Hozzászólok Aktív témák

  • Morden24

    nagyúr

    válasz shtml #57 üzenetére

    Ebben az esetben most te tévedtél, ami lehet, hogy az én szerkesztésemnek volt betudható, mert nem konkrét bekezdéssel választottam el a hsz-em két részét.

    Az internetes vásárlásnál arról van szó (a long tail-nél is, amit te felhoztál), hogy a relatíve kis piacot megmozgató, relatíve kevés áruval operáló szegmes dinamikusabbá válik az által, hogy a fogyasztó maga keresi a piacot (internetes vásárlás), és nem a piacnak kell eljutnia hozzá. Ezeken a piacokon szegmentálódás igazából csak akkor következik be, ha mind a felkínált szolgáltatásban (internetes vásárlás), mind a felkínált árukban túlkínálat áll be, és ekkor van értelme speciális(abb) reklámozástechnikákhoz nyúlni.
    Az online aukciók esetében amúgy nem túl nehéz a "névreszóló" reklám megalkotása, ugyanis adatgyűjtés nélkül, te magad ajánlod fel a saját analízisedet azzal, hogy mikor, mit, mennyiért veszel meg. Az online vásárlás rohadt nagy könnyebbség adatfeldolgozás és analízis szempontjából, és totál nem illik ahhoz a szituhoz, amitől elindultunk, nevezetesen a lakásom bekamerázásától, ugyanis az ily módon operáló cégek már most is megkapják a számukra szükséges infókat.

    Mellesleg a kis forgalmú áru eladásának növelése által megváltoztatod az áru típusát, ezáltal a felvevőpiacát is, ami egyáltalán nem biztos, hogy előnyös (hogy mást ne mondjak, mert adott esetben más igényeknek kell megfelelned, más üzleti modellt kell alkalmaznod, más árképzésre van szükséged, más vetélytársakkal kell megküzdened).

    [ Szerkesztve ]

    Sectumsempra - For Enemies

Hozzászólok Aktív témák