Új hozzászólás Aktív témák

  • t72killer

    titán

    LOGOUT blog

    válasz bambano #1 üzenetére

    Kérdés az is, hogy milyen nézőpontból irányíthatja az ember a kis járműveket? Egyedül annak van értelme, ha teljesértékű autószimulátoron vezet az ember, a kocsimat se helikopterből irányítom felülnézet+távirányítással.

    Amúgy van benne valami, zsúfolt helyeken tényleg lehet előnye egy az összes jármű mozgását szabályozó rendszernek, de pl kétlem, hogy egy rutinként levezetett főút/autópálya-szakaszon, ahol 50km-ben van mondjuk 3 sávváltás bármi előnye lenne, sőt, egyénileg a toleranciákat ismerve picit túlléphetem a névleges sebességlimitet (pl GPS-el mérve 50 helyett 54, 100 helyett 108, stb) amivel egy egyórás útból 5-6 perc lefaragható. Mindez konzervatív gépnél, ami alkalmasint nem a GPS-t, hanem a hagyományos sebességmérőt nézi (kb mínusz 10% a mért sebességből) extra 5-6 perc, azaz a teljes hátrány már 10% felett van. Persze, át lehet ezeket programozni, de kétlem, hogy tényleges megvalósítás esetén kihasználnák a maximumot.

    Ja, és erősen kérdés még, mit kezd az önvezetésű csoda a hirtelen megváltozott útviszonyokkal? (felhőszakadás, jegesedés, kátyú) Ezek mind meg vannak már oldva?

    [ Szerkesztve ]

    Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.

Új hozzászólás Aktív témák