Legfrissebb anyagok
IT café témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeathAdder
veterán
válasz #72042496 #38 üzenetére
Igen, elsősorban talán az irányítás miatt lehetett nehéz, de még a 2D játékoknál is, konkrétan mindenhol szívtam az ugrással (pop2-ben amikor rá kell ugrani a lóra, te atyaég ), illetve a mai játékok tényleg nagyon szájbarágósak hogy hova menj, mit csinálj, egykét kivételtől eltekintve, ha meg meghalsz ugyanonnan folytatod tovább.
Még az AC1-nél is gyakori volt hogy lezuhantam, mert nem sikerült megfogni egy peremet, egyrészt betudható az irányításnak, másrészt volt tétje, mert el lehetett rontani.
Új hozzászólás Aktív témák
Témaindító írás
Aktív témák
- Ismerős külsővel érkezik a Polestar telefon
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- 3DMark 11 eredmények
- Anime filmek és sorozatok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Háztartási gépek
- Limitált ideig ingyen kipróbálható az Assassin's Creed: Mirage
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 7 / 5 2***(X) "Pinnacle Ridge" (AM4)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Új prémium hirdetések
Új ingyenes hirdetések