Hirdetés

  • Cifu

    nagyúr

    Mert a megrendelő szokta tesztelni a megrendelt rendszert élesítés előtt, és ha nem megfelelő akkor feedbackel a fejlesztőnek, hogy mit kéne máshogy. Na ez itt elmaradt, vagy ha megvolt akkor egy extrém dilettáns banda csinálta.

    Nem ismerem a szerződést (gondolom te sem), de élek a gyanúval, hogy ha így is van, akkor is a T-Systems érdeke is volt, hogy félkész, sőt, alapvetően nem kész rendszert nem hagy élesíteni... Vagy pedig akkor egy megállapodást írnak, hogy őket ezért semmiféle felelősség nem terheli. Ez mondjuk megmagyarázná, hogy miért a BKK viszi el a balhét, és nem említik a T-Systems-et egyetlen egyszer sem a sajttájon..

    Illetve gondolom a lehető legolcsóbb fillérb@szó árat kérték, a T pedig odaadta valamelyik középsulis nyári gyakorlatos diáknak, hogy csinálja már meg.

    Ettől még üzleti szempontból nem túl vonzó eshetőség, hogy a cég nevéhez köthető szolgáltatás ilyen állapotban kerül élesítésre...

    bármilyen minőségi színvonalon is volt, nekik megfelelt. ha a bkk vásárlóinak meg nem, akkor ehhez a szolgáltató-ügyfél konfliktushoz a fejlesztőnek közvetlenül nincs köze.

    Lásd fent. A cég hírnevének meg nem árt, ha ilyen rendszert ad ki a kezéből? :U

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.