Új hozzászólás Aktív témák

  • dajkopali

    addikt

    válasz #16820480 #17 üzenetére

    erre azt tudom mondani, hogy a probléma egyrészt végtelenül egyszerű, másrészt meg roppant bonyolult
    egyszerű, hiszen ha a cég maga jól védi az adatokat, akkor tényleg a felhasználó felelőssége a többi
    de bonyolult is, mivel nem feltétlenül, sőt, abszolút nem így működnek a dolgok
    pontosabban: lehet, hogy Zuckerberg tényleg jól látja a világ trendjeit, és az emberek többsége a rengeteg kapcsolat és lehetőség miatt hajlandó feláldozni a privacy védelmét egy bizonyos szintig, s akkor a szolgáltatót tényleg csak az alapfokú biztonság megteremtésének feladata érinti

    igen ám, de itt most elérkeztünk egy olyan ponthoz, melyet nem hiszem, hogy itt a fórumon meg tudunk vitatni: milyen módon és mennyire szabályozza a közösség a felelőtlen tagjait?
    ugyanis lehet, hogy sokakat nem érdekel, hogy mi történik az adataikkal, de csak kevesen - e lap olvasói nyilván közéjük tartoznak - mérik fel, értik meg, hogy ez milyen kockázat, s aszerint cselekszenek
    az internet ma már "mindenkié"
    s ha védjük az átlagfogyasztót a csalóktól, szélhámosoktól, tisztességtelen kereskedőktől kampányokkal, törvényekkel, hivatalokkal, akkor vajon itt miért nem kéne ezt megtenni?
    Ha egy szolgáltató annak tudatában folytatja üzletvezetését, hogy tudja, a minél nagyobb személyes adatnyilvánosság rengeteg cégnek igen sok pénzt megér (bankok, biztosítók, egyéb cégek, az USA-ban már több bizonyított eset történt, melyeknek per is lett a vége), akkor a közösségnek talán kutya kötelessége erre felhívni a figyelmet, hiszen végtelenül sok a visszaélésre, zaklatásra módot adó út

    [ Szerkesztve ]

    "fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter

Új hozzászólás Aktív témák