- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- VPN topic
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Sweet.tv - internetes TV
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Milyen program, ami...?
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Facebook és Messenger
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
Attól nem kell félni, hogy a környezetvédők elektromos autói túl sok energiát igényelnek majd. A legtöbb EV-t nem környezetvédők veszik, illetve nem azért hogy megvédjék a környezetet. Arra felesleges is számítani, hogy ők vagy bárki majd emiatt bevállalja a prémium árazást átlagos EV-k esetén. Még idáig se jutottunk volna el a nagyon komoly kormányzati támogatások nélkül, illetve amiatt hogy szintén külső beavatkozással mesterségesen drágítják a hagyományos hajtású autókat, hogy ez E-autók ne tünjenek annyira drágának. Sajnos senki se veszi figyelembe, hogy a fizetőképes kereslet nagyon limitált ilyen drága autókra. Az olcsóbb töltés vs drága üzemanyag már az Ukrán háború előtt is illúzióvá vált. Jelenleg úgy tűnik, hogy a személyautó piac komoly esésbe kerül majd a következő 10 évben, és a középosztály alattiak kénytelenek lemondani a saját autókról. Először egyre többen váltanak majd használt autókra, majd a régi olcsó szennyezőbb autók kizárásával le kell hogy mondjanak teljesen az autózásról. Eközben az új autók sokkal meredekebb görbe alapján, gyorsabban avulnak majd, mert a használt autó piac ne fog fizetni milliókat lelakott akkupackkal rendelkező használt E-autókra. Az elérhető töltőhálózat mennyisége és a töltés magas ára is egyre több autóst tántorít el majd a vásárlástól. Föleg azokat akik otthon nem tudnak tölteni.
A váltást lehetne sokkal jobban is csinálni, de a poltikai döntéshozók hozzá nem értése és az autógyártók mohósága ezek ellen dolgozik. Mondjuk nagy az esély arra hogy pont ez a mohóság ébreszti rá az iprágat és az EU vezetést, hogy ez így nem fog menni. Sorra visszavonják, tologatják majd az időpontot amit beígértek a hagyományos autók kivégzésére.
Ami müködhetne, az kisebb, könnyebb E-autók, kisebb hatótávval jóval olcsóbban, akár csak második autónak. Az EU-nak csak olyan E-autók vásárlását kellene támogatniuk, amik ténylegesen környezetbarátnak lettek tervezve, olcsók és könnyüek. A 2+ tonnás monstrumokra, nagy teljesítményű autókra meg zöld rendszámot sem kellene adniuk, mert nagyon elment a piac az elektromos “tankok” felé, akiknél már értelmét veszítik a jelenlegi töréstesztek, gyalogos védelem és hasonlóak. Ki kell szorítani a pazarló x kWh/km feletti elektromos autókat.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Háztartási gépek
- Milyen monitort vegyek?
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Politika
- Vezetékes FEJhallgatók
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! GAMER PC - RTX 3060Ti - i5 10400F/11400F - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD - 500W 80+
- GAMER PC - GTX 1060 6GB - i5 10400F/11400F - 16GB RAM - 120- 480GB SSD - 500GB HDD
- GAMER PC - GTX 1080 8GB - i5 10400F/11400F - 16GB RAM - 240GB SSD - 1TB HDD
- IPhone 12 128GB 100% hibátlan gyári független akku 97%