Új hozzászólás Aktív témák
-
Kérdés az is, hogy milyen nézőpontból irányíthatja az ember a kis járműveket? Egyedül annak van értelme, ha teljesértékű autószimulátoron vezet az ember, a kocsimat se helikopterből irányítom felülnézet+távirányítással.
Amúgy van benne valami, zsúfolt helyeken tényleg lehet előnye egy az összes jármű mozgását szabályozó rendszernek, de pl kétlem, hogy egy rutinként levezetett főút/autópálya-szakaszon, ahol 50km-ben van mondjuk 3 sávváltás bármi előnye lenne, sőt, egyénileg a toleranciákat ismerve picit túlléphetem a névleges sebességlimitet (pl GPS-el mérve 50 helyett 54, 100 helyett 108, stb) amivel egy egyórás útból 5-6 perc lefaragható. Mindez konzervatív gépnél, ami alkalmasint nem a GPS-t, hanem a hagyományos sebességmérőt nézi (kb mínusz 10% a mért sebességből) extra 5-6 perc, azaz a teljes hátrány már 10% felett van. Persze, át lehet ezeket programozni, de kétlem, hogy tényleges megvalósítás esetén kihasználnák a maximumot.
Ja, és erősen kérdés még, mit kezd az önvezetésű csoda a hirtelen megváltozott útviszonyokkal? (felhőszakadás, jegesedés, kátyú) Ezek mind meg vannak már oldva?
[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
Új hozzászólás Aktív témák
- GoodSpeed: SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- Milyen légkondit a lakásba?
- E-roller topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Ukrajnai háború
- Politika
- HBO Max & OD topic
- OLED TV topic
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Escape from Tarkov
- További aktív témák...