Új hozzászólás Aktív témák

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    lvl 23-ig kituszkoltam, Nyx-szel játszottam a legtöbbet. Végül 3800 + még néhány fragot tettem bele össz-vissz.

    Azt vettem észre, hogy a Q2-es raillel és a Q1-es rockettel mintha könnyebb lenne lőni, mint a két fegyver default skinjeivel. Valószínűleg inkább vizuális komfort kérdése ez.

    Ja, meg felraktam az Afterburnert és ránéztem a framerate-re. A gyanúm beigazolódott; 720p @ minden low és 107-155 fps között mozog (legalábbis nem láttam 107-nél kisebb értéket). 107 pl. a Burial Chamberen a nagy, nyílt részeknél, amúgy a mapokon általában 120-130 fps a legjellemzőbb érték.

    Igen, szóval kevés és ez nem csak a látványban, de az egérkezelésen is érezteti a hatását. Közel sincs meg az a "connected feel", ami az elődök esetén igen. Úgy is mondhatnám, hogy egy talicskányi híg fos. ^^

    Kelleni fog a VGA, ha nem lesznek javulást eredményező driver hotfixek, további optimalizációk a következő bétában, ill. a grafika és azon belül is az effektek és textúrák jobb testreszabhatósága (értsd tovább butítása).

    KELL egy konzol és ezek meg a must have cvarok:

    r_picmip
    r_mapOverBrightBits
    r_mapOverBrightCap
    r_vertexLight
    r_dynamicLight
    r_displayRefresh
    r_mode (a 4:3-as felbontásokhoz is)
    r_enableBloom
    r_enablePostProcess
    r_lodBias
    cg_fov
    cg_zoomFov
    cg_zoomScale
    cg_zoomToggle
    cg_zoomSensitivity
    cg_drawGun
    cg_brassTime
    cg_muzzleFlash
    cg_gunX
    cg_gunY
    cg_gunZ
    cg_bob
    cg_kickScale
    cg_screenDamage
    cg_hudFiles
    cg_drawCrosshair
    cg_crosshairSize
    cg_crosshairColor
    cg_crosshairPulse
    cg_crosshairHitStyle
    cg_crosshairHitColor
    cg_lightningStlye
    cg_trueLightning
    cg_impactSparks
    cg_drawTeamOverlay
    cg_forceEnemySkin
    cg_forceTeamSkin

    bind <key> say
    bind <key> say_team
    bind <key> dropweapon
    bind <key> dropflag
    bind <key> droppowerup
    bind <key> +voice
    seta - vstr variációk

    sensitivity
    m_pitch
    m_yaw
    cl_mouseAccel
    cl_mouseAccelOffset
    cl_mouseSensCap
    in_mouse
    m_filter

    Hirtelen ennyi jutott az eszembe, de lehet, hogy még van egy-kettő. Mindenesetre már ennyivel is boldogkodnék.

    Későbbiekben elképzelhető, hogy Logout-ra írok majd egy kicsit velősebb cikket a témáról (QC). Dióhéjban annyit mondanék, hogy egy 2017-es FPS-címnek elég jó (ha kijavítják a SIRALMAS hitboxokat és azt a borzadályos PU lagot), de Quake-nek (egyelőre legalábbis) kevés, mint Mackó sajtban a brummogás.

    [ Szerkesztve ]

    SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

Új hozzászólás Aktív témák