Új hozzászólás Aktív témák

  • asdf_

    veterán

    válasz Kbali #8 üzenetére

    Nézd meg, meddig ülnek a pénzen, hogyan történik az elszámolás, adnak-e ügyfélszolgálatot, stb...

    Kis helyen (mert ezek a fintech cégek célközönsége, ahol muszályból "kell") pártízezer forinton ha egy vagy 3 napig ülnek, az kb. halálmindegy. De valóban érdemes utánanézni, mert van ahol pl. nem utalják a pénzt, hanem egy bankkártyára teszik, és onnan kell "elvásárolni" pl. azzal a kártyával fizetni az áfát a NAV-nak, vagy volt még olyan, hogy megutaztatni valahogy revoluton, fene tudja, biztos, hogy nem olyan egyszerű, mintha az OTP lerak egy terminált csilliárdért, de az olcsóságért be kell vállalni esetleges kényelmetlenségeket.
    Az ügyfélszolgálat meg nem tudom, én nem szoktam velük kapcsolatba lépni. A bankomnban 10 év alatt háromszor voltam (számlanyitás, kizártam magam, antiterrorista adategyeztetés), telefonon talán kétszer beszéltem velük, a mobilszolgáltatómnál is kb. két SIM-cserét bírtam elkövetni 10 év alatt, fel meg nem is hívtam őket. Ha valami működik, akkor az ügyfélszolgálat léte és milyensége lényegtelen, ha valami rosszul működik, akkor meg ott kell hagyni őket a francba.

Új hozzászólás Aktív témák