Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Somatom #42 üzenetére

    Ezért azok a cégek kezdik a felhasználást, akiknek naponta fix útvonaluk van a gyár, és a logisztikai hub (vagy a logisztikai hub, és az üzlet) között. Hozzánk napi 2-3 kamion érkezik a központi raktárból, ezek semmi mást nem csinálnak, mint a két helyszín között ingáznak. És mi egy viszonylag kis áruház vagyunk. Ha ezt a 2-3 fuvart ki lehet váltani elektromossal, annak már van értelme. Amúgy pont Frankfurttól (a reptértől) délre, az A5-ön van a tesztpályája a 'troli' kamionoknak, kiépített felsővezetékkel, amin az áramszedős cuccok mennek. Nyilván perverz dolog, meg nem mindenhol kivitelezhető, de annyit megért nekik, hogy eljátszanak vele. Ha csak a logisztikai központok, meg a reptér között már megoldható, miért ne? Tudom, csinálhatnák elektromos vonattal is, de egy vágányt kiépíteni minden egyes raktárig, vs egy felső vezetéket, amíg el tud jutni egy hibrid vontató, az is más költség.

    Shadowbull: Ahol fel van rá készítve a rendszer, hogy a műszak végén néhány tucat elektromos targoncát rá kell dugni a hálózatra, ott ezt is megoldják.

    p

    [ Szerkesztve ]

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Somatom #54 üzenetére

    Nézd, ez egyszerű üzlet:

    Ezt tudja a rendszer. Ezt megmutatják a potenciális érdeklődőknek, akik szoktak kamiont venni. A potenciális vevő hümmög kicsit, oszt-szoroz, és vagy az jön ki hogy ez nem is hülyeség, mert tud vele spórolni, vagy az, hogy ezt , meg ezt kéne változtatni, és akkor lehet, hogy megérné. Előbb-utóbb találkozni fog a kereslet, és a kínálat. Nincs az a fuvarozó cég, aki nemet mondana az olcsóbb üzemeltetésre, illetve kisebb karbantartási igényre. Ez nem azt jelenti, hogy holnaptól mindenki villanymotoros kamionokkal fog szaladgálni, hanem hogy lassan egyre több helyen jelennek meg. 2035-ig egy cég kb 3-4-5 alkalommal lecseréli még a komplett flottáját, amennyit ezek futnak.

    Ne vicceljünk már, amikor egyik napról a másikra cserélnek le komplett vontatóparkot a hozzánk járó szolgáltatók, mert a laposabb kevesebbet fogyaszt, vagy tűnnek el a visszapillantók, és kerülnek a helyükre kamerák, mert azzal is spórol a fogyasztással, meg még sorolhatnám. Az utóbbi pár hónapban pl megjelentek a hosszabb pótok, 4 helyett 5 szekció. Kb egyik napról a másikra. Súlykorlát gondolom, ugyanaz maradt, de ahol köbméterben előbb megtelik a kocsi, mint a súlylimitet elérné, ott miért ne?

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

Új hozzászólás Aktív témák