- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- Google Chrome
- Crypto Trade
- Facebook és Messenger
- Hálózati / IP kamera
- Direct One (műholdas és online TV)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Nagyon gyorsan betilthatja az EU a TikTok újítását
- Milyen routert?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
Az agresszivitás nem elfogadott és a tolerált része a közlekedésnek. Az autóvezetők 90-95%-a nem ilyen. Ez ezekbe a kategóriákba tartozik:
- Veszélyeztetés: ha valaki a közlekedés más résztvevőit kár, baleset bekövetkezésének, a személy- és vagyonbiztonság sérelmének a lehetőségébe sodorja.
- Akadályozás: ha valaki a közlekedés más résztvevőjét a szándéka szerinti menetében, mozgásában, továbbjutásában gátolja, hátráltatja, a célzattól eltérő közlekedési magatartásra (pl. fékezésre vagy irányváltoztatásra) kényszeríti.
- Zavarás: olyan magatartás, amellyel valaki másnak a közlekedését nehezíti, a közlekedés más résztvevőit megijeszti, neki kényelmetlenséget vagy kellemetlenséget okoz, magatartásával figyelmét elvonja vagy indokolatlanul leköti (pl. zavar az a járművezető, aki a kürtöt, fénykürtöt, vagy a távolsági fényszórót indokolatlanul használja. Zavar az a járművezető is, aki a járműve sebességével megtéveszti az elsőbbséggel rendelkezőket).Az ilyen vezetőknek nincs helyük a közúti közlekedésben sem most, sem a jövőben és nem hozzájuk kell igazodni.
Az egyébként igaz, hogy a gyenge láncszem a legtöbb esetben az emberi közlekedők lesznek és akkor lesz/lenne igazán biztonságos a közlekedés, ha nem csak hogy minden autó önvezető lenne, de legalább egy amolyan lokális hálózatba lennének összekötve dinamikusan, vagyis legalább egy 1km-es körzetben ismerné minden autó a másik helyét, irányát, sebességét, uticélját. Tehát egy kereszteződésben már nem csak azért fékezne egy autó, mert "látja", hogy ott van és elsőbbsége van, hanem azért mert tudja hogy jönni fog, mielőtt még fizikailag érzékelné.
Amiért nagyon lassan fog terjedni, az az ár. Ma is drágák az autók, nagyon kevesen vesznek új autót, és még kevesebben olyat, ami alkalmas, vagy alkalmas lesz önvezetésre. Jelenleg a "felső tízezer" engedhetné meg ezt. Emellett az önvezető autók legjobban az elektromos autókhoz passzolnak legjobban.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
Új hozzászólás Aktív témák
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Vezetékes FEJhallgatók
- callmeakos: A bukott koncepció, amiért háromszor is fizettem.
- Gyúrósok ide!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- Belgiumban már ajánlgatja a szolgáltató a Galaxy A55-öt
- További aktív témák...