2018. december 16., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#27) arnyekxxx válasza tbs (#22) üzenetére


arnyekxxx
(PH! addikt)

Reszben egyetertek - de sztem kicsit tulbecsled a tulajdonlos dolgot. :DDD

Raadasul a torvenyi szabalyozas kezeben vannak a jovobeli tulajdonosok - pl. egy bizonyos szint folott kitilthatjak adott korzetekbol a human soforoket.

Szerintem te becsülöd alá a birtoklási igényt. Mióta létezik taxi megtehetné a törvényi szabályozás, hogy kitiltja a nemtaxikat ahonnan csak akarja mégsem teszi.

Valami csodavaárást érzek én ebben a dologban, azt hiszitek, hogy majd az aki beruház millió$-okat egy önvezető, mai személyautók mennyiségéhez mérhető nagyságú taxiflottába az majd nem akar sokat keresni hanem jó olcsóért adja a szolgáltatást, hogy nektek jó legyen.

@zannza
(újonc)

Másrészről a kölcsönzős modell sokkal könnyebbé fogja tenni a tömegközlekedéssel való kombinációt is. Most max P+R-ben lehet gondolkodni, de ezzel modellel könnyen működik az, hogy pl bemész autóval a metróig/vonatig, átmetrózol a város másik felére/átvonatozol a másik városba, majd folytatod tovább autóval.

És ez a "bérautó-átszállás/tömegközlekedés-bérautó-átszállás/tömegközlekedés..." szerinted valódi alternatívája annak, hogy beülsz az autódba otthon és kiszállsz belőle a célnál?

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.