Új hozzászólás Aktív témák

  • waccamár

    senior tag

    Most írattam át villanyt/vizet/gázt a nevemre.
    Kivétel nélkül mindenhol a default kapcsolattartás a posta a volt, a default fizetési mód a csekk.
    Nekem kellett utánamenni, hogy ne postázzanak nekem semmit, ha bármi van email, a csekket meg neten fizetném.

    Vannak telós app-jaik a szolgáltatóknak, borzalmasnak nem mondanám de jónak sem. Igazából ha a regisztráció megvan (ami mindenhol más folyamat), akkor már nagy gond nincs. De egy ilyen folyamatnak sokkal egyszerűbbnek, intuitívabbnak kellene lennie, gyakorlatilag automatikus reg kellene és pusholni kellene a usert az app felé.

    A gázt és villanyt simán tudom jelenteni, és fizetni is egy gombnyomással: jön a notification hogy perkáljak, rábökök, el van mentve a kártya, fizetés done.

    Egyedül a víz az, ahol az app-on belüli fizetést nem tudják megoldani. Neten tudok fizetni, de csak akkor jut eszembe, amikor postán kiküldik a sárga csekket. Szerencsére azt is 10mp alatt be tudom fizetni Simple-el.

    Ha nagyritkán postára kell mennem mert a) csomagom jött b) levelet adok fel amikor nagyon muszáj, évente 2X, akkor előttem kb. mindenki csekkel áll. Képes otthonról elindulni, elmenni a postára, kivárni a sort, fizetni, majd hazamenni. Ahelyett, hogy 10mp alatt megoldaná.

Új hozzászólás Aktív témák