- Vírusirtó topic
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- ASUS routerek
- Nagyon gyorsan betilthatja az EU a TikTok újítását
- Bittorrent topik
- Hálózati / IP kamera
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- Windows 10
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chaser
titán
A kormány azt mondja, az új törvények a gyártókat teszik majd felelőssé a járművek tevékenységéért az önvezető módban, vagyis az önvezető mód esetén bekövetkező balesetekért nem az emberi sofőr felel majd.
ezzel meg is fogalmazták az önvezetés fogalmát : )
az nem önvezetés, mikor engem vesznek elő bármiért amit a gyártó elcseszett - mercedesnél talán ez a level3, ritkán követem -
szerintem picikét elkéstek ha ezt 2025-re akarják lezongorázni_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
Chaser
titán
válasz Shadowbull #67 üzenetére
olyan jól elbeszélgettek : )
de official linkeket is tudnátok mutatni?
a merci ezt mondja, a merci azt mondja egyik/másik szerint az nem túl hivatalos azért - én full laikus vagyok, szóval ugyanúgy hinnék mindkettőtöknek, csak ugye nem túl egyformán nyilatkoztok erről -_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
Chaser
titán
na igen, ilyenre gondoltam
ez már tény kategória, nem "szerintem"
korábban olvastam cikket a level3-ról, szó volt néhány dologról, ez szépen összefoglaljaFully automated driving is reached at Level 5, the highest degree of automation. At this level, the vehicle is able to perform any driving tasks on its own and doesn’t need a human driver, regardless of the type of road, the speed range, or other driving conditions.
ez lenne az amit én önvezetésnek képzelek elShadowbull
jó nekem angol is, csak ne német legyen : )
hogy a merci level3-tól hol van a tesla azt nem tudom, de rákerestem fsd-s videókra, az tényleg meggyőző - laikusnak -_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
Chaser
titán
válasz Shadowbull #78 üzenetére
nem merültem bele
ami elsőre szembejött hogy felismert egy körforgalmat, holott a térképen egyenes út voltshardd
ha a tesla mellé közli, hog minden jogi felelősséget átvállal akkor tényleg korrekt lenne
amíg nem, addig pár videó alapján azt mondom jó irány
de vision only szerintem is kevés lesz - van mikor esik, havazik, köd van, stb -_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
Chaser
titán
válasz Shadowbull #84 üzenetére
nyilván, úgy értettem ha már nem ezt mondja, hanem minden felelősséget átvállal - ez nyilván csak akkor következik be mikor már 100%-osan biztonságos lesz a dolog -
beta meg nem véletlen beta még
szerintem még az összes gyártó sok évre van az önvezetéstől - ahol tényleg nem kell sofőr és gond esetén minden felelősség a gyártót terheli -
talán ha összefognának, valamivel hamarabb megvalósulhatna - bár személy szerint nem vagyok benne biztos, hogy ez egyáltalán megvalósul a közeljövőben apróbetűk nélkül -_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
Chaser
titán
válasz Cathfaern #101 üzenetére
pontosan, a legtöbben erre nem képesek
a balesetek döntő többsége emberi hiba miatt van - pontos számot nem tudok, de gyanítom ez 90% környéke -
ezt küszöbölné ki az önvezetés, kivonva a leggyengébb láncot a matekból, az embert_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus