- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- OpenWRT topic
- VPN topic
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Sweet.tv - internetes TV
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Milyen program, ami...?
Új hozzászólás Aktív témák
-
cinemazealot
addikt
Annyiban korrigálnám a technikai specifikációt, hogy ez a kukker nem egy, hanem két 5,5"-es kijelzőt kapott, így érik el a 210°-os vízszintes irányú látószöget (lásd belső nézeti kép). Ez szerintem kifejezetten dicséretes, és nagyon szurkolok nekik, mert a periférikus látótér nem kihasználása óriási hiány volt az eddigi VR megoldásokban.
Most már csak az bosszant, hogy nekem pont most tavasszal jutott eszembe, hogy nem egy, hanem két okostelefonnal elkészített "low-budget" VR rendszert kellene fejleszteni, amik így egymás szenzorainak mérési eredményeit pontosítva tudnák pontosabban és kisebb késleltetéssel lekövetni az emberi fej mozgását. Ééééés már megint megelőztek...
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz cinemazealot #1 üzenetére
kérdés mi képes meghajtani 5120x1440 felbontást 90 fps-sel minimumban.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
cinemazealot
addikt
válasz Menthirist #2 üzenetére
Ez valóban jó kérdés. De a prototípust, amiben két 7"-es HD kijelző volt, egy i7-es PC-vel, benne egy két HDMI kimenettel rendelkező Nvidia GTX 660-nal hajtottak meg. Ez másfél éve volt...
-
veterán
válasz cinemazealot #3 üzenetére
jah, de ott 720p-s kijelzőket is hajtottak vele, 4 frame buffert renderelve amit összedolgoznak. Ráadásul lehet (valószínű) hogy 60 fps körül. A 90 fps az +50% terhelés, a kijelző meg 4x-esére nőtt, szóval párszoros a terhelés.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Menthirist #2 üzenetére
Ha a Starbreeze játékaiból indulunk ki, akkor az optimalizáláson túl úgy, hogy nem a Crysis6 látványvilágára kell majd számítani. PayDay2 se egy AAA kategóriás cucc (nem is készült annak), mégis emberek százezreit húzza be.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
veterán
válasz TESCO-Zsömle #5 üzenetére
Na jól van, de csak az ő pár játékuk miatt nem fogok ilyen eszközt venni
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
arn
félisten
Hogy a vr valamennyire is elterjedjen, kell hozza egy allandosag, x fele eszkozt nem fognak tamogatni.
A legjobb hw sem er sokat a sw nelkul, es itt inkabb ez a problemas. Hwt sok ceg ossze tudna dobni.
[ Szerkesztve ]
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
cinemazealot
addikt
Amíg nincs egy bevált, működőképes, (esetleg mások számára is) könnyen alkalmazható koncepció, addig nem lehet rámondani Á-ra vagy B-re, hogy ez legyen és kész, mindenki erre írjon szoftvert. Ne felejtsük el, hogy a VR jelenlegi formája/alkalmazása technológiai értelemben még nagyon gyerekcipőben jár. Most a kutatások korát éljük, amit az tud leginkább előre mozdítani, hogy mindenki előjön a saját ötletével. Majd miután egy jó része kihullik, elkezdődhet a tömeges fejlesztés arra a néhány megmaradt típusra. Szerintem tök jó, hogy végül (a néhány évvel ezelőtti állapothoz képest) ennyi nagy(obb) gyártó is beszállt a VR kutatásba.
[ Szerkesztve ]
-
.mf
veterán
"Hwt sok ceg ossze tudna dobni."
Az a fránya feltételes mód, ugyebár. Ekkora látószögűt sem csinált senki eddig. Mint fotóban: ott is már mióta adott sok elem, mégis csak várjuk, hogy egy jól összerakott egészet kapjunk.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
v_peter2012
csendes tag
"Legnagyobb ellenfele a piacon a jövőre megjelenő, Facebook által piacra bocsátott Oculus Rift lehet, mely azonban egyelőre nem élvezi a hatalmas játékáruház Steam teljes körű támogatását, eddig pedig csak kezdetleges programokat mutattak be hozzá"
A GCN processzor, mégsem professzor? Várja a kisegítő iskola padja, a Maxwell pedig röhög rajta.
-
veterán
azért most még nagyon kell zsonglőrködni az "elég jó minőség hogy többen megvegyék" és a "nem túl durva minőség hogy az emberek futtatni tudják" között. Nem azért nem készült ekkora látószög mert képtelenek lettek volna ilyen kijelzőt gyártani, hanem mert ha még vállalható felbontást széthúzod 150-180+ fokra, akkor iszonyat pixeles lesz, ha pedig belenyomod az átkozott nagy felbontású kijelzőket, akkor meg 1000 ember fogja a világon tudni futtatni, abból pedig nem élsz meg...
Egyetértek hogy korán sem triviális ilyen hardvert sem letenni, de a szoftver legalább ennyire ha nem még inkább fontos
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
bit_bro
tag
Ez optikailag is komoly kihívás lehet.
Vajon a 210 fokos látómezőből mekkora lesz a ténylegesen éles képet adó terület? -
Z10N
veterán
Illetve az Enclave, Darkness es Syndicate (bar utobbit nem probaltam). Mar vagy egy tucat VR kepes eszkozrol lehet tudni. Kerdes melyik lesz a befuto.
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
arn
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- EAFC 24
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Autós topik
- Napelem
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Hobby elektronika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
- Konzolok karbantartása - hűtőpaszta csere - takarítás (minden 10. karbantartás INGYENES)
- Samsung Galaxy S22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! GAMER PC - RTX 3060Ti - i5 10400F/11400F - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD - 500W 80+
- GAMER PC - GTX 1060 6GB - i5 10400F/11400F - 16GB RAM - 120- 480GB SSD - 500GB HDD
- GAMER PC - GTX 1080 8GB - i5 10400F/11400F - 16GB RAM - 240GB SSD - 1TB HDD