Hirdetés

Hozzászólok Aktív témák

  • kisbalazs83

    aktív tag

    válasz kisbalazs83 #60 üzenetére

    Örömmel jelentem hogy nálam volt a probléma, nem az ASUS RT-N18U-ban. Pár órám ráment mire meglett a megoldás. Megosztom veletek, hátha valaki még belefut. Hiába próbáltam másik laptoppal is, mivel azon is ESS volt fent. Annak a tűzfala miatt nem működött rendesen a router felülete és hiába kapcsoltam ki hogy kizárjam mint hiba lehetőséget, valójában nem kapcsolódik ki, csak inaktív lesz ami nem ugyanaz... Ezen a képen látszik hogy valójában 4 állása van a tűzfalnak, nem csak be/ki.

    és a tálcán az ESET ikonon jobb gomb->"Tűzfal ideiglenes kikapcsolása" valójában csak "A Személyi Tűzfal inaktív" állapotba teszi és nem kapcsolja ki teljesen. Amikor ez megtaláltam és "A személyi tűzfal ki van kapcsolva" opcióra állítottam, érdekes módon működött rendesen. Egyből reagált a router menüje.
    Utána jöhetett a beállítások keresése, hogy mi okozhatja ezt.

    A megoldás ez lett:
    ESET Smart Security-ban Beállítások->Web és e-mail->Protokollszűrés->Kizárt IP-címek-hez hozzá kell adni a router ip címét, ami alapesetben ugye 192.168.1.1
    Innentől kezdve mint a villám, egyből reagál akármire kattintok a router menüjében.

    [ Szerkesztve ]

    55PUS6704, 55OLED754, AC66U_B1x2 AiMesh 2.0

Hozzászólok Aktív témák

Hirdetés