Hirdetés

2018. december 12., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#22) tbs válasza MaCS_70 (#21) üzenetére


tbs
(PH! addikt)

Reszben egyetertek - de sztem kicsit tulbecsled a tulajdonlos dolgot. :DDD

Raadasul a torvenyi szabalyozas kezeben vannak a jovobeli tulajdonosok - pl. egy bizonyos szint folott kitilthatjak adott korzetekbol a human soforoket. Ez implikalja a car-sharing terjedeset arrafele. Viszont ha egy autot nem csak egy csalad hasznalhat, hanem tobb is, akkor a csalad/10MFt bekerulesi koltseg helyett mondjuk 70-80MFt (jelenertek) lesz egy uj PICI auto. Mert a kevesebb eladas miatt azert hozni kell a profitot. Ha meg ilyen draga lesz egy auto, akkor a nem kotelezoen onvezeto korzetekben hasznalhato autok ara is megugrik -> luxus lesz a sajat tulajdon.

Es ez nem baj.

Ugyanis ha cegek tulajdonoljak az autokat, azokon sokkal-sokkal konnyebb behajtani az adokat (egyszerre tobb ezer autora pl, nem egyesevel az embereken), egyszerubbe valik a mindenkori kormanyzat dolga. Ez pedig elorevetiti, hogy a torvenyi szabalyozas bizonyos korzetekbol kitiltsa a human vezette autokat...

Hopp, korbeertunk. :DDD

Es ez csak egy hevenyeszett, nem atgondolt scenario. ;)

Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.