Új hozzászólás Aktív témák

  • mepet

    addikt

    "Ez egybecseng azzal is, hogy kétharmaduk inkább olcsóbb árat, de lassabb kiszállítást választana, csupán bő harmaduk választaná a gyors kiszállítást magasabb áron. "
    Ez nyilván a piaci igények miatt van így, mert mi vásárlók is ezt szeretnénk. Pl. hogy fogalmazzak, nem vagyok kereskedő: a nagyon tartós cikkeknél, pl. a tévé, amit hónapokig válogatok, és 5 évig biztos üzemeltetek majd, na ott abszolút nem érdekel holnap jön-e vagy csak jövőhét hétfőn. Legyen olcsó (szállításostul), különben máshonnan veszem. Tökmindegy melyik boltból, mivel a Sony xyz123 típusú tévé halál pontosan ugyanolyan lesz, akárhonnan is küldik, és nagy valószínűséggel gariztatásnál is a Sonynál kell majd kopogtassak, nem a kereskedőnél...

    "Kétharmaduk szerint akkor tudnak jó árat kialkudni, ha komoly mennyiségben küldenek csomagokat, azaz kifejezetten nagy volumenben működnek."
    Most lebuktak, szóval ezért ritka az, mikor sokféle szállításból választhatok. (Nyilván a legjobb a vevőnek az, ha választhat az olcsó, de lassú és a drága, de gyors szállítás között.)

    "A megkérdezettek közel fele szerint szerződéskötéskor viszont igencsak oda kell figyelni, mert sok lehet a rejtett költség, 41%-uk szerint szükséges a költségek miatt külön egyeztetniük is a szolgáltatók értékesítőivel."

    No, meg nem sajnáltam a kereskedőket, én eddig életemben minden szerződéskötéskor "igencsak odafigyeltem".

    "„A vásárlási élmény részeként tekintenek a vevők a kiszállításra, a csomag átvételére” – mondta Jenei Péter az Olcsóbbat.hu ár-összehasonlító oldal vezetője."
    Nyilván, amikor a Petőfi Sándor utca 1. címet 3. próbára sem találja meg pl. a hírhedt transoflex futár, akkor az rossz fényt vet a boltra is. Biztos "nem figyeltek oda igencsak" a szerződéskötéskor, ezért nem cserélik le a futárt az ezredik reklamáció után sem. Ez a másik véglet, mikor a szállítás már nem olcsó, de lassú, hanem olcsó, de meg sem érkezik...

  • tonyrulez

    őstag

    Mint aki javarészt Kínából rendel, rendesen le is fosom a bokám amikor a megrendelt termékkel másnap kopogtatnak az ajtón :D Sose kellett nekem ilyen hirtelen semmi, egy hetet tudok várni. Meg ahogy az előttem is írták, napokig ha nem hetekig járok utána hogy nagyobb értékű terméknél mit válasszak, alacsony értékűnél sem izgat mikor hozzák.

    [ Szerkesztve ]

    4 8 15 16 23 42

  • fornettisuti

    veterán

    "hazai vásárlók számára problémát jelenthet, ha nem tudnának a futárnál készpénzzel fizetni, csak kártyával"

    Inkább fordítva!
    GLS, DPD, Trasoflex hozza a rendeléseim (webshop függő), kártyával csak GLS-nél tudtam fizetni, pedig erre lenne ígény, nem a készpénzes fizetésre.
    Franc se akar a vételár pontos összegét összekaparni, mert ugye emailben írják, hogy a futár nem tud visszaadni.
    Egyszerűbb kártyával fizetni és 200ft mindig van a tárcámban borravalónak.

    iPhone 13 - Apple Watch Series 7 - LG 65” QNED - Ryzen7 5800X - MSI RTX 3070 - 32GB Kingston HyperX Predator - 34" Iiyama - Redragon Surara Pro - A4Tech X7 - Voopoo Argus MT - Voopoo Argus Pod

  • Corleone33

    aktív tag

    személy szerint engem a gyorsaság is érdekel, főleg ha drágább műszaki terméket veszek.

    Előző rossz tapasztalatok miatt sajnos nem üzletelek 0km-es /0 értékeléses felhasználókkal!

Új hozzászólás Aktív témák