Új hozzászólás Aktív témák

  • ksanc

    őstag

    Én azt szoktam mondani, hogy amíg az emberek nagy része ész nélkül ad meg bármilyen adatot az első felbukkanó "Gratulálok, csak te, csak most, csak itt nyertél 1 millió $-t..." üzenetekre, addig nincs miről beszélni.
    Megosztani, továbbadni, adatbázisba juttatni meg csak azt lehet, amit a kedves felhasználó megad/beír magáról. A tevékenység naplózása, követése már más tészta, de elég régen benne van az EULA-ban, meg hasonlóakban, amit ugye el kell fogadni, csak senki sem olvassa el.
    Felfújt, politikusi önérdek-hajhász dolog az egész. Mellesleg engem akkor már sokkal kevésbé zavarnak az olyan reklámok, amik az érdeklődési körömbe tartoznak. Mert ugye erről szól az egész.
    És jól mutatja az egész jelenlegi fogyasztói társadalom-gazdasági rendszer önmagába foglalt végzetét:
    Ahhoz, hogy fogyasztás legyen, elhülyített fogyasztók kellenek, de a tudatos online viselkedéshez, meg úgy cuzammen az értelemhez nem. Akkor most hol is legyen az egyensúly?

Új hozzászólás Aktív témák