Új hozzászólás Aktív témák

  • Ghoosty

    őstag

    válasz nemlehet #1 üzenetére

    Ez nem ennyire egyszerű kérdés.

    Egyrészt minél jobb egy védelem, általában annál drágább, így a szolgáltatásod drágábbá válik.
    Másrészt egyes védelmi funkciók kényelmetlenséget jelentenek az ügyfélnek, így a szolgáltatásod kevésbé vonzó az ügyfeleknek.

    Itt a kérdés, hogy melyikkel veszítesz több ügyfelet, a drágább/kényelmetlenebb, de biztonságosabb szolgáltatással, vagy azzal, ha hiba esetében elpártolnak tőled.

    Egy jól marketingelt kár megtérítés, még ügyfelet is hozhat. Egy cég, akiről folyamatosan pozitív hírek vannak, hogy jó a panaszkezelése, az pozitívabban hangzik, mint akiről semmilyen hír nincs. (Még akkor is, ha ennek az az oka, hogy nincs komoly panasz.)

Új hozzászólás Aktív témák