Új hozzászólás Aktív témák

  • BandiHUN

    veterán

    válasz <VadMacs> #17 üzenetére

    Pont ez a gond PC-n...hogy ha valamit eladnál,adnod kell vele az accot is,ráadásul ez utóbbi pl.itt nem is legális...de igazából nem értem,a hülye játékok PC-n mi a fenéért vannak így megkülömböztetve?Szoftvert veszel,kapsz sorozatszámot,acc nem kell.Ok,vannak kivételek,mint minden másban.Zenét veszel?Eladod.DVD-t/Blu-Ray-t veszel?Eladod.Teljesen hasonló dolog a játék is.Szórakoztató termék.Ráadásul még pont a játék,ami abszolút szubjektív szórakozási forma,mert egy dolog,ha a játék tetszik,de nem fut jól az user gépén,avagy egész egyszerűen minden OK,csak nem megy neki...sok oka lehet,hogy egy ember megválna a játéktól,nem úgy,mint a többi szellemi termék esetén,erre pont ez,aminél korlátozzák,fene se érti ezt.És ráadásul pont az elkorcsosulás felé visz ez,ami látható is a mostani játékokon,a gatyamadzag hosszúságú szériákon,minimális fejlesztéssel.Mert tudják pl.PC-n,hogy az előrendelők adják a bevétel nagy részét,és ráadásul mégcsak nem is reklamálhatnak utólag...és mivel mindenki ezt csinálja,még alternatíva sincs,kevés az egyedi és tényleg jó játék.
    Mondjuk lehet tényleg azt kéne,hogy konzolon is bevezetni ezt,hadd szopjanak ők is...és akkor majd kinyílna az emberek szeme.Végülis jót tenne a fejlesztéseknek...
    Egyébként pl.elég jó kis kezdeményezés az is(bár a letöltés ideje miatt elég kevés tesztidő lehet néha),hogy Androidon ha valamit vesz az ember,15perce van kipróbálni,megy-e,tetszik-e,és ha nem,egy gombnyomás visszakérni a pénzét...hát jópár játéknál(pl.Brink,Rage,de még sorolhatnám,mennyi "ócskaságot" vettem meg én marha,hála a marketingnek,és a nem tervezett bugoknak) nyomkodtam volna ilyen "gombot" az utóbbi időben...és még jogalapja sincs az embernek játéknál reklamálni semmiért,még a BUGOKÉRT SEM,FÉLREVEZETŐ REKLÁMVIDEÓKÉRT,LEÍRÁSOKÉRT,GÉPIGÉNYÉRT SEM! :W

    [ Szerkesztve ]

    Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam

Új hozzászólás Aktív témák