- Windows 10
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Jelszókezelők
- Crypto Trade
- Az USA beperelte az Apple-t: túl drágák az iPhone-ok
- 10 millió dollárt kap az USA-tól az, aki tud valamit ezekről a hackerekről
- Hatalmas változásokat hozhat az Apple az iOS-be
- Windows 7
- Proxmox VE
- Milyen program, ami...?
Új hozzászólás Aktív témák
-
makkmarce
őstag
a játékok nem CPU cap-esek, mert akinek nincs rendes CPU-ra pénze, annak GPU-ra se.. tehát ott semmi értelme gyorsítani.
Ha kódot fordítasz, vagy szimulációkat futtatsz, software rendert csinálsz, akkor nem azon a 10%-on fog múlni, hogy most aztán az 1 órás renderen spórolsz 5-6 percet.
Cserébe a munkagéped stabilitását és üzembentarthatóságát kockáztatod.
Ha valamit 30%-al húzol fel, az nemhogy hosszúéletű nem lesz, de még stabil se, ráadásul egy vagyon rámegy a fogyasztásra, mert 30% nyers teljesítményhez nem 30%-al nagyobb fogyasztás társul.
Ritka az az eset, hogy neked a CS:GO épp 139 fps-en megy, és kéne még 5 fps, hogy a 144hz-es monitorodat fullra hajtsd.
Olyan meg szinte kizárt, hogy ÉPP nem élvezhető az adott program, de majd a megszerzett 4 fps után csoda történik, és szuper lesz.Senki se vitatja, hogy a drága jobb, nekem sincs 64 magos threadripperem SLI-be kötött 3090-ekkel, pedig igény volna rá, viszont nem kockáztatom azt, hogy ami megvan, azt megkínozzam, és feleslegesen pár FPSért/másodpercért cserébe kockáztassam a stabilitását. 20 évvel ezelőtt volt olyan széria, ahol tényleg lehetett valamit hozni, mert szándékosan visszafogta a gyártó a teljesítményt, de most nemigazán ez a helyzet, hisz vérremenő verseny van.
okoskodom, tehát vagyok