Új hozzászólás Aktív témák

  • zarew

    senior tag

    Néhány tapasztalat az első100 után.
    A gumimarkolatok láthatóan kopnak. Az alsó műanyag fedélből kilógnak a csavar fejek,és kopnak is rendesen.A sok mozgólépcsőzés nem tesz jót neki. A csavarokat érdemes lapos fejűre cserélni süllyeszteni. Egyébként a fedél jól zár,tömít. A kormányoszlop zárómechanizmusához lehet be kéne szereznem egy nyomtatott tömítő-hézagoló műanyagot. Ha nagyon meghúzom akkor nehéz kioldani, ha meglazítom,hogy nyitható legyen,akkor meg mozog. Egyébként sok nyomtatható alkatrész terve lelhető a neten. Nálam a hátsó sárvédő semmiképp nem ér bele a kerékbe. Talán ha felrakom egyszer a 10" gumikat. A hátsó féket nagyon sokáig állítgattam de most sem tökéletes.Vagy nem fékez eléggé,vagy beleér. A fedélzet peremére érdemes puha szegélyt ragasztani,mert jó párszor bevertem a bokámat.Nagyon tud fájni! A lámpa elegendő az éjszakai robogáshoz,ha nem vak sötétben tesszük.Terveim szerint beleteszem a hiányzó 10 aksit, ( youth verzió ) a motor hajtó kábeleket vastagabbra cserélem,a vezérlő kap egy nagyobb kondit,és kisebb ellenállású sokkal jobb minőségű FET t eket, jobb hűtéssel.( ezt egy hozzáértő barátom vezényli) Terveink szerint ez hoz vagy 25% - 50% teljesítmény növekedést viszonylag kis befektetéssel. Ha nem elég akkor jön a vezérlő csere és fesz emelés. Ja és kell az orosz oldalról a korlátozások nélküli szoftver.Összességében nagyon jó kis járgány,nagyon szeretem.

Új hozzászólás Aktív témák