Új hozzászólás Aktív témák

  • tatararpad

    őstag

    A helyközi közlekedés akkor lesz valós alternatíva ha télen lesz rajta fűtés és nyáron meg klíma, nem pedig csak papíron, hogy a sofőr leszívhassa a gázolajat otthon. No meg én az útvonalakat is máshogy igazítanám amolyan IC jelleggel, a helyközi busz ne járja be a fél várost, nálunk vannak olyan járatok amik az ~50 perces menetidőből ~20 percet a belvárosban állnak a lámpánál. Erre ott a helyi járat, akinek van helyközi bérlete vehessen kedvezményesen kiegészítő helyi bérletet (Debrecenben például van ilyen). A jeggyel utazóknál is lehessen venni egy pótjegyet olcsóbban, ami egy helyi utazásra jogosít fel és kész, elektronikus csipogós jegynél ez még szerintem technikailag sem egy ördöngősség. A helyközi meg menjen állomástól kifele a legrövidebb úton.

    De ettől függetlenül az e-jegynek örülök, vonatnál már szinte a bevezetése óta használom, az otthon vett állomáson kinyomtatós verziótól kezdve a mobilalkalmazásban fél perc alatt megvásároltig, és tapasztalataim szerint rohadt jó dolog. Még volt szerencsém a hétfő hajnalban álljunk 10 percet a pénztárnál mindjárt megy a vonat élményhez, manapság meg kb. a piros lámpánál veszem meg a jegyet vagy két slukk között.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák