Új hozzászólás Aktív témák

  • Timer

    veterán

    válasz saelin #5 üzenetére

    "... és munkában is"

    Édesfasz@m. Ne vedd személyesnek, nem személy szerint ellened irányul a megjegyzés, és az sem, amit most írok, de kérlek, árulj el valamit: mégis mi a mákos lóf@szért kell messengeren kommunikálni céges ügyekben? Az csak arra jó, hogy elmossa az otthon/munkahely határait. Persze, elég menő trend volt ez néhány éve (pláne a multik szemében, akik élvezték, hogy a sok fontoskodó kispöcs (nem, ezt sem rád értem, csak általános megfigyelés) a céges telefon miatt még 1 csatornán át b_sztatható 0/24-ben), de szépen lassan csak rájönnek a munkavállalók, hogy aki nem teszi le a lantot munkaidő után (legyen bármennyire is fontos ember, vagy még inkább, gondolja magát bármennyire is annak), azt egy idő után a pszichiátrián fogják a gumiszobában ütni.

    Elképesztően nagy baromságnak tartom, hogy egyre többen használják cukrosbácsi platformját úgy, mint elsődleges kommunikációs csatornát, akár cégen belül is. Emailt írni már derogál a népnek, mert abban van név, tárgy, törzsszöveg, meg aláírás. Chatbe meg elég beböffenteni egy üdvöt, és csöcs. A gond csak az, hogy így nagyjából mindenki házhoz megy a lószerszámért, és önként profiloztatja nem csak saját magát, hanem a céges kapcsolatrendszer miatt az üzleti környezetét is.

    Ha cégvezető lennék, a HR-n kívül nagyjából mindenkinek tiltanám a FB üzletszerű használatát.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák