Új hozzászólás Aktív témák

  • Tigerclaw

    nagyúr

    Visszatérve az eredeti témára, remélem sokkal nagyobb hangsúlyt helyeznek az ergonómiára, UI, UX dizájnra, akár az automatás, akár a netes, vagy mobilos felületről van szó. Gyors, egyszerű jegyvásárlásra van szükség, nem arra hogy ikszeld be ha elfogadod a használati feltételeket.

    Azt sem értem, hogy minek kell névhez rendelni egy egyszerű vonatjegyet. A pénztárban sem kérnek személyi igazolványt vásárláskor. Csak annyi információt, adatot kérjenek, ami abszolút esszenciális. Azzal hogy járathoz rendelik a jegyet, meg rövid a lejárati idő, csak maguknak, meg az utazóknak okoztak gondot.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

Új hozzászólás Aktív témák