Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Jakuu #6 üzenetére

    Ketlem, hogy a Doom es hasonlo jatekok miatt lett volna a palfordulas, hiszen az amigan lenyegesen jobb jatekok voltak abban az idoben, sok kozuluk lett PC-s atirat.

    A 1992/93 már pálfordulás volt a játékok terén. 1992-ben még Amiga és PC-n párhuzamosan jöttek ki az RPG-k, kaland- sőt, a szimulátor játékok is. '93-ban jött a Doom és az X-Wing, ami viszont csak PC-re jött, és especiel az ismeretségi körömből nagyon sokan ez a két játék miatt váltottak PC-re. Alternatíva az Amiga 1200 volt, de ekkor már lehetett látni, hogy ez az irány haldoklik. SuperFrog, Chaos Engine, Project-X volt kb. az Amiga hattyúdala, 1994/95-ben már Amiga-only játék alig volt, az 1995-ös Worms volt az, ami már jobban fogyott PC-n, mint Amigán, például (hogy a konzolos portokat ne is említsük), a Team 17 is ekkor eszmélt rá, hogy az addigi Amiga-only koncepció halott (és erre az Ocean Software ébresztette rá őket, akik a nem-PC-s Worms-oket kiadta, és betegre kereste vele magát...).

    emlekezzunk csak a hangkartyara a GUS 1992-es szinrelepeseig, meg csak hasonlo tudasu eszkoz sem letezett.

    Dehogynem, voltam Roland hangkártyák már az 1980-as évek végén, csak méregdrágán...

    Akkor meg a DOS es WB kozotti kulonbsegekrol nem is beszeltem. Meg a Win95 se volt olyan kifinomult, mint a 3.1 ami mar evekkel korabban megjelent.

    Hogy a jó öreg memóriakezelési problémákról (kiterjesztett memória) és a meghajtóprogramok körüli mizériáról ne is szóljunk (én is szenvedtem, hogy a GUS PnP-met felismerjék a játékok... :P ). Ezzel együtt mégse számolt már senki komolyan 1995-ben az amigával, ilyen téren sem...

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák