- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Windows 11
- Linux kezdőknek
- Hálózati / IP kamera
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- Adobe Lightroom topic
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
Új hozzászólás Aktív témák
-
maputo
tag
További címek:
"Chiphiány? Covid? Soha nem adtak még el annyi BMW-t egy évben, mint tavaly" (2022. jan.)
"Rekord negyedévet hozott a Volkswagen-csoport" (2021. júl.)
"Chiphiány idején rekordot döntött a Tesla" (2022. jan.)
Nem autó:
"Újabb rekord jött össsze a Samsung harmadik negyedévében" (2021. okt.)
"Rekordot rekordra halmoz az Nvidia" (2021. nov.)
Nekem nem úgy tűnik, hogy a nagy cégek különösebben megszenvednék a chiphiányt. Csak egy jól hangzó indok a parasztoknak, hogy ha eddig tudtál 6 millióért autót venni, akkor az most miért kerül 9-be, ha nem akarsz rá egy évet várni. -
DRB
senior tag
Azért ez a várni kell az új verdára mindig is volt. Én pl. 2010-ben 12(23-25 lett volna, de volt egy kis hátszél ) hetet vártam egy VW Polora. Mondjuk akkor fordítva volt, amire nagyobb volt a kereslet az volt(szalonból azonnal, ha rendelted, akkor azért várni kellett valamennyit, nyilván, hiszen le kellett gyártani a rendelést), a drágább egyedi verziókra meg kellett várni fél évet. De volt olyan is, hogy 8 hónapot vártam egy Ford Fiestára, igaz az is egyedi rendelés volt, de nem valami speckó, csak egy kicsit más mint a többi, de elvben bárki rendelhetett volna ilyet, csak ugye akkor többe került volna. Szóval nem újdonság, hogy heteket, hónapokat várni kell egy új autóra. Nyilván más okból, de lényegen nem sokat változtat.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Inkább azon dolgoznának, hogy a rendelt autók ne fél év alatt érkezzenek meg...
-
Avistan
csendes tag
Ahogy azt már több helyen megírták Dél-Korea az új Japán
-
DRB
senior tag
válasz #32839680 #10 üzenetére
Azért a szerződés kötelez, kifizeted az előleget, sőt, amikor lejár a határídő még a maradék vételárat is ki kell fizetni, függetlenül attól, hogy megjött az autó vagy sem(nekem a kis Fiestával ez volt, aztán meg fizették a napi kötbért ), persze sokféle szerződést lehet kötni meg biztos ki lehet bújni ezzel-azzal(kisbetűs részben vannak ezek), de azért macerás.
Az a 9-10 hónap sem semmi amit #7-ben írtál. -
DRB
senior tag
Az lemaradt, hogy természetesen mindkét felet kötelezi a szerzősés, nincs olyan, hogy rendesek vagy jó fejek, szerződés van és kész. Ha valamelyik fél nem teljesíti a szerződésben foglaltakat, és nem is tud sehogy kibújni, akkor annak következményei vannak, ezért is fizették a kötbért nekem a Fordra.