Új hozzászólás Aktív témák
-
bbTamas77
aktív tag
Ez arról szólna, hogy az MMO játékterében akár százezer online játékos is részt vehet, ami egészen új szintre emelné a játékélményt
Ezt az öltetett támogatom. GTA 5-ben csak 32-ben lehetnek egy mappon, ami borzalmasan kevés!
Simán elbírna a map akár 4-8 ezer játékost is! Higgyétek el, hogy bőven elférne rajta ennyi játékos.
De ehhez szerintem nem kell felhő. Főleg 4 ezer játékos mozgatásához biztos, hogy nem kell.
[ Szerkesztve ]
-
-
djculture
félisten
Nagyon jó csak felhős játékokhoz nem kell hardver azaz xboxone sem, jóformán csak egy megjelenitő kell meg egy kezelőrendszer.
-
#52815360
törölt tag
Ez arról szólna, hogy az MMO játékterében akár százezer online játékos is részt vehet, ami egészen új szintre emelné a játékélményt.
Az biztos. 1 másodperc alatt halott lennél, és azt sem tudnád, ki ölt meg
-
#67977536
törölt tag
Laikusként:
Azért ez a csak kijelző+kezelő rendszrer tùlzás.
Lehet hogy nem kell olyan erős hardver hogyha átveszi a számításokat a felhő, viszont helyette egy igen széles kapcsolat kell egy megbízható és brutális felhőhöz(azért mégiscsak 8k játékos összes számítását magára veszi).
Ami ugye mindkét szolgáltatás árában megjelenik (előfizetés a játékért,előfizetés a bivaly netre)[ Szerkesztve ]
-
tatararpad
őstag
Ennyire nem megy az Azure szekere, hogy ilyenekre pazarolnák? Nekem annyira nem jön be ez a modell, mert egy bizonyos szint alatt már nem érné meg erőforrást fenntartani egy játéknak, és onnantól karó. Maradnak az aktuális hype játékok addig, amíg ki nem adnak egy új hype játékot. No meg ez tényleg generálhat akkora adatforgalmat, hogy a szolgáltatók újraértelmezzék a korlátlan fogalmát az ÁSZF-ben.
-
#67977536
törölt tag
-
-
-
Kirrr
aktív tag
Just Cause 2 multiplayerben több százan vannak ugyanazon a mapon egyszerre... no lag!
-
"A probléma egy része szoftveres jellegű, így kiemelten fontos, hogy a felhőben futó kód tökéletesen kihasználja a hardvert."
Nem, az optimalizacio egy dolog, de alapvetoen szinte mindegy, hogy egy vagy ketto szerver kell adott jatekosmennyiseg ala. A "tokeletesen kihasznalja a hardvert" meg nem feltetlenul a leggyorsabb kod, es nem is biztos megvalosithato (ez itt most a bennem elo computer scientist volt).
Ellenben tovabbra is ott a baj, hogy gyakorlatilag a felhoben szamoltatas azt jelenti, hogy a jatekos minden utasitasanak van egy roundtrip ideje a konzol es a szerver kozott. Ezzel meg max annyit lehet kezdeni, hogy a fejlesztok megprobaljak elfedni a designnal (pl granatdobas-eloanimacio szokott egy elegge szeleskorben hasznalt megoldas lenni), esetleg egy MMOnal ez amugy se annyira megszokott, de nem minden jatekhoz fog mukodni.
Par hete volt hir a fizika cloudban valo szamoltatasarol, az is megoldhato, csak ugy megoldani hogy par dologgal ne zavarja a jatekelmenyt eleg nehez lesz. Es akkor ugye a cloudnal kozponti kerdes business modellel meg nem is foglalkoztunk.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Szatyor95
aktív tag
Elképzelésnek jó, de szerintem a következő 10-15 évben ebből semmi sem lesz. Szívesen látnék mondjuk egy Mafia II-t, vagy egy GTA 4-et ilyen multival. A sok ökörködés ellenére is sokkal jobb lehetne így a játék szerintem.
Nyugodj békében Integra!
-
Kirrr
aktív tag
válasz Szatyor95 #14 üzenetére
Masszív mészárlás lenne. Openworld játékban mindig is az lesz... csak a fejlesztők álmodoznak arról, hogy majd a világ másik felén élő két tucat emberrel egy értelmeset socialmeetingelünk. Just Cause 2 multi is ilyen, van egy szerveren kb 200-300 ember és agyatlanul daráljuk egymást a warp point-okon. A The Crew is egy interkontinentális dodzsemszimulátor lesz...
-
Szatyor95
aktív tag
válasz bbTamas77 #15 üzenetére
Erről nem is tudtam eddig, hálás köszönet. Ki fogom őket próbálni, mindösszesen egyetlen aggályom van -nálam ez mánia-. Elég sokat levon az értékéből, hogy külön szoftver, nem a játék része. Eddig csak az alap multikról tudtam (legalábbis emlékeim szerint mindkettőben van alapból is).
Nyugodj békében Integra!
-
Hosssszu
őstag
Óránként 75 dollárért inkább egy -arra vevő- hölggyel töltöm az időm.
[ Szerkesztve ]
-
section9
őstag
válasz tatararpad #7 üzenetére
Inkább ezzel próbálja Satya beemelni a köztudatba a felhőt, hogy ne pislogjon mindenki mint hal a szatyorban. Ez nem pazarlás, hanem promóció és az ezt a modellt használó cégek között az elsők nem biztos, de az őket követők mindenképpen fizetnek a szolgáltatásért. Ha meg nem lenne kellő kapacitás a felhőben, akkor azért elég csúnyán néznénk ki.
-
Steve1207
veterán
Lassan ott tartunk, hogy majd jön a felhőhölgy ("felhölgy"), aztán várhatod a leárazásokt
Am az elképzelés jó, megvalósítás pedig nem minden esetben lenne jól kivitelezhető vagy mondjuk úgy érdemes. Ilyenkor szoktak átesni a ló másik oldalára pénzlehúzás gyanánt.
Nekem csak azt csinálják meg, hogy bárhol és bármin játszhassak a Dirt2-vel és csá.
-
Воланд
titán
válasz tatararpad #7 üzenetére
"Ennyire nem megy az Azure szekere, hogy ilyenekre pazarolnák?"
"Woland egy fura sátán, nem Isten ellenfele, hanem afféle küldötte, végrehajtója egy megromlott emberi világban, csak annyi rossz van benne, amennyi itt rátapadt."
-
Louis
tag
Milyen adatforgalma lehet ennek?
''Nézd ott egy csikorgó nyom...''
-
Hintalow
senior tag
Azért ez egy kicsit még drága + attól félek, ilyen árak/költségek mellett, ha működne is, sokkal könyebben lőnének le mindent, mihelyst csökken az érdeklődés.
Ha a multiverzum teória igaz, akkor van egy univerzum, ahol nem az.
-
Szatyor95
aktív tag
-
M@trixfan
addikt
Jó az ötlet és van a felhős szimulacioban lehetőség, csak bizonyos dolgokra alkalmatlan a késleltetés miatt. Azért van egy olyan éle is a dolognak, hogy ha már gyenge az új Xbox hardverben akkor nyilván ezt próbáljak nyomatni.
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
Garada
őstag
Nem rossz ötlet szerintem, támogatom
-
nyunyu
félisten
Jatekoknal fontos a valaszido, igy a felhos bohockodasnak gatat szab a szervertol valo fizikai tavolsag.
Viszont nem lehet minden nagyobb varosba adatkozpontot tenni, hiszen az nem volna gazdasagos az uzemeltetes szempontjabol.
Anno, amikor a World of Tanks szerveret elvittek Munchenbol Amsterdamba, akkor az addigi atlag 20ms ping 30ms-re nott Pestrol, ez erezhetoen rontotta a jatszhatosagot, hiszen ott a csalasok elkerulese erdekeben minden fizikat a szerver szamol.
Ha lassan kapsz adatot a szervertol, akkor kepregennye silanyul a jatek, es mire eszrevenned, hogy a semmibol teleportalt egy tank, addigra mar ki is nyirtak.Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
Glenda
addikt
válasz tatararpad #7 üzenetére
Nekem annyira nem jön be ez a modell, mert egy bizonyos szint alatt már nem érné meg erőforrást fenntartani egy játéknak, és onnantól karó.
Az Azure nagyon jól skálázható, úgyhogy én ilyentől nem félek.
from r in rings where r.Owner == "Sauron" select r
-
section9
őstag
Tudna egyébként valaki egy linket küldeni arról, hogy mi szükség volt a gépi mesterséges intelligenciát a felhőbe kiszervezni a Forzában? Ez azért nagyon nem tünik számitásigényes feladatnak.
-
Döglött Róka
veterán
Maga az MI a jatekosok technikajabol epul fel, ahogy egyre tobbet mesz egy palyan ugy fejlodik az mi es megy egyre jobban, a barataid meg ezt latjak amikor te epp nem veluk jatszanak. Amolyan hibrid ghost-car/MI dolgot kepzelj el amit fenn tarol a cloudban.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
section9
őstag
válasz Döglött Róka #32 üzenetére
Köszi, igy már teljesen érthető, azt hittem ilyen Age of Empire szerü "buta" scriptelt MI fut, nem ilyen öntanuló dolog!
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Napelem - 100%-os támogatású pályázat
- PlayStation 5
- Hearthstone: Heroes of Warcraft - free online CCG
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Formula-1
- Napelem
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Vodafone mobilszolgáltatások
- További aktív témák...