Új hozzászólás Aktív témák
-
Zola007
veterán
imádom mikor gazdasági érdekek kerülne a legelső helyre olyan szektorokban mint biztonságtechnika, orvoslás, stb...
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Ghoosty
őstag
Ez nem ennyire egyszerű kérdés.
Egyrészt minél jobb egy védelem, általában annál drágább, így a szolgáltatásod drágábbá válik.
Másrészt egyes védelmi funkciók kényelmetlenséget jelentenek az ügyfélnek, így a szolgáltatásod kevésbé vonzó az ügyfeleknek.Itt a kérdés, hogy melyikkel veszítesz több ügyfelet, a drágább/kényelmetlenebb, de biztonságosabb szolgáltatással, vagy azzal, ha hiba esetében elpártolnak tőled.
Egy jól marketingelt kár megtérítés, még ügyfelet is hozhat. Egy cég, akiről folyamatosan pozitív hírek vannak, hogy jó a panaszkezelése, az pozitívabban hangzik, mint akiről semmilyen hír nincs. (Még akkor is, ha ennek az az oka, hogy nincs komoly panasz.)