Új hozzászólás Aktív témák

  • Ghoosty

    őstag

    válasz #56474624 #43 üzenetére

    Teljesen tisztában vagyok vele, hogy vállalatoknak miért jó a márkaépítés. Én arról beszélek, hogy a fogyasztók részéről ez irracionális. Mivel utálom a PC-t, ezért nem szokásom szépíteni, simán hülyének hívom őket.

    "Aki hülye, haljon meg." elvnek, én sem vagyok híve, mert ez már egy elég szélsőséges hozzáállás. Viszont a semmiért sem vagyok felelős, védjen meg az állam mindentől elvet sem akarom. Igenis legyen már egy minimális elvárás a fogyasztó felé is. Mert ha nincs az olyan dolgokat eredményez, mint amikor megbüntetnek egy céget azért, mert az ügyfél átesik a saját rohangáló gyerekén, vagy a híres/hírhedt McDonaldsos nő aki magára önti a kávét és pert nyer.

Új hozzászólás Aktív témák