Új hozzászólás Aktív témák
-
zsigus
őstag
válasz mrhitoshi #51 üzenetére
Az elsőből: "According to Kotaku, anonymous sources say the PlayStation 4 is currently planned for two SKUs at $429 and $529 respectively, though “that could change.”"
Az igaz, hogy ez még mindig drágább mint a hírben említett 330/400 dollár, de ~93e Ft kezdőárnak akkor sem rossz szerintem. Én többet mondtam volna rá, jóval.
[ Szerkesztve ]
-
sagem
addikt
Khm, a konzolokat mindig is (többnyire) veszteségesen árulták a gyártók, ez egy teljesen bevett szokás, hiszen egyrészt több évig árulják (így egyre olcsóbb lesz az előállítása, végül nyereségessé is válik), másrészt a kapcsolt szolgáltatásokból, kiegészítőkből is dől a lóvé, arról nem is beszélve, hogy a játékok eladásaiból is részesednek a gyártók. A sima Xbox vaskos bukta volt, az X360 viszont már nyereséges, az idézett "elemző" meg nettó baromságokat hord össze (legalábbis szerintem), hiszen az X360 pont, hogy egy sikeres branddá nőtte ki magát, ami a kapcsolt szolgáltatások révén segíti azt a harcot "amit a Microsoft a Windows megmentéséért vív". Én ilyen hatalmas xboxos veszteségekről nem olvastam, sőt, épp ellenkezőleg, olyan cikkeket láttam, amin örömködnek h most már nem viszi, hanem hozza a pénzt. Az lehet, hogy az "entertainment" üzletág többi része veszteséges, de hogy az Xbox pont nem az (vagy ha az is, akkor sem az amit a Microsoft el fog adni az ziher. Gondoljunk csak bele, az Xbox1 rengeteg ütést kapott, a részvényesek is örjöngtek, de kitartottak mellette, mert poziciót akartak építeni a konzol piacon. Az X360 meghozta a békét, sikeres márka lett, sikerült az, ami pl. a zenelejátszók piacon nem jött nekik össze. Ezek után ismét egy vödörnyi pénzt öntenek a harmadik generációba, ami már erős hátszélt is kap, az előd sikere révén, plusz keresztbekasul integrálják bele az egyéb szolgáltatásaikat, ezzel is erősítve azokat..s akkor valószínűleg egyszer csak úgy döntenek, hogy ok, ezt most adjuk el. Nem látom a logikát )
[ Szerkesztve ]
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”
-
Dr.F.E.R.I.
addikt
válasz mrhitoshi #51 üzenetére
Elég nehéz elképzelni egy hazai 100e Ft alatti árat, már ha csak a Wii U-t vesszük is alapul. A PS3 is elég drága volt eleinte. Kérdés, hogy a Sony mennyire marad bevállalós a masszív veszteségei után, mennyire meri nyomott áron tartani az új konzolt. A Nintendo amolyan "lassú víz partot mos" elven nem nagyon vállalt be veszteségeket a hardvereken, és talán még ez a stratégia érte el eddig a legkevésbé rossz eredményt. A 3xx $-os árak valóban elég karcsúnak tűnnek.
Két lehetőség közül mindig a harmadikat válaszd
-
sagem
addikt
Egy kiegészítés, hogy én is adjak forrást Egyrészt azt olvastam, hogy a Forbes le is szedte a cikket az oldaláról, mert akkora port kavart az "elemző" süketelése..
Másrészt:
"Hiába a közelgő következő generáció és az ezzel járó megnövekedett költségek, a Microsoft szórakoztatóipari részlege továbbra is jól állja a sarat: a legutóbb negyedévet is nyereséggel zárták.Az Entertainment and Devices Division bevétele 3 772 millió dollár volt a negyedévben, ami ugyan 11 százalékos visszaesést jelent az előző évihez képest, ám az eredmény még így is javult: a tavalyi 517 milliós plusz után most 596 millió dollár nyereséget könyvelhetett a részleg.
A bevételt illető visszaesés a Microsoft elmondása szerint az Xbox 360-nak köszönhető a divízión belül, hiszen a kapcsolódó bevételek 29 százalékot estek 2012 hasonló időszakához képest, ami 1.1 milliárd dolláros kiesést jelent. A negyedévben egyébként 5.9 millió gépet szállítottak le a boltokba, ami jelentősen elmarad az éppen egy éve felállított rekordtól, a 8.2 milliótól.
Hogy a kevesebb bevétel ellenére is javult a részleg eredménye, az a redmondiak elmondása szerint a csökkenő marketing-kiadásokkal magyarázható: 21 százalékkal kevesebbet költöttek erre, ami 92 millió dolláros spórolást jelent.
Érezhető minden esetre a következő generáció előszele is: kutatásra és fejlesztése 25 százalékkal (pénzben kifejezve 98 millió dollárral) többet költöttek, mint egy évvel ezelőtt.
Mindenképpen fontos mérföldkő a negyedévet illletően, hogy az Xbox Live felhasználók száma átlépte a 40 milliót. Az időszak legnagyobb megjelenése, a Halo 4 is csodásan teljesített: a sorozat legjobban fogyó epizódjává vált - számokat sajnos nem kaptunk emellé.
Ami az Xbox 360 összeladásait illeti: a konzol 75.9 milliónál jár már világszinten."
[ Szerkesztve ]
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”
-
daninet
veterán
inkább nem írom le
[ Szerkesztve ]
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
Glenda
addikt
válasz Muscl3Pharm #58 üzenetére
Szorsz? Mert az Engadget azt írja éjfélkor kezdődik a buli.
from r in rings where r.Owner == "Sauron" select r
-
Frigo
őstag
Vajon lesz megint Giant Enemy Crab ?
-
Glenda
addikt
válasz Muscl3Pharm #58 üzenetére
Mint kiderült, nem
from r in rings where r.Owner == "Sauron" select r
-
dezz
nagyúr
"Tudtommal az RSX "az utolsó órában" került bele a PS3-ba, amikor látták, hogy a két Cell nem lesz járható út."
Igen, az utolsó órában került bele, de - mint már a #24-esben írtam - nem azért, mert a két Cell egyátalán ne lett volna járható út, hanem az Xbox360 mellett fontos szemponttá vált a multiplatform fejlesztés. Ha túl nehéz lett volna PS3-ra adaptálni a játékokat, a sok lúd disznót győz elve alapján a háttérbe szorult volna a PS3 a mégoly szép és érdekes, de szám szerűleg kevés exklúzív játékjával, a kevésbé szép és érdekes játékok dömpingjével szemben.
"Ez meg, hogy tanuljanak meg kódolni a programozók ez kb nevetséges."
Nem hiszem, hogy ez játékkonzol esetén ez annyira nevetséges elvárás lenne... Itt az a cél, hogy az adott hw-ből minél többet hozzanak ki. Ami az időt illeti, az ismerősöm kb. annyi idő alatt ír meg valamit asm-ben, mint egy átlag programozó magasabb szintű nyelvben (persze ő is C-ben írja pl., amit felesleges asm-ben). Ettől függetlenül, sok exklúzív játék akár évekig készül, hogy utána "büntessen".
Ja, még a #35-re:
"-Jó kompatibilitás a jelenlegi PC architektúrákkal biztosítja a könnyű portolhatóságot és gyorsabb olcsóbb játékfejlesztést"Már ami a multiplatform címeket illeti. Azonban, itt nem egyszerűen egy CPU és egy GPU van, hanem egy APU - ami mellesleg PC-n ebben a formában (8 Jaguar mag) nem jelenik meg, mindez 8 GB közös GDDR5 memóriával. Ebben rejlenek olyan lehetőségek, amiket egy átlag PC-vel nem feltétlen lehet egykönnyen utánozni.
-
válasz Muscl3Pharm #63 üzenetére
fogalmam sincs. Időzítve tuti legkésőbb a késő ősz és karácsony közötti időszakra van.
Szvsz ha van eszük és minden klappol akkor ideális esetben októberre már kint van és november-decemberben meg egy jó médiahadjárattal megtámogatják, akkor boritékolható az erős rajt. Ha a karácsonyi szezonról lemaradnak, már nem lenne olyan vidám nekik.
Persze ez nem csak rajtuk múlik... Ki tudja, hogy milyen az új AMD APU-k kihozatala...
Játékoknak is el kell készülni. Szvsz játékok nélkül még akkor sem adnák ki, ha maga a vas már készen lenne.J.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Radeon Pro W7900 48GB GDDR6
- ZBook Firefly 14 G9 14" FHD+ IPS i7-1255U T550 32GB 512GB NVMe SSD IR kam gar
- PowerColor RX 6800 XT Red Dragon 16GB GDDR6 256bit - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- MacBook Pro M1MAX 64gb ram 1TB SSD Áfás
- Konzolok karbantartása - hűtőpaszta csere - takarítás (minden 10. karbantartás INGYENES)