Új hozzászólás Aktív témák

  • #06658560

    törölt tag

    válasz gabor7th #44 üzenetére

    A hibridnek is a használatí mód adja az erényét, hátrányát. Ha sokat mész lakott területen kívül, esetleg autópályán, akkor gyorsan válik a komplett elektromos oldal cask egy holt tömeggé. S ott a hibridekbe pakolt, fogyasztásra optimalizált motorok dinamikája hiányzik.
    Városba sok elindulással, megállással már értelmesebbek, viszont oda jön a kérdés: biztos kell az autó? Vagy megoldható az a pár alkalom bérléssel, car sharinggel, taxival? Viszont városba meg miért akkukat használjanak, s ne kondikat? Senki nem építet még ilyen megoldást.
    Sok éve már, hogy az egyik eves, szokásos Audi fejes elöadást hallottam a BME-n. Akkor komolyan foglalkozott a hibridekkel, es részletezte is, hogy szerintük milyen felhasználásra milyen hybrid az igazi. Na, vagy nyolc alternative konstrukciót mutatott, amelyek logikusan más-más szerepkörben müködtek jól.
    Szerintem a tökéletes mindenes megoldás két akkucsomagból, egy stabil motorból, egy kondipakkból, s minimum két elektromotorból ´s a szabályzóból áll. (A motorok és a kerekek közé még mehet áttétel, ha szükséges) Na, ez a rendszer viszont minden, cask nem egyszerü. És nem olcsó, milliós tételben sem.

Új hozzászólás Aktív témák