Új hozzászólás Aktív témák

  • makkmarce

    őstag

    válasz opr #18 üzenetére

    a játékok nem CPU cap-esek, mert akinek nincs rendes CPU-ra pénze, annak GPU-ra se.. tehát ott semmi értelme gyorsítani.
    Ha kódot fordítasz, vagy szimulációkat futtatsz, software rendert csinálsz, akkor nem azon a 10%-on fog múlni, hogy most aztán az 1 órás renderen spórolsz 5-6 percet.
    Cserébe a munkagéped stabilitását és üzembentarthatóságát kockáztatod.
    Ha valamit 30%-al húzol fel, az nemhogy hosszúéletű nem lesz, de még stabil se, ráadásul egy vagyon rámegy a fogyasztásra, mert 30% nyers teljesítményhez nem 30%-al nagyobb fogyasztás társul.
    Ritka az az eset, hogy neked a CS:GO épp 139 fps-en megy, és kéne még 5 fps, hogy a 144hz-es monitorodat fullra hajtsd.
    Olyan meg szinte kizárt, hogy ÉPP nem élvezhető az adott program, de majd a megszerzett 4 fps után csoda történik, és szuper lesz.

    Senki se vitatja, hogy a drága jobb, nekem sincs 64 magos threadripperem SLI-be kötött 3090-ekkel, pedig igény volna rá, viszont nem kockáztatom azt, hogy ami megvan, azt megkínozzam, és feleslegesen pár FPSért/másodpercért cserébe kockáztassam a stabilitását. 20 évvel ezelőtt volt olyan széria, ahol tényleg lehetett valamit hozni, mert szándékosan visszafogta a gyártó a teljesítményt, de most nemigazán ez a helyzet, hisz vérremenő verseny van.

    okoskodom, tehát vagyok

Új hozzászólás Aktív témák