bele a cég dolgaiba.
DRM is theft
-
Értem. Mondjuk azt gondoltam, hogy ha veszek innen 1-2 Apple részvényt akkor azért még nem én fogom megmondani a következő iPhone színét. (Nem is tudok venni Apple részvényt innen Mo-ról mi?)
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
orbano
félisten
válasz #06658560 #25 üzenetére
a tesla marketingereje az volt, hogy szép, gyors és jól használható elektromos autó, a piacon egyedülálló, jövőbe mutató belső térrel. vagy úgy gondolod, hogy valami zseniális marketinggel és egy sz*r termékkel sikerült lepipálniuk a teljes autóipart, toyotástul, bmwstül, vw-estül?
egyszerűen csak megléptek egy akkora újítást, amit az elkényelmesedett gyártók az elkövetkező 10 évre terveztek csepegtetni aranyáron a vásárlóknak. ugyanaz a sztori, mint az első iphone. jött egy ember, aki gyártott valamit, amire tényleg szüksége van az embereknek. remélem itt is elmegy a piac a tesla után, és ugyanaz lesz az autózásban, mint az okostelefon-forradalom volt az elektronikában.A vér nem válik VAZZE!™
-
nagyúr
.LnB: Valószínűleg ő sem egy velejéig jó ember, mert a jó, becsületes emberek nem jutnak ilyen magasságokba. Viszont amit tesz az jó, és előremutató.
A jó és az előremutatót én sem vitatom. De az, hogy ennyire médiahuszár, számomra visszatetsző. De ezt már megbeszéltük.
Lehet egy olyan cégről azt mondani, hogy "egy kézben van" amelyik kint van a tőzsdén? SpaceX, Tesla, mindegyik cége..
Rosszul tudod, a SpaceX nincs tőzsdén, pontosan emiatt nem is lehet belelátni a pénzügyi működésébe sem.
orbano: mondj egy valamire való céget, ahol az alkalmazottakat mutogatják a termékek bemutatóján...
Blizzard? Boeing? Sorolhatjuk napestig, általában a CEO-k csak a felkonferálással foglalkoznak, aztán az adott részleg szakemberei vonulnak ki bemutatni a terméket...
big-J: A spacex állami megrendelés nékül is élne és virulna (felénél is kevesebb már arányaiban az állami megrendelés)
A SpaceX-et első sorban a DARPA, majd később a NASA finanszírozta, a Falcon 1 esetében az első két indítást a DARPA fizette, a harmadik indítás négy műholdja közül három állami (kettő ezekből NASA) megrendelés volt. A Falcon 9 esetében pedig az első öt indítás a NASA-hoz köthető, és a mai napig a legtöbb Falcon 9 indítást a NASA fizette, gyakorlatilag Musk cégbirodalmának a léte (Tesla és SpaceX egyaránt) a NASA-nak köszönhető. Most is ők adják a legzsírosabb falatokat, hiába van a SpaceX honlapján régóta kint, hogy egy indítás a Falcon 9-el 61.2 millió dollár, ha egyszer a NASA 87 millió dollárt fizet például a TESS indításáért. Szó se róla, még ez is nevetségesen alacsony a hazai (amerikai) konkurencia áraihoz képest (Atlas 5. és Delta-IV)...
Nekem az a bajom Musk-al, hogy ő kvázi elszipkázza a pénzt a többi konkurense elől, ezzel a marketing-hadjárattal. Ügyesen csinálja, ismétlem. Jól is, ezt sem vitatom el. Ez egy ilyen kegyetlen játék...
Én amit károsnak tartom azt, hogy kiépül a Musk-rajongókör, amit a média körbetáncol, miközben a többi piaci szereplő egyszerűen megfullad, vagy legalábbis fulladozik, mert a SpaceX és Musk elveszi előlük a levegőt. A befektetőkért és a megrendelésekért folytatott harcban egyszerűen esélytelenek. A SpaceX kettő (plusz egy) talpon lévő "nagy" ellenfele az Orbital ATK, a Boeing és a plusz egy a Lockheed (aki a Boeinggal kooperál főleg). Ezek olyan cégek, amelyek az évtizedek alatt komoly lobbyháteret építettek ki (ami detto nem hasznos dolog, sőt, ennek köszönhetően a brutálisan magas Atlas 5 és Delta-IV árak). Musk úgy veszi fel velük a harcot, hogy a médiaszerepléseinek hála megkerülhetettlen lett a témában. Szó se róla, kellett hozzá a Falcon-9 és a Dragon sikere, de ő is hajszálon táncol, lásd a nemrég történt Falcon-9 / Dragon kudarcot...
vagy úgy gondolod, hogy valami zseniális marketinggel és egy sz*r termékkel sikerült lepipálniuk a teljes autóipart, toyotástul, bmwstül, vw-estül?
Egyszer nézz rá a Tesla pénzügyi jelentéseire. A Tesla brutálisan veszteséges, ha nem lenne így túlárazva a részvénye, már csődbe ment volna (a saját részvényei eladásából finanszírozza működését). A BMW nyereséges autógyártó, ahogy a Toyota és a VW is. Utóbbiak pedig dettó foglalkoznak a környezetbarát technológiákkal, "mindössze" nem az akkumulátoros autókban látják a megoldást. Lásd Toyota Mirai.
A Tesla is úgy próbálja üzletileg hosszú távon egyenesbe hozni magát, hogy egy brutális méretű akkugyárat épít, és igyekszik jó előre megfelelő megrendelésszámról gondoskodni. Hazárdíroznak, és reménykednek, hogy bejön. A SpaceX és a Tesla is ilyen hazárdírozás eredménye, eddig bejött...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Solten
addikt
Saor Alba
-
róland
veterán
válasz #06658560 #25 üzenetére
Mit is tettek le műszakilag a többi elektromos autót gyártó cégek? (120 km-es maximális hatótáv? Max. 4 személyes belső tér? Átlagban150 km/h-ás végsebesség? De inkább csak 100 km/h? Ma kapható Tesla-t verő autót fogunk gyártani legkorábban 5 év múlva? "Kúthálózat"? Gyorstöltés?) Valahogy nem látom másoktól a fejlesztéseket.
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
#52815360
törölt tag
Jó úton haladunk, hogy végre ember lépjen a Holdra
-
nagyúr
Bocsi, de rohadtul rosszul látod. Korábban is voltak elektromos autó programok, mint a GM EV1 vagy a PSA csoport elektromos autói (Peugeot 106 electric például). A gond a megfelelő akkumulátorok hiánya volt, az EV1 ólom aksikat, a PSA Ni-Cd aksikat használt, amelyek túl nehezek voltak.
A Tesla első autója a Roadster volt, amely vagy gyorsan tudott menni, vagy sokáig (a ~400km-es hatótávhoz 40km/h-s átlagsebesség szükséges) és alapvetően egy Lotus Elise karosszériába építették be a különféle beszállítóktól érkező technológiákat (Li-Ion aksik a Panasonic-tól, az erőforrás az AC Propulsion-tól, stb.). Mindezt száz ezer dolláért, így tudtak eladni ~2400 darabot belőle.
Technikai szinten a Toyota Prius legalább akkora és sokkal hétköznapibb formában elérhető környezetbarát autó... A gyorstöltőhálózat, amit felhoztál, konkrétan európában nem a Tesla miatt épült ki, hanem a többi, általad lenézett elektromos autókat is gyártó "nagy" autógyártó cég elektromos autói miatt.
Ráadásul a Tesla úgy csinálja, hogy még 2014-ben is 3,1 millárdos forgalom mellett 294 millió amerikai dolláros veszteséget termelt. Amióta létrejött, egy nyereséges éve nem volt...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
big-J
őstag
Na ez a baj. Írsz valamit aminek te is tudod hogy semmi értelme (veszteséges -> mert méretéhez képest nagy gyárat épít) utána meg emiatt megharagszol rájuk, meg ilyeneket írsz, hogy elszipkázza a pénzt? Az apple mit csinál a többi gyártóval szemben? Nem elszipkázza? Nem hazárdírozik? Amire te leírsz, az a kaptitalizmus működése, aztán azt írod, jól csinálják de valamiért mégis meg tudsz haragudni rá.
Te nem haragudnál a boeing-re, ha itthoni pályázatokat nyerne el masszív kenőpénzzel és befolyással, ötször drágábban? Akkor meg őrájuk haragudnál? Mivel nem lenne bajod?Azt sem értem mi az a hazárdírozás. Van egy igény, amit cégként ki akarnak szolgálni. Ehhez gyár kell? Erre is megharagszol.
Ha neked lenne céged és sok lenne a megrendelés, nem ugyanezt tennéd? Csak olvasom és bogozhatatlan érzelmek katyvaszát látom. Nem igazán értem, mit akarsz nekünk mondani azon kívűl, hogy haragszol rájuk mert nekik bejött.[ Szerkesztve ]
-
róland
veterán
Saját tapasztalat, hogy Franciaországból hazajövet - 1200 km-ből 900 km-nyit autópályán - sikerült 100 km/h-s átlagsebességet elérnem. S büszke voltam és vagyok magamra, hogy bruttó 12 óra (azaz a pihenőket is beleszámolva) sikerült megtennem ezt az utat. Vagy egy Eger-Budapest-Keszthely főként autópályás szakaszon 60 km/h-ás átlagot autóznom.
Így a 40 km/h-ás átlag megfelel a hétköznapi autósok átlagsebességének.
[ Szerkesztve ]
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
orbano
félisten
én egyik említett elektromos autóból sem kérnék, ha ingyen adnák sem. model s-ért viszont sok minden adnék... akár még az árát is, ha volna annyim... a prius meg most hogy jön ide? az elektromos autó? nem. a plug-in verziója ráadásul irreálisan drágább, a kutya nem veszi. és mennyi a hatótávja? annyi, hogy munkábajárásra sem tudnám használni full elektromos üzemben. ráadásul bővli műanyag az egész, nem szép, és nem sportautó. de majdnem jó összehasonlítás, ennyi erővel egy krumplit is felhozhattál volna példának...
A vér nem válik VAZZE!™
-
róland
veterán
Ha jól tudom 2500 db roadstert adtak el, mert összesen annyi készült a gyártási programban.
Amúgy mi a baj azzal, ha valaki összelegózza az elérhető alkatrészekből a működőképes terméket?
Miért építene a Tesla elektromos "kúthálózatot" a többieknek? [link]
[ Szerkesztve ]
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
#06658560
törölt tag
Szrintem ronda, nem ergonomikus a Model S bele, a kilincs botrányosan trágya kialakítású, sorjás. A fejtámlák baleseti támogatása messze alatta van a konkurenciának.
Sebesség: Venturi Fetish- designban sem rosszabb, jóval hamarabb. Amit a Venturi maga fejlesztett, nem kellett hozzá egy rendes autógyár, mint a Tesla esetében. Csak a Venturi nem spamelte tele a sajtót.
Az autógyárak egy nagyon primitive ok miatt nem borítottak még ilyen autót az útra: nekik profitot kell termelniük. Amit a Tesla sem tud.
A Tesla egy fantáziát ad el az embereknek, relative drágán, és veszteségesen így is. Az emberek meg kajálják.#35 róland: Letettek annyit, amennyit profitábilisen, tömegtermelésben el lehet tenni jelenleg.
[ Szerkesztve ]
-
gabor7th
addikt
A hibrid kocsik amúgy miért nem váltak be? Ismerőseim évekkel ezelőtt kikerültek Brüzsbe(valószínű rosszulirom) dolgozni, ahol a multi ingyen biztosított a munkatársainak egy egész hibrid autoparkot, de szinte senki sem akarta őket használni. Ők kipróbálták, és ha jól emlékszem volt is valami meghibásodása, viszont a rendőrség elnéző volt velük amikor emiatt szabálytalanságot csináltak...
A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu
-
Hiftu
senior tag
Beszéljünk egy kicsit a témáról is: a visszatérő első fokozat hányszor használható újra?
Gondolom az extrém körülmények elősegítik az anyagfáradást.
Mennyi idő/pénz lehet a teljes átvizsgálása a következő misszió elött?Tessék mondani, lehet itt hazudni? - Kaszt: Decker, Faj: Troll, Működési Terület: Prohardver
-
róland
veterán
Valószínű gyorsabb és olcsóbb a felkészítése, mint teljesen újat gyártani. (Nem véletlenül kísérleteznek vele.) - Ha mégsem így lenne, akkor egy érdekes kitérő lesz csak az űrkutatás történetében. S talán majd több figyelmet fordítanak az űrlift megalkotására. De akkor még nagyon hosszú ideig földhöz ragadt marad az emberiség, mivel nem lesz olcsó alternatíva kijutni a világűrbe.
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
-
big-J
őstag
Az úrsiklót pl drágább volt újra előkészíteni, mint egy sima olcsó rakétát legyártani, megvenni.
Nem lehet tudni egyelőre hányszor lehet és mennyiért. Ez most fog kiderülni, miután a leszállt egyedet megvizsgálják, hogy mi gyengült el, mit kell megerősíteni. Ezt a rakétát én is kétlet hogy újra fellőnék.
Természetesen nem fogják a teljes árat elkérni a használt rakétát használó fellövésekhez, de nem szabad felejteni, sok a fix költség.[ Szerkesztve ]
-
#06658560
törölt tag
A hibridnek is a használatí mód adja az erényét, hátrányát. Ha sokat mész lakott területen kívül, esetleg autópályán, akkor gyorsan válik a komplett elektromos oldal cask egy holt tömeggé. S ott a hibridekbe pakolt, fogyasztásra optimalizált motorok dinamikája hiányzik.
Városba sok elindulással, megállással már értelmesebbek, viszont oda jön a kérdés: biztos kell az autó? Vagy megoldható az a pár alkalom bérléssel, car sharinggel, taxival? Viszont városba meg miért akkukat használjanak, s ne kondikat? Senki nem építet még ilyen megoldást.
Sok éve már, hogy az egyik eves, szokásos Audi fejes elöadást hallottam a BME-n. Akkor komolyan foglalkozott a hibridekkel, es részletezte is, hogy szerintük milyen felhasználásra milyen hybrid az igazi. Na, vagy nyolc alternative konstrukciót mutatott, amelyek logikusan más-más szerepkörben müködtek jól.
Szerintem a tökéletes mindenes megoldás két akkucsomagból, egy stabil motorból, egy kondipakkból, s minimum két elektromotorból ´s a szabályzóból áll. (A motorok és a kerekek közé még mehet áttétel, ha szükséges) Na, ez a rendszer viszont minden, cask nem egyszerü. És nem olcsó, milliós tételben sem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Steam topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Háztartási gépek
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Intel GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Vezetékes FEJhallgatók
- MILC felhasználók szakmai topikja
- További aktív témák...
- Új bontatlan Sandisk Extreme Portable SSD 2TB és Samsung 2.5 870 Evo 500GB SATA3 (MZ-77E500B)
- GARANCIÁLIS! ASUS TuF RTX 3090 24GB DDR6X OC Videokártya! BeszámítOK
- Iphone X 256GB Vodafon.
- ÚJ BONTATLAN Apple AirTag 4db/Pack Deák Térnél AZONNAL ÁTVEHETŐ
- GARANCIÁLIS! MSI SUPRIM RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X Videokártya! BeszámítOK