Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zolik

    senior tag

    válasz copass #27 üzenetére

    Nálam pont fordítva van: sokkal gyorsabb és egyszerűbb ha valami kérdés felmerül azt személyesen meg lehet beszélni vagy meg tudom mutatni a másik gépén. HO-ban nem egyszer ment el több óra hossza hogy telefonon magyaráztam dolgokat ami RL kb 5 perc lett volna megmutatni. RL nekem is volt hogy 10 percenként fárasztottak, de egyszerűen tudni kell nemet mondani, hogy most épp benne vagy valamiben és amint befejezed szólsz.
    A könyvelőhöz se tudtam random oda állítani, mert nem foglalkozott velem. Max vártam vagy csak ha meg volt beszélve előre hogy megyek de akkor is volt sokszor hogy várnom kellett míg végez azzal amiben benne volt.
    Amúgy értelek, de ez is mutatja hogy kinek mi jön be jobban és mi az ami előnyösebb. Szerencsére nem vagyunk egyformák :)

    '' Árpád biztos jó munkásember..., vót valamikó ''

Új hozzászólás Aktív témák