Új hozzászólás Aktív témák
-
stutga
tag
Nem rossz, de inkább nanitokban kellene gondolkodni, hogy ilyen biológiai alapú szir-sz@rokkal ne kelljen bíbelodni.
-IP-cim már lenne minden nanite-nak (iPV6)
-az IoT nagyon porog manapság
-a VR-t sokkal jobban lehetne implementálni ha nem lenne szukség digitális jel -> fény -> szem -> inger konverzióra. Csak siman bash prompt: VR > dev34Az anti-replicator gun elleni védelemre még nincs 5letem. De majd az utanam jovok...
-
Tigerclaw
nagyúr
Hát az se holnap lesz, amit elképzeltél.
Amúgy ez nagyon jó példája annak, hogy mire kellene használni a robotokat, vagyis az ember számára veszélyes környezetben végzett munka, olyan szintű precizitást igénylő munkák, folyamatok, lépések, amire az ember nem képes stabilan, illetve a túlzott monotonitással járó egyszerű munkák.
Azt egyébként nem kétlem, hogy a következő 50 évben még nagy mértékben fejlődnek majd a "robotok" és árban is sokkal olcsóbbak lesznek.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
dementor
senior tag
És ugye a vitathatatlan előny, hogy nem fog hibázni. Esetleg a vezérlő szoftver készítője. Mindenesetre a műhibák aránya elterjedésükkel drasztikusan csökkenne.
"Mert az éj sötét és tele van iszonyattal."
-
nyunyu
félisten
Attól nem kell tartani, hogy elkényelmesednek és hagyják operálni a gépet, míg ők kimennek kávézni egyet
Sebeszek kavezni???
Koffeintol izgaga lesz az ember, es sokat romlik a finommotoros kepessege, ahogy remeg a keze-laba tole.
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
#33253120
törölt tag
A pilóták már alig tudnak vezetni, tehát most jöhetnek a sebészek.
Most örüljünk?
-
félisten
Igen, nagyon örüljünk. Sokkal biztonságosabbak lesznek a műtétek, mint ahogy a repülés is az lett.
A kérdés az, hogy hogyan tudjuk fenntartani a szakemberek rutinját. Ésszerű, átgondolt munkarend kell hozzá, és akkor nagyon jó megoldás születik.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
Igen, a pilótás helyzet valóban komoly, de a nagyobb légitársaságok (ahol nem a napi cashflow a gazdálkodási alap) egy ideje már reagáltak, fejlesztették a képzési rendszert, szabályozták a pilóták aktív gépvezetési tevékenységét, úgyhogy szerintem jó fele megy a dolog.
A robotos sebészet még nagyon a kezdeti stádiumában van, én őszintén bízom abban, hogy jól fogják kitalálni a protokollokat.
Az általam ismert sebészekből kiindulva ráadásul elég reális az is, hogy maguk az orvosok nem fogják kiengedni a kezükből az irányítást -- imádnak vágni, ez a hivatásuk.MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
Nem hiszem, hogy ne lenne szükség a szakemberek rutinjára, legalábbis még hosszú ideig.
A gép nagyon jó segítség lehet akár a manuális munkában, akár a döntéshozatal támogatásában, de magát a döntést még nem adnám ki az ember kezéből.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
Valamennyire egyébként arra is.
Amennyire tudom, időnként szükség van kreatív megoldásokra, azaz nem tankönyvi öltésekre, hanem úgymond "gányolt" improvizációkra is.
Ez persze előhozza a közbenső üzemmód kérdését, amikor a robot nem program szerint ölt-vág, hanem távirányítva, a sebész mozdulatait követi le miniatürizálva, fokozott kontroll mellett.Ettől függetlenül mindig is szükség lesz kézi beavatkozásokra is, mert mindig is lesznek robot nélküli helek, helyzetek.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
Új hozzászólás Aktív témák
- Renault, Dacia topik
- Háztartási gépek
- No Rest for the Wicked
- Macrodroid
- Microsoft Excel topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Május 7-én lesz az új iPadek bemutatója
- További aktív témák...