Új hozzászólás Aktív témák

  • Valentino K.

    senior tag

    Ezt a cikket aztán nagyon fontos volt megírni. Már a legelején elhangzik, hogy különösebben nem figyelt oda.
    Akkor miért a szolgáltatót hibáztatja? Egyáltalán ki az, aki a callcenteren keresztül akar csomagot váltani? LOL!
    Továbbá az is kiderül a cikk végén, hogy van még 4 hónap készülékhűsége.
    Na már most így hogyan is akarna egy SIM only-s konstrukcióra váltani?

    Nem a szolgáltatókat akarom védeni, de félelmetesen sok az az ember, aki vagy...
    1. szarik az egészbe bele, aztán sír hogy ez és az nem jó
    2. nem tölt el elég időt az információk beszerzésével, nem kérdez...stb

    Nikon D500 / Sigma 18-35 F1.8 / Nikon 300mm F4 PF / Asus ROG

Új hozzászólás Aktív témák