Legfrissebb anyagok
IT café témák
- Autodesk - Revit
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Hálózati / IP kamera
- Aliexpress tapasztalatok
- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ghoosty
őstag
Ez nem ennyire egyszerű kérdés.
Egyrészt minél jobb egy védelem, általában annál drágább, így a szolgáltatásod drágábbá válik.
Másrészt egyes védelmi funkciók kényelmetlenséget jelentenek az ügyfélnek, így a szolgáltatásod kevésbé vonzó az ügyfeleknek.Itt a kérdés, hogy melyikkel veszítesz több ügyfelet, a drágább/kényelmetlenebb, de biztonságosabb szolgáltatással, vagy azzal, ha hiba esetében elpártolnak tőled.
Egy jól marketingelt kár megtérítés, még ügyfelet is hozhat. Egy cég, akiről folyamatosan pozitív hírek vannak, hogy jó a panaszkezelése, az pozitívabban hangzik, mint akiről semmilyen hír nincs. (Még akkor is, ha ennek az az oka, hogy nincs komoly panasz.)
Új hozzászólás Aktív témák
Témaindító írás
Aktív témák
Új prémium hirdetések