Új hozzászólás Aktív témák

  • stellaz

    addikt

    válasz kzkz #1163 üzenetére

    Én simán a bovden feszítő csavarra gondolok, az csak annyit csinál, hogy közelebb vagy távolabb engedi a pofát, így kevesebbet vagy többet kell húzni a fékkaron, hogy a pofa elérje a tárcsát. Igazából én csak a rekuperativ féket használom általában, a hátsó féken nem is állítottam semmit. Sima rollerrel megtanultam kvázi fék nélkül közlekedni :)
    A gumit most én is 4 barra fújtam (raktam bele defektgátlót), de az első kerék esetén azért elszöszöltem, el kell találni, hogyn tudod minél gyorsabban letekerni, nem ment elsőre, és így is vagy 5,5 barrol kellett indítani. Tipp: a hátsó szelepre egy szelep anyát érdemes rátekerni, mert úgy lapos guminál sem esik be a szelep, ha pumpálni akarod.
    Amúgy teli roller kerék után az 5 bar is pihe-puhának tűnik :)
    Tehát rolleres viszonylatban hidd el, hogy űrkorszaki fék van rajta és futását tekintve keleti kényelem :)

    [ Szerkesztve ]

    Hifiman fejhallgatóhoz keresek ballanced kábelt

Új hozzászólás Aktív témák